Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2012 16:16 - ЗА ТЕБ, БЪЛГАРИЙО ДНЕС ПЛАЧА, НАРОДА СИ ЖИВ ЩЕ ОПЛАЧА! 22.09 -ден на /не/зависимостта
Автор: jupel Категория: Изкуство   
Прочетен: 369 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 01.05.2023 00:33


image

https://www.youtube.com/watch?v=FLAxLBDmrWY

sekirata Shte ia ima li Bulgaria

https://www.youtube.com/watch?v=qWxl_U_EECU

7-TE GRIAHA NA BORISOV


https://www.youtube.com/watch?v=lbk8BA8UzEA

sekirata Za teb bulgario dnes placha

https://www.youtube.com/watch?v=WD_Cck3uuTk

Baba Stoina Tova ne e Bulgaria tova e Bulharia



НЕЗАВИСИМОСТ БИЛО ТУЙ НАШЕТО ТЕГЛО! 

ДА НИ Е ЧЕСТИТО ИМЕТО НИ  С ПРАХ ПОКРИТО,

ГРАНИЦИ И КАРТА НА ОТКРИТО,

НАВСЯКЪДЕ СМЕ ИНКОГНИТО !!!

И ето новият ми стих
за теб, народе търпелив?!

Честита да Ви е зависимостта,
в проценти не е малко тя
и гони вече тя стоте,
българи зависими! Овце.
Два празника Гергьовден ако има,
агнешкото, овче пак не стига
за нашите вълци прегладнели,
Родина  и народ превзели!
Какъв ти празник?
България е разпродадена.
Какъв ти празник?
България е и разградена.
Разделена е на зони, части,
няма закони, няма власти,
няма народ, няма Родина,
природата ни гине и народа, има
сила някъде в небето,
вярвам в нея, тя крепи сърцето!

22.09.2014-А.Х.Т. sekirata cekupama



НЕ ИСКАМ! Ясно вече кво не искам,
но кой ме чува ми кажете?
Защо не сме единни? Отговорете!

НЕЗАВИСИМОСТ, ТАКА ЛИ?!
А НЕ КАКВО Е..ГОСПОДА, ДРУГАРИ...?!


НЕЗАВИСИМА ЛИ СЪМ, КОГАТО
ПРЕД БЛОКА СЪБИРАМ СПРИНЦОВКИ
И БЕЗСИЛНА СЪМ, НЕ МОГА ДА СПРА
ЩОМ ПОЛИЦАЯ ПОДМИНАВА ТОВА?!
НЕЗАВИСИМА ЛИ СЪМ, КОГАТО НЯМАМ
ПАРИ ДА СЪДЯ ИЗМЕННИЦИ,УБИЙЦИ
НА НАШИТЕ СИНОВЕ И ДЪЩЕРИ,
А РОМИТЕ СА ЗАЩИТЕНИ
ОТ РАЗНИ ФОНДАЦИИ, УВИ!
НЕЗАВИСИМА ЛИ СЪМ, КОГАТО ВИСШИСТИ-
НАШИТЕ ДЕЦА В РОДИНАТА СВОЯ НЯМАТ РАБОТА,
А МАЛЦИНСТВАТА ДОРИ СА МЕТАЧКИ
СЪС ЗАПЛАТИ НА УЧИТЕЛКИ...СТАЧКИ?!
НЕЗАВИСИМА ЛИ СЪМ, КОГАТО 
НЕ СМЕЯ ДОРИ ДА СЕ СМЕЯ,
ДА КАЖА И ПИША ТОВА, 
ОТ КОЕТО СЪРЦЕ МИ БУШУВА,
ДУШАТА ТЪГУВА
ЗА ПРАВДА И ИСТИНА,
ЗА РОДИНА МИЛА,
А НЕ МАЩЕХА НАША
ЧУЖДИЦА ПРИЮТИЛА?!
АКО ГО ПИША,ПРЕПРАВЯТ,ИЗТРИВАТ,
БРАТЯ,СЕСТРИ...НЕ МЕ РАЗБИРАТ!
НЕЗАВИСИМА ЛИ СЪМ,КОГАТО НА НАШАТА ГРАНИЦА,
НЕ ПИШЕ ДЪРЖАВА,А ТЕРИТОРИЯ?!
КОЙ НАРОДА МОЙ,РОДИНАТА МОРИ Я?!
НЕЗАВИСИМА ЛИ СЪМ,КОГАТО СЕ ТРОВЯ С ХРАНИ
С БАНДЕРОЛИ ФАЛШИВИ,
МЕНТЕ ГОДНОСТИ,ПЛОДОВЕ ГНИЛИ?!
НЕЗАВИСИМА ЛИ СЪМ,КОГАТО КРАДАТ МЕ
СЪС ТОКА,ВОДАТА И ИНТЕРНЕТА,
ЗЕМЯТА,ЗАПЛАТА С"ХИЛЯДИ"НЕ-ТА!
ЗАПЛАТА С ДАНЪЦИ РАЗНИ ОБЛОЖЕНА,
ДУШАТА МОЯ РАЗПНАТА,СЛОЖЕНА,
КАТО В ТЕПСИЯ НА ЧУЖДИ И НАШИ,
САМОЗАБРАВИЛИ СЕ УБИЙЦИ,АПАШИ?!
НЕЗАВИСИМА ЛИ СЪМ,КОГАТО РАЗБОЛЯНА
ОТ ТОЗИ ЖИВОТ У НАС ИЗМАМА
ОДИРАТ МИ КОЖАТА С ТАКСИ,ОСИГУРОВКИ,
ЛИХВИ,ДАНЪЦИ,СМЪРТОНОСНИ"СПРИНЦОВКИ"?!
НЕЗАВИСИМА ЛИ СЪМ,КОГАТО
МАЙКА ОТ ЧЕДО ДЕЛЯТ,
ИЗНУДВАТ С ПАРИ,
ПРИТИСКАТ,МНОЖАТ...
САМО ЗНАЯТ ДА ИСКАТ,ДА ИСКАТ
НЕСМЕТНИ БОГАТСТВА
В ЧУЖДИ БАНКИ,ДЪРЖАВИ И БРАТСТВА?!
НЕЗАВИСИМА ЛИ СЪМ,КОГАТО В УЧИЛИЩАТА
КАРТИНКАТА ПРОСТА Е НА ВСИЧКИ ПОЗНАТА-
УЧЕНИЦИ ПИЯНИ,ДРОГИРАНИ,ЛЕКИ..
С ПРАВА ГОЛЯМИ,ПО НРАВ МЕКИ
ИМАТ ВСИЧКИ ВЪЗМОЖНИ ПРАВА,
А ЗА УЧИТЕЛИТЕ ТЕСЛА?!
НЕЗАВИСИМА ЛИ СЪМ,КОГАТО СИ ТЪРСЯ
ПРАВАТА В СЪДА,ПОЛИЦИЯТА И ОБЩИНАТА,
А ВСИЧКО Е ПРОСТО ЕДНА БЮРОКРАЦИЯ,
ВСЕКИ СИ ПАЗИ МЯСТОТО...СТЕГНАЦИЯ?!
НЕЗАВИСИМА ЛИ СЪМ,КОГАТО ПЪТУВАМ,
А ТРЯБВА МНОГО АЗ ДА МЪДРУВАМ
ОТ КЪДЕ ДА МИНА, КОЙ ПЪТ ДА ХВАНА,
ЖИВА БЕЗ РАНА,ЗА ДА ОСТАНА?!
НЕЗАВИСИМА ЛИ СЪМ,КОГАТО
ЛЕЧЕНИЕ НЯМА ОТ КОЙ ДА ПОИСКАМ,
МЪЧЕНИЕ ЧАКА МЕ,ТРЯБВА ДА СТИСКАМ,
ДОКАТО ДОЙДЕ МИ СЕТНИЯ ЧАС
ДА МЕ ПОЛОЖАТ ВЪВ ГРОБА ОТ РАЗ
ПОВАЛЕНА ОТ РАК,ИНФАРКТ,ИНСУЛТ,
НЯМА ДОРИ БЕЗПЛАТЕН КОНСУЛТ?!
НЕЗАВИСИМА ЛИ СЪМ,КОГАТО ОБИЧАМ,
КОГАТО ЗА ХУБАВО И ДОБРО ТИЧАМ?!
БОРЯ СЕ СПЪВАНА ОТ НЕКАДЪРНИ,
ЗЛОБНИ,ЗАВИСТЛИВИ,СИНОВЕ БЛУДНИ,
ДЪЩЕРИ НА ТАЗИ ЗЕМЯ БОГАТА,
А С НАРОД БОЛЕН,ЗОМБИРАН,ДАТА,
ГОДИНА ЧАКАМ НА НОВО ПРИШЕСТВИЕ!
ЧОВЕЦИ МАЛКО ОСТАНАЛИ-ПРИВЕТСТВИЕ!
ЦЕЛУВКИ ОТ МЕН ПРИЕМЕТЕ
И КАТО МЕН СЕ БОРЕТЕ,НЕ СПЕТЕ!!!



НЕ СТАВА, НЕ СЕ ПОЛУЧАВА, СЕКИРАТА НЕ СЕ ПРЕДАВА, А ВСЕКИ СВОЯТ ГРЯХ ЩЕ ПЛАЩА ЩОМ С ЧУЖДА СЪДБА СЕ ЗАХВАЩА!!!

Винаги плача и плача
за Родината моя и в здрача,
но не мога да се преборя
с примирението на народа-своя!


image

Дали, Българийо, за тебе
сълзите си изплаках?
Пред тебе падам на колене,
много дълго чаках,
да ме прегърнеш, като мама,
която ми отне съдбата,
нима за мене друг път няма,
Родино моя свята?
Стопли ме, дай ми нежност, сила,
спаси ме, обич и закрила
от тебе чакам дни и нощи,
какво ли да поискам още?
Парчета лед сърце разкъсват
и стари спомени възкръсват,
стопи ми болката в душата,
спаси ме, обич моя свята.
Ако ли не, предай ме цяла
на птица във небето бяла,
със нея аз да полетя,
във птица да се преродя.

image


И.....

imageн

Ето какви българи ,българки уж творци убиват българското дори речта ни и там посмяха.
За Анита и Лидия, sekirata и lidis в миналото и сега тук в сайта
Искам да ви върна в миналото -09.02.2009 г,когато тук ми се случиха доста неприятни неща в блога ми.Влезна в профила ми един човек с ник непознат,тогава най голям беше моят профил в блог беге и започна чат с мене,но не на лични, а като коментари.Трябваше да отстоявам позициите си,като поетеса и жена, която не мрази народа си. Жена ,която да обещае ,че няма да критикува чалгите и поетесите,та и въпросните тогава номер едно Златка Митева esen и Стефан Кръстев-cefulesteven leif-Веселин -последните двама от Асеновград,по късно Стефан се събра,дойде в Плевен да живее с някаква...А Златка от Кърджали,но живееща в Хасково. Веселин правеше мои профили и клипове с преправени мои снимки в целият нет пускаше анкети срещу мене. Братовчед му ме предупреди,че еосъждан и е много опасен,че ми се е заканил на мене идъщеря ми,която му била под ръка...?! Бяха насъбрали маса подписки срещу мене.Тряваше да изчезнат най старите ми стихове,разбира се имам си ги на дискове та и статиите.Но трябваше и да дпра да пиша срещу чалга и известни поетеси и училища, родители?! Но защо трябваше да изчезнат ? Откри се ,че масово се крадат и преправят,присвояват. Уж затова.Тогава решиха ,че и и от всички художествени сайтове ще ме спрат както и стана досега е така,че там да могат да пускат и моите изтритите-по преправени. Ангар даже ми писа два три пъте да спра с тази сергия дето отварям в нета с мои стихове и разкази, крадяло се.Тогава Пинче, най модерната поетеса дотогава в нета се обяви и тя срещу мене,както и онези от Кратунци -поетеси,за които имам и клип-"Зараза блог беге прихвана донесе го делиормана".Тогава се появи и прословутата dakota,чиито стихове-това са превод,но се правят че са лично творчество още са в буквите ком-сайта. Доказало се,че била починала. Дрън,дрън-то това не беше човек изобщо,това си беше някакъв ник менте от който пишеше някаква от изчерпващите известна с друго име и ник поетеса.Защо не и мъж! Та защо се поувлякох и сега ли,ами ето-Лидка,Лидис....познавам я оттогава. Опитах се тогава да се свържа с нея,защото още тогава някой от нейният профил ми правеше мизерии. Дали тя още от тогава си е имала взимане даване с хората от сайта и модове, админ, потребители не знам,но тогава тя беше толерирана що годе повече от мене, не като поетеса-тук не говоря за дарба,а като потребител. По този повод сега като ми разрешиха да се върна в блог беге,след като трябваше да започна от началото,а това не е просто регистрация моето,то вклюючва творчество-поезия и проза, по този повод се свързах пак с Лидис,посближихме се тук в сайта и извън него,поразбрах доста неща,усетих че има нещо, което ми убягва в този сайт и хората в него.Та човекът, с който чатих беше защитник на турците това съм сигурна,както и се досещам кой е, но нямам доказателства. В един момент, когато му отговорих с последното си коментарче в мой пост беше разбира се, в този момент ми изписа-че такъв блог няма и всичко изчезна ,скри се пред погледа ми -СТРЕС! По после и jupel за разказите ми изчезна, но то вече с моя помощ-тях ги бъркаше sekirata,колко пъти ме молеха да си махна този ник, а всъщонст аз им БЯХ ВИНОВНА НЕЩО?! Най важното че този чат го пазя с този човечец, аз отговарях в рима в стихове, а той само бълваше срещу мене-за пола му не съм сигурна. Но подобен чат имах и в дата беге с жена поетеса модераторка преди да ме изтрие, не можа да се надприказва в рима с мен и праз -изтри ме.Пазя и изцепките,няма как да не е тук,та тя е и сега дето съм аз. Така стори с мен и Икономов от аллбеге и той там се отказа да си обменяме римувани коментарчета,дори ми се закани,но ме изтриха и там така след такъв двубой пак! А тук в блог беге може и мод,админ да е бил, искал е последно да ме накара да се спра -била съм груба.Сега тук апостолоф и не само той ни хранят дори с членовете си,но не са груби, не ги трият,а ?! Никой не посяга на такива, дори са лансирани!
И така ето извадка,която искам да споделя с Вас,дано нещо Ви се изясни. Дали аз съм БИЛА ОПАСНАТА, разбира се вече не съм, затова може би и ми разрешиха да се върна в блог беге пък и вече бяха се затемелили в тази нова категория поезия и сегашните "звезди". Достатъчно ме смазаха с децата ми най вече ,не работя вече,спряна от всички форуми и сайтове за поезия и разкази, трябваше да ми е спряла музата,това чакаха след убиването на душата ми,както си мислеха. Нали така ми викаха -душата,птицата и после секирата, а започнах с жарава и елза в прозата. Liberta беше смъртта в чалга форумите, още ме е смях като се сетя какво триене ми правеха там и как блокирваха всичко за Полина, за да лансират певица за която са взели много пари от чичкото спонсор-любовник.Как бърза си качват посещенията та и сега на клипове на чалга фирми особено на "Пайнер".
Това е нещо което не би трябвало да го има в една уж Европейска държава. Дрън, дрън! Ганьо си е Ганьо, а турци и цигани ....там направо не е за приказ!

Това е само частица малка.......

Ето как ме имитират

и като крадли се сервират.

"Проклет да е човек
душата що краде !
И нивга да не види век,
ни свое си дете !
В блог беге е мода
днес да се краде !
Крадът се снимки,
крадът се стихове
И се издават като "свои"
чужди стихозбирки!
А на балкански шефове
се правят циганьорски свирки !
Във блога царстват поетеси ,
полтици и шугави метреси-
крадливи свраки с интереси
Проклинам ви сган циганска ,крадлива !
"Интелигентни" смръдли ,паплач дива !
От собствената си душа крадете
Нещастници, щом сами не можете
изкуство да дадете - Крадете !
От мен проклети останете !
Че то до време се краде !
И идва време да се мре !
Това го знае и дете !"

Тази,която пуска това и подобни е уж поетеса-
любовна.Модераторка е и то в много сайтове....
В сибира още не се е проявила-поне аз не знам! Пише с чужди никове и профили,но нали това е в името на плагиатството
и да се види сметката на.....конкуренцията.Завист българска и злоба пращат, като нищо човек в гроба.А после злото идва и у тях.Това което сториха на мен е повече от грях!

И да не излезне,че лъжа

ето ви целия диалог с мене

и въпросният ник-lidis,

който е откраднала и пише от него

мадам модераторката.

Коментари -извадки

от мен по повод тези два стиха

на Злата-есен и другата-

мадам модераторката,

която я кара по бунтарски,

копира моя бунтарски стил ,

но звучи повече от постно.

А този стих за душата

направо си е краден ,

ама изцяло и то

от няколко места-

събирано и идеята,

и......цели изрази!

deili - Истинско е
12.12 21:12
Много е хубаво
2. sekirata - Благодаря, мое си е ,

гордея се с това!
12.12 23:02
deili - Истинско е
Много е хубаво

Благодаря! Истинска искам да бъда и аз, а не да се кипря със стихосбирки, с крадени мисли, идеи, теми и термини.
Пример-"Душата ми -дърво обрулено..."
....."Душата ми е стон....."
Какво нещо е ,когато се събере от най хубавото на най добрите наши стари известни поети, пък и от някои неизвестни ,като мене,
и се скърпи от съвременна поетеса стих наречен-нейн.....и то не един такъв?! Нямам думи!
Наистина малцинствата в България си играят, подиграват се с нашата реч, език и култура!

"Душата ми -дърво обрулено
от гаснещ огън светлина
във облаци небе забулено
горчива хапка самота.

Душата ми кълбо от истини
изплели моята съдба,
разпъната на кръст от мислите,
прашинка от безкрайността.

Душата ми -цял свят във нищото-
изпразване, но пак душа,
кажи ми кака да я разлистя пак,
когато в стих се тя изля."

Браво ! Това е върховна степен стихоплетство и скалъпване от тук там , та дори и от моите стихове е взето, а някои тук ме обиждат ,че аз стихоплетствам.
Госпожо небългарска поетесо, не те ли е срам, че прозира НАЙ ВЕЧЕ чужд стил в повечето от творбите ти, особено в най новите?
----------------------------------------------------------
За сведение на тези ,които не знаят-моят прякор сред поетесите е -"душата"
Попитайте -марико от Смолян , която ме покани едно време в изворите точка ком, а след това ме замразиха , а то каква била работата....пак Злата-есен и СилваГ-danita-dakota де били в играта И ТАМ!
Ей, разни родопчанки -крадливи помакини и турчанки,както и българки -продажнички на българското....
Господ е Българин! Запомнете го!
3. sekirata - *
12.12 23:48
3. lidis - последен мой коментар в блога
23:23

Проклет да е човек
душата що краде !
И нивга да не види век,
ни свое си дете !
В блог беге е мода
днес да се краде !
Крадът се снимки,
крадът се стихове
И се издават като "свои"
чужди стихозбирки!
А на балкански шефове
се правят циганьорски свирки !
Във блога царстват поетеси ,
полтици и шугави метреси-
крадливи свраки с интереси
Проклинам ви сган циганска ,крадлива !
"Интелигентни" смръдли ,паплач дива !
От собствената си душа крадете
Нещастници, щом сами не можете
изкуство да дадете - Крадете !
От мен проклети останете !
Че то до време се краде !
И идва време да се мре !
Това го знае и дете !

Благодаря секира ! Само ти беше точна с мен !
4. sekirata - *
12.12 23:51
3. lidis - последен мой коментар в блога

Благодаря!
Тук му беше мястото мисля




....който профил е откраднала от Lidis ли и пише от него мадам модераторката или коя друга тогава...? Самата Лидис? Едва ли,тук нямаше да и позволят! Тогава нямаше в блог беге категория поезия забележете, откриха я след като ме ИЗТРИХА И ЗАБРАНИХА!

Та това още не ми е ясно коя ,кой , дали....но явно тук се касае за манипулирани блогове. Къде е Лидис в този случай знаят само админа и модовете, тези които се занимават с техниките, оборудването на сайта. И сега , когато влизам на Лидис в профила ми блокирва компа и други подобни,дали профилът и е заразен ,за да не се посещава или пък, за да си го запази, кой знае, кой ще каже?! А аз вече не влизам в чат както се опитаха на няколко пъти и сега дори по повод на Лидис.С мене ако е лицемерила щях да усетя,пък и нямаше да се посближим от теглото ни почти еднакво,но тя определено харесва Полина.Тогава сайта на Полина последен изчезна и не по същият начин.Виждала съм я,говорила съм с нея за много неща,да на скайп когато имах такъв,ясни са ми доста неща,както и това че мене ме изтриха самите УПРАВНИЦИ НА БЛОГА ПОД НАТИСК от жалби по мене организирани от кои повече от ясно е ,поне няколкото тези ги знам.Моля Ви не ме въвличайте в интриги и коментари-чат,защото тук Не е скайп да си чатим както правитеза бройката коментари с тази цел,не че много сте се загрижили за политиката у нас и съдбата на останалите българи в България.
Имам особено мнение за хората избягали навън,зарязали Родината си,освен тези които са се омъжили,оженили там или прогонени то България-насила.Лидис не е избягала по нейно желание, а притисната от .....тя си знае.Не не от блога,споко.
Мисля че съм разбрана...вече.
Анита
НЕ ЗАКЪСНЯ ОТГОВОР ОТ "НАБЕДЕНИЯ" от мен-имам "заповед" да изтрия мой пост заради wonder!
Сама се разкри коя е виновницата за изтриването ми на блога 2009, тя не е ли в чужбина,а? Не "твори " ли там? Може и да греша да е главната,но е в "играта" срещу секирата! infiniti модераторката от години тук там и още две три-anabella..... Чакам и те да се обадят. Браво! "Творкини"
Нема що,ще го изтрия ,но ще го пусна във поне 10 други сайта-обещавам! Защо да си рискувам блога пак,ясно ми е как ставало! Ха,ха ...Докъде я стигнахте, кадърни,талантливи....
Айде дерзайте да видим докога и как ще я свършите!

Здравейте (ново)
Постъпи оплакване от Ваш пост - sekirata.blog.bg/poezia/2016/03/02/dela-rai-ili-wonder-dobrotvorec-s-prosiia-lichno-moe-mnenie.1434421
Моля Изтрийте го.

Изпратено: 15:43 От: blogbg
Изтрий | Отговор

Да си го повторя,че да не забравя къде се намирам...

НЕ ЗАКЪСНЯ ОТГОВОР ОТ "НАБЕДЕНИЯ" от мен в друг пост-гузна съвест!

Имам "заповед" да изтрия мой пост заради wonder!

Много е лесно да се превеждат чужди стихове и на различни географски ширини да се пускат като лични,затова ли се посещават български сайтове от нашенци в чужбина ?! А в БГ има кой да им "помага" пролича си.
Сама се разкри коя е виновницата за изтриването ми на блога 2009, тя не е ли в чужбина,а? Не "твори " ли там? Може и да греша да е главната,но е в "играта" срещу секирата! infiniti модераторката от години тук там и още две три-anabella..... Чакам и те да се обадят. Браво! "Творкини"
Нема що,ще го изтрия ,но ще го пусна във поне 10 други сайта-обещавам! Защо да си рискувам блога пак,ясно ми е как ставало! Ха,ха ...Докъде я стигнахте, кадърни,талантливи....
Айде дерзайте да видим докога и как ще я свършите!

Здравейте (ново)
Постъпи оплакване от Ваш пост - sekirata.blog.bg/poezia/2016/03/02/dela-rai-ili-wonder-dobrotvorec-s-prosiia-lichno-moe-mnenie.1434421
Моля Изтрийте го.

Изпратено: 15:43 От: blogbg
Изтрий | Отговор

Да си го повторя,че да не забравя къде се намирам...

НЕ ЗАКЪСНЯ ОТГОВОР ОТ "НАБЕДЕНИЯ" от мен в друг пост-гузна съвест!

Имам "заповед" да изтрия мой пост заради wonder!

Много е лесно да се превеждат чужди стихове и на различни географски ширини да се пускат като лични,затова ли се посещават български сайтове от нашенци в чужбина ?! А в БГ има кой да им "помага" пролича си.Сама се разкри коя е виновницата за изтриването ми на блога 2009, тя не е ли в чужбина,а? Не "твори " ли там? Може и да греша да е главната,но е в "играта" срещу секирата! infiniti модераторката от години тук там и още две три-anabella..... Чакам и те да се обадят. Браво! "Творкини"
Нема що,ще го изтрия ,но ще го пусна във поне 10 други сайта-обещавам! Защо да си рискувам блога пак,ясно ми е как ставало! Ха,ха ...Докъде я стигнахте, кадърни,талантливи....
Айде дерзайте да видим докога и как ще я свършите!

Здравейте (ново)
Постъпи оплакване от Ваш пост - sekirata.blog.bg/poezia/2016/03/02/dela-rai-ili-wonder-dobrotvorec-s-prosiia-lichno-moe-mnenie.1434421
Моля Изтрийте го.

Изпратено: 15:43 От: blogbg
Изтрий | Отговор

Да си го повторя,че да не забравя къде се намирам...

01.04 10:58 - ЧИЕ Е ТОВА ДОБИЧЕ? автор: sekirata категория: Музика   image
прочетен: 25 коментари: 0 гласове:  1
последна промяна: 01.04 23:45
 

image


автор А.Х.Т.sekirata сатирична песен по народната песен "Чие е това момиче?"




ЧИЕ ТОВА ДОБИЧЕ?


"Чие това момиче?  

Чие това ...иче?  

Въй, въй, въй, момиче,
 
леле варе /мале/ , ...иче!"
 
Пее влаха Кайчо,  

луда крава, майчо!  

Чумаво прасето,  

птиче грип в детето,  

кърлежи, комари,  

жили кой де свари!  

Дора без козички  

умъртвени  всички!  

Чума и в прасето,  

яж бобец в гърнето,
 
картоф, червен лук,
 
кой го правят луд?  

Чума как лекуваш?
 
Внос месо, що струваш?  

В евро и долари,  

тровят ни кой свари!  

Ти паси тревичка,  

стадо наши овци,  

оставам самичка, 
 
българи дрипльовци!

сатира текст автор Анита Христова Трифонова sekirata  по народната песен "Чие е това момиче?"


https://www.youtube.com/watch?v=rX_2R8O_e_8

sekirata Chie e tova momiche 






https://www.youtube.com/watch?v=0qDM-I8VaLo

sekirata Chie e tova momiche i v satirichen variant





Да, Бойко е мафиот...   което е на генетична основа, и алчен човечец. Но докторите ще му видят сметката преди Сретен. Май че е циганин, понеже е много простоват. Обаче ние не сме прости.    пък и той забележете как ходи с тези големи стъпала и настрани както ходят онези манговците, а че е прост едно на ръка   ВИЖте снимката на майка му ужасих се когато я видях типична циганка е

тази луда защо я търпите  я да позная-

Баба, имам питане:
image

Публикация от Росица Копукова в ПСИХОАНАЛИЗА · Сряда в 22:17

88 прегледа

  Сподели Следвай1

Жива ли е още чалгарката! Ама ти траеш!



 
 











Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sekirata - https://www.vbox7.com/play:1c79c7f013
31.03.2022 01:52
РОДИНА
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2446213
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031