Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2012 17:15 - АЗ СЪМ АЗ. ИМА ЛИ ЗНАЧЕНИЕ НЯКАКЪВ НИК?
Автор: jupel Категория: Изкуство   
Прочетен: 1443 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 30.06.2022 05:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
https://www.youtube.com/watch?v=kwZgdjif7gI Добро утро, знайни и незнайни войни в интернета! Преди да Ви пожелая красиво утро, успешен ден,романтична вечер и омайна нощ искам да влезна в откровение. Това за мене не е нещо чуждо, за мене и много малко хора от интернета и сайта. Но какво да се прави,животът се промени, а и хората станаха едни..... За учителите казват-гнездото на осите. За чалгарите и чалгарките-стадо акули. За журналистите-кърлежи. За политиците-метили. За лекарите и фармацевтите-скорпиони. За мафиотите-октоподи. За банкерите-паяци. За лихварите-плъхове. За ....народа ни-стадо овце! Не ми е ясно,каква душевна наслада изпитва човек, уж човек,който причинява болка на друг или най малкото живее в заблуждение,че е измамил другия?! Нямам впредвид само фалша и ментето в интернета ни,анонимността. Ще кажете защо и аз имам чужда снимка за аватар, но...това е символа ми,а имам и албуми с много мои снимки. Друг е въпросът,че дали да се показват зависи от админи и външни хора-мои недоброжелатели. Повечето хора по сайтове и форуми се крият. Предполагам от лични съображения. Повечето хора и в този сайт имат по няколко профила. Донякъде оправдавам тези с многото профили,особено, които имат големи блогове в един много голям профил. Тези,които са с богата душевност,не хамелионщина. Тези,които са изтривани,тормозени в интернета,следени. Това е един вид борба за оцеляване в интернета. Но тези,които го правят от спорт, просто от едно чувство за превъзходство над другите, с някаква ирония,че са много повече от другите и вижте сега,ще си правя много профили, и ще се подигравам на другите, та що да не взривя и сайта. Тези хора не ги разбирам. За мене тези хора са ...и комплексари, които на вид изглеждат нормални,но са много болни. За съжаление повечето са млади хора а от по старите са изхабени душевно хорица. Какво ги бърка тях -ровещите,интригантите, ...какво ги бърка,да си влизат така,като мене спокойно в интернета,да си пускат постовете, да си пишат с когото си поискат, защото това е право,което трябва да се спазва? Но не,те трябва да ровят,да търсят под вола теле! Например да събират подписки срещу някой по различен от тях, някой който просто е себе си и не заради славата, а заради честността е открит в интернета. Такъв е и в живота,но не го виждат,разсъждават по себе си. Не могат да си представят и не искат да приемат, че трябва и има такива хора. Например да настройват останалите срещу определен човек в сайта, който не им изнася или ги е блокирал,според тях без право. И какви са тези останалите,дето се връзват. Това са хора без собствено АЗ. Например да се водят простовати чатове, следят и изписват цели фермани най вече в групата на сибир, която не за всичи е достъпна. И пак срещу хора най вече не анонимни, изцяло открити в интернета. Например гаджето на някой си,някоя си да му забранява да пуска коментари на такива,като мене, дори да влиза в профила и блога ми или търси връзки да ми напакости дори в реала. Стигнах до момента за пола в интернета и сайта. Ами тук е плачевно. Бях обиждана нееднократно, че пиша стихове особено еротика от името и на мъж. Защо се излагате,вие няколкото"разбиращи" от поезия от проза,психология,психика и душевност?! Агенти на живо дори ме подпитваха,откъде ми идва музата, след като съм вечно с несподелена любов? Това е природа-или го имаш или го нямаш. А другото зависи от самия творец, а то е да може да го съхрани, а не да се пилее и раздава душевно най вече заради самите плътски желания,интереси и копнежи. Може би,ако дъщеря ми не беше медийна личност,дори за кратко, което пак е резултат от човешката злоба и завист, може би ако не заради нея аз щях да си бъда анонимна в интернета и досега,но.....Има едно но. Моето аз не е такова.Открита съм и пряма, които качества в днешно време само ми пречат. И нека се върна на себе си по обстойно. С какво всъщност преча АЗ?! С това,че казвам това,което мисля. И в един от постовете съм цитирала една админка, която моли интернет групичката,заела се с моето унищожаване да ме оставят на мира,защото аз съм си аз и никой не може да ме промени,особено на тази възраст. И за по сигурно в млада възраст тези някои решиха да"променят"моите деца, за по сигурно за тях"разбиращите",за спокойствието им. Тези хора ги наричам лешояди.Точната дума е лешояди. Как спят тези хора, топка лой ли имат в гърдите вместо сърце, как се хранят с тези ръце, с които ровят и ми трият труда, та и в утробата ми бръкнаха? Много просто как. Това са болни,много болни хора, които за по сигурно за тях си наричат обектите си на манипулиране болни. Типично за българина - "Крадецът вика дръжте крадеца." Бих казала още много,но поста не трябва да е дълъг, сайта е претоварен,профила ми също много голям, което дразни маса хора,а и само в този си профил си пускам творбите за разлика от други. Накрая големият извод. Защо е всичката тази гонитба на секирата. Не е заради ника.Ако би било заради това,защо в последно време маса секири се навъдиха и размножават. Ако е заради името ми Анита, то този въпрос вече на живо е решен. Изнамериха на работното ми място моя колежка по музика също Анита,но Тодорова, не Трифонова и с моята физическа структура, но не и възможности.Дори не е певица. Всъщност в училището ми досега,само аз съм била и съм със специалност и певица освен другите там педагогики,дирижиране,фолклор и.т.н. Та каква е причината за тези атаки по мен и децата ми? Всичко започна не от дъщеря ми,когато пъстъпи в "Пайнер"- Коя е тази,такива гласове и красиви момичета има в Плевен, с музикално образование,а точно Полина да вземат- дъщерята на някаква си даскалица по музика. Не от сина ми,който без връзки тогава влезна от раз в школата в Симеоново София. Всичко започна и е вървяло винаги от моето АЗ. От малка съм такава,каквато повечето мои врагове искат да са,но НЕ МОГАТ! Причината те си я знаят, но НЕ МОГАТ! Има дървета,които бури и хали ги повалят,но има и издръжливи. И приказката,че стоманата се закалява до определена точка, а после започва да омеква е вярна,но...... Остава сами да си отговорите на въпроса, дали аз съм от стомана,дали съм сечиво и има ли значение някакъв ник?! https://www.youtube.com/watch?v=PPUv8FL5gVo https://www.youtube.com/watch?v=ycVhmpZl8HA  


01:47 - ЕТО КАКВО НЕ ТРИЕТЕ...........А МЕНЕ ТРИЕТЕ

 https://www.youtube.com/watch?v=kwZgdjif7gI
Lichen album na sekirata A.H.T .

автор: jupel категория: Изкуство  

прочетен: 0 коментари: 0 гласове: 0

СЕГА ЩЕ ТИ ПОПЕЕ СТРИНА...ЗА ТОЗИ, КОЙТО СЕГА Е В ЗАДКУЛИСИЕ

авторска песен на А.Х.Т .sekirata Durtoto apostolche chenge apostol apostolov




sekirata Demencia go goni ili lipsa na hormoni




Мръсните коментари и съобщения на лични до мен



от това лице до мен са запазени при нужда,



на подгласниците му също.


В българия започна жътвата!
от teomira

sekirata: А кога започна троленето?

Или то не е спирало, а кога ще свърши?

цитирай

Редактирай | Изтрий

2. sekirata - https://www.youtube.com/watch?v=xvj7Yoz3HGE
28.06 22:29

sekirata Demencia go goni ili lipsa na hormoni

EТО КАКВО НЕ ТРИЕТЕ...А МЕНЕ ТРИЕТЕ-


28.06 21:27 - Кариеристът Автор: missana Категория: Поезия



Иванчо: Тате, за какво се бори ПростоКиро?

Бащата: За личен асистент на БайДън!



отговарям в този стил


мисанчо:Тате ,за какво се бори Боко Тиквата?

Бащата:За "самолета" на Румен Радев!



ПО НОЩИТЕ ЕТО КОЙ МЕ СЛЕДИ ,

НО ТОВА НЕ Е МИСАНА,

А НА КОГО Е ДАЛ ПАРОЛАТА СИ ,ПОЗНАЙТЕ!
....
и да видим колко пъти ще ме карате да качвам този си пост,

все тая ми е, не ме мързи


 

 

 ето какво не триете

 

28.06 21:27 - Кариеристът Автор: missana Категория: Поезия 

 

 

 

Иванчо: Тате, за какво се бори ПростоКиро?

 

 Бащата: За личен асистент на БайДън!

 

 

 

 отговарям в този стил

 

 

мисанчо:Тате ,за какво се бори Боко Тиквата?

 

Бащата:За "самолета" на Румен Радев!

 

 

 

 ПО НОЩИТЕ ЕТО КОЙ МЕ СЛЕДИ ,

 

НО ТОВА НЕ Е МИСАНА,

 

А НА КОГО Е ДАЛ ПАРОЛАТА СИ ,ПОЗНАЙТЕ!

....

и да видим колко пъти ще ме карате да качвам този си пост,

 

все тая ми е, не ме мързи











Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2445424
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14316
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031