Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2014 09:54 - НИКЪТ МИ sekirata cekupama БИЛ СТРАХОВИТ ?! НЕ НИКЪТ МИ,АЗ ПЛАША НЯКОЙ БОЛЕН МОЗЪК!
Автор: jupel Категория: Изкуство   
Прочетен: 2152 Коментари: 2 Гласове:
3



 image   ПЪК АЗ СЪМ БИЛА...СЕКИРАТА?!   АНИТА А.Х.Т. sekirata cekupama
      ЗДРАВЕЙТЕ,ПРИЯТЕЛИ И...НЕДОБРОЖЕЛАТЕЛИ!    image   Вчера направих "околосветско" пътуване в интернета,   там,където съм била  и където съм блокирана.   И какво установих, навярно Ви интересува,защото   искам веднъж завинаги да се спре да се говори за   мене ,че си измислям и тем подобни,че съм имала   мераци меко казано да съм голямата поетеса и разказвачка,   че съм ненормална и красива "бабичка",че нямам кой знае   какъв глас и не съм това, за което се фишкам. Цензурата   я има, но е друг вид,не от държавата.Страхотен е българинът,   та и малцинствата ни, които се побългариха в някои сфери!   Та страхотен е българинът,когато трябва да смаже брата,   сестрата си, сънародника си. Това е от някаква мания да   се покаже той пред другия и то негов сънародник. Срещу   малцинствата не смее да рита,защото е страхлив и дупедавец.   И какво установих ли? Ами нещо, което си го знаех, но вече   се убедих,че няма лъжа , няма измама. Наистина всичко към мен,   към децата ми идва от Плевен, работното ми място, родителите,   които сляпо вярват на децата си,родата най вече зълвата и   от комшийте ми. Хасковските и асеновградските ходжи...   по тази причина отдавна не стъпвам там дори при сина си,   който изцяло е зомбиран. Магиите на чалгарките и феновете   им са едно на ръка. Но как да се развалят магии, като е вредно   и опасно? А и аз, и децата ми сме сред същите тези "хора",   които ги подновяват? Ще кажете, като имам толкова много лични   проблеми, защо се хващам в някакъв интернет. Защото всичко   започна от както започнах да пиша в него по повод Пайнерката-   дъщеря ми Полина. Защото не съм от тези, дето лазят,   дето клякат и мълчат, крият истината, страхуват се...   И досега не си намериха място Плевенчани, че Полина   е била избраницата, че от петдесетината кандидатки и   кандидати от Плевен избраха Полина в "Пайнер".   Че съм била музикант и много добре знам,   че тя не можела да пее дори като някои мои ученички.   Писаха се писма  с клюки и интриги дори до шефовете ми,   моите и на "Пайнер". А детето ми беше капка, сълза,   докато живееше при мене в Плевен. Същото и със сина ми,   който не случайно бе разпределен в Хасково, след като   завърши школата в Симеоново . По това време аз писах   истината /това е моето аз/ срещу оня край, срещу цигани   турци и чалгата-ориенталщина с център Димитровград,   откъдето ми натресоха  и снаха. Синът ми е вързан ,   обсебен с тяхните ...Но всичко с времето си,   то се връща с бумеранг и вече започна да се вижда.   Та  интернета, от него ми дойде и идва всичко,   но защо аз не трябва да съм в него? Защо моите   слова са опасни, перото ми, съществуването ми дори   в училище, не само в блока , в който живея? Защото   съм неудобна или просто човешка завист? Та всички   плевенски сайтове ме блокираха от раз, особено,   като пиша потребител секирата! И не само Плевенски.   Защото си плюят в устата."Тази е майка на чалгарка   и няма как да е поетеса, разказвачка,нормална.   Тя е едно изкуфяло бабе, хайде да я довършим   по най използвания метод на Балканите чрез проблеми   с децата и чрез най милото и ". Така ми го каза   направо в очите  и Веселин от Асеновград leif   приятелят съгражданин на Стефан разказвача cefulesteven,   който не случайно дойде да живее в Плевен.   Така ми го каза и Златка esen.Че не се знаело   и с моята дъщеря какво ще стане, след като тя   загубила едната си дъщеря. Всичките сайтове,   които проверих вчера и снощи, всичките до един   за моето АЗ и ника ми са проблем меко казано.   И то след като четири години Полина вече не  е в   Пайнер и не е на себе си от магии и .......!   Където и да иде, дори в чужбина. Синът ми също,   но е мъж, а е и много кадърен не в изкуствата,   и им е нужен. По същата причина и мене ме държат   жива все още, та и малко ли е удоволствието   на тази измет да гледа как една майка се   гърчи от болести, магии, мъка...?! И тази майка   да има наглостта да се опитва да им превзема   позициите на най големите в поезия, проза, музика,   журналистика,  интернет,учител музикант,контактна,    почти готов литератор, домакиня,мъж и жена   в семейството си от 1983г и...и...! Имала съм   наглоста да се правя на Ботев! Сами съзнават,   че не е така! Ботев не пише еротика и любовна   лирика като мен, но...? Въпросът е че тази жена   с ник секирата дразни със своето АЗ. С децата си,   които бяха  и са най лесната им плячка. Не се   страхуват от възмездие и защо ли? Защото са луди,   болни хора точно те, а не тя  майката, боркинята за истината,   родолюбката. Навсякъде, ама навсякъде,където  съм пускала   творбите си, особено стиховете си,което много неща показва   съм изтривана щом е сайт за художествена литература,поетичен   и особено плевенски и софийски. Та дори и на личан сайт   нямам право?! От къде се взе това свободно време на тези   някои да наслагат толкова минуси, толкова цветущи, най   често анонимни, отрицателни коментари, рецензии...   под мои творби в интернета? Дори съм преправяна, което   е абсолютно престъпление! Дори и ника секирата  премахнат,   все едно че извънземно е писало стиха ми?! А сайтовете за   клипове са изцяло манипулирани и там работя с триста зора,   с риск за компа ми.И и тук е мястото да кажа , че смених   четири компютъра за няколко години, че правих четири пет лични   сайта след изтриването им познайте от кои. Отказах се и от скайп,   от вярването в хора от интернета. И кой го направи, кои и защо?   Защото съм най талантливата, най красивата, най емоционалната....?   Не разбира се. Просто защото съм...АЗ! Защото това го   не могат много хора най вече враговете ми. Обвиняваха синът ми,   понеже  с това се занимава, с компютрите и с интернета е на ти.   Обвиняваха го, че той ме триел, заради баща си, с който поддържал   връзка и го настройвал срещу "изцепките "ми в интернета, но...Аз   съм тук и виждам как стоят нещата. Чак до там не би стигнал моят син,   чак до там да се продава та и мене, и то на баща си, и зълва ми,   на ония хора там долу от Хасково и Димитровград! Освен ако   не се използват средства , както стана и с дъщеря ми, вандалски,   нечовешки,престъпни деяния. Пиша за себе си, а защо не, админ?   Когато не пиша, че съм от Плевен в данните си зле, когато пиша   пак зле и кво, да ме няма ли в блог беге и в интернета изобщо?!    Не мога да угодя на всички,на малко хора дори не мога,   а и вече не искам, и не се старая.   Не ми се сърдете защо забравям някои от   виртуалните си "приятели",защо не мога да приема,че не може   ТЯ,ТОЙ да харесва и моето творчество,и мене, като човек,   и в същото време, и моят враг, който се е смотал най често   анонимно в интернета,и ме гони пак за мръсотии....Та той   е съвсем различен от мене! Тя също...ако е жена.   Не го приемам това, не...!   Значи с други цели ми се пише приятел!   И моля Ви разберете ме,че сека,   защото съм ПОСЕЧЕНА - АЗ И ДЕЦАТА МИ,   ПРОДЪЛЖАВАТ ДОРИ ВАШИТЕ ПРИЯТЕЛИ   ДА МЕ СЕКАТ ЛИ, СЕКАТ!  ПЪК  АЗ СЪМ БИЛА СЕКИРАТА И ВИ ПРЕЧЕЛ НИКА МИ ?!?! АНИТА      
 
изводът
 
Не се безпокой за каквото и да било - никога!   Или имаш контрол над него, или не.   Ако имаш - действай. Ако ли не - махни с ръка.   Не хаби енергията си за тревоги. Уейн Дайър  
ИСТОРИЯТА НА ЕДНО СЕЧИВО БЪЛГАРИНЪТ ОТ САТИРА НЕ РАЗБИРА A.Х.Т.




Гласувай:
3



1. jupel - =====
25.01.2014 13:05
Писнало ти е да страдаш от мъжки обиди? Време е да станеш кучка! Как да направиш това? Чети!

Защо се боят от тях: От една страна, независимите госпожици привличат жадните мъжки погледи, от друга - първото, което ние чуваме от кавалерите си при свада, е обидното “Кучка!” Интересно с какво кучките така са вбесили мъжете?

- Кучките не са свикнали да губят време за “преброяване” на мъжките психологически мазоли, по които не бива да стъпват, и за търсене на ерогенни зони, които трябва непрекъснато да се масажират. Те казват направо на кавалера си какво мислят за него - а той често не е готов за това.

- Кучките /както впрочем и “белите и добри” девойчета/ лесно разконспирират уловките и хитруванията на мъжете. За разлика от своите “добри” дружки обаче кучките не искат да се преструват, че нищо не разбират, и развенчават измамниците по пълна програма. А кой би искал да му се случи това?

- Кучките не се боят да не загубят ухажора си, защото в живота се ръководят от принципа “По-добре да си сама, отколкото с когото ти падне”. Оттук идва тяхната принципност и взискателност, които много притесняват мъжете.

- Кучките не позволяват на никого да ги манипулира. Затова някои мъжки фокуси - да предизвикат ревност, да заплашат с раздяла - при кучките не работят. Естествено това се харесва на мъжете, защото много от тях са свикнали да постигат своето именно с такива нечестни методи.

- Кучките нерядко оставят мъжете недоволни. Те категорично отклоняват предложенията, които не ги устройват, настояват за изпълнение на изискванията им, не позволяват на партньора си да се бърка в живота им. Естествено мъжът далеч невинаги може да нарече живота с кучка безоблачен и щастлив.

Азбуката на кучките

Достойнство:

не позволявай на мъжа да те манипулира и го зарежи, ако разбереш, че се отнася с теб, не както заслужаваш. Никога не го преследвай и не се опитвай да изясняваш отношенията си с него - ако той е загубил интерес към теб, това няма да ти помогне да реанимираш връзката си, а само ще удължи агонията.

Загадъчност:

да бъдеш искрена с мъжа не означава да бъдеш като разгъната карта пред него и да го посвещаваш дори в плановете си за покупка на бельо. Истинската кучка оставя зад себе си къс лично пространство, в което странични хора не могат да си пъхат носа. И от това на мъжете още повече им се иска да проникнат там.

Независимост:

не показвай на мъжа, че те интересува. Никога не му звъни с въпроси от рода: “Реших да те чуя как си...” или “Къде изчезна?”, дори ако той те е молил да му се обаждаш. Истинските кучки нямат нужда да напомнят на мъжете за себе си. Те са сигурни, че тях не могат да ги забравят.

Самооценка:

истинската кучка си знае цената и приема мъжките комплименти с достойнство и без излишна суета. И никога не опровергава комплиментите по свой адрес.

Самостоятелност:

истинските кучки са самостоятелни и не позволяват на мъжете да влияят на начина на живот и пристрастията им. Не си избират червило и прическа според препоръките на партньора си.

Хумор:

кучката има прекрасно чувство за хумор, затова й стига умът да приема без трагедии леко язвителните приказки на ухажорите си.

--------------------------------------------------------------------------------

Интернетенциклопедията “Уикипедия” твърди, че кучката е “жена, взела на въоръжение мъжка линия на поведение, в основата на което стоят борба, конкуренция, потребност от доминиране и силноизразен стремeж към постигане на целта на всяка цена.” Налага се изводът, че кучката не е мерзавка, която минава през трупове, а просто независимо момиче, свикнало да получава от живота това, което му е нужно.
цитирай
2. jupel - https://www.youtube.com/watch?v=B8U87ylvwu4
27.01.2020 04:17
https://www.youtube/watch?v=B8U87ylvwu4
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2445869
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031