Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2016 22:18 - КАКВИ ГИ ВЪРШИТЕ У НАС, ЕФЕНДИТА?!
Автор: jupel Категория: Изкуство   
Прочетен: 1282 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 21.02.2016 00:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Обществена тайна е,че повечето журналисти на БТВ са връзкари завършили само, само една гимназия,каквато и да е тя. Но значи ли това,че тук в blog.bg същите тези журналисти са водещите в тези категории на блога?Или че самозвани поетеси дирижират голяма част от блога?  В категориа поезия
поетеса с 40 стихосбирки била някоя си, както писа в коментара си pol4y , макар че на мене не ми стана ясно или просто се преправиха на момента никовете-ambrosia и ambroziia?! Какви критерии,по какво да се избират тези, които управляват даден блог? Ей,била съм модератор на един сайт и с подписки пак го изтриха, заради мене. Представяте ли си? Сайта не бе на голям град, но град от Северна България.
Но да продължа по поста на т.н. kunkata, който е с две, както им казва lidis-значки?! Кой ги слага и как, сами се досетете. Едно съм сигурна, че не е Юксел Кадриев, на който kunkata  прави реклама явно. Кой е турчин от двамата-гатанка? Дали kunkata е мъж или жена пак гатанка?  Според мен и двамата. Или единият много мрази българите просто, а и самата България, дали защото я е загубил безвъзвратно или по други причини kunkata си знае.Не е уточнен пола на профила?! А? За момента е така, дори след минута две след този ми пост много неща ще бъдат преправени не само тук.



19.02 19:09 -  143 години от гибелта на Левски// по БТВ 19,00 часа

Автор: kunkata Категория: Други   
Прочетен: 391 Коментари: 6 Гласове: 8
Последна промяна: 19.02 19:39
Име:пополус punka

"Анонс към днешна дата. Как така: 143 години от гибелта на Левски? Той да не е загинал при катастрофа или инцидент?

 Дори Юксел Кадриев в последствие го нарече обесване- значи той е по-българин от всички останали...."

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Та така, kunkata! Не гледам телевизия и не си падам по БТВ, но за случаят ме изкуши да се намеся, защо ли? Първо защото постът ти е лъжа на анонимен, а е и едно хулене! По кого, кои е ясно....
Но защо и по МЕНЕ?! Биеш ПО МЕН и по заглавието на поста ми  - 19.02 06:37 -  143 ГОДИНИ ОТ ГИБЕЛТА НА ВАСИЛ ЛЕВСКИ
който не аз , а които трябва го сложиха в избрани-първа,което дразни ТЕБЕ, А ЗА МЕНЕ  ЕБЕЗ ЗНАЧЕНИЕ ДЕКА СЪМ В ТОЗИ БЛОГ СТИГА ЛЕСНО ДА СЕ НАМИРАМ КАТО ВЛЕЗНА. Така че болката е твоя, kunka! А ми пускаше и коментари, не на този ми хубав пост за Васил Левски естественото за тебе-

6. kunkata - ЛАКОМИЯ ЗА ПАРИ
11.02 22:33
това е истината. Но...
 Жертва е цяла Европа.
 Целта е заробването й от саЩ.
 Прикритието е беженската вълна.
 Резултата ТТИП...


Подличко,а лицемерно?! Към мен.
Еееее... тук сгреши,
приятелството е с пари.
Майтап или не
ще кръстосаме с тебе ръце,
но аз съм острие!

Г И Б Е Л  означава С М Ъ Р Т
ЯСНО?!
Смърт неконкретизирана.
О Б Е С В А Н Е  означава конкретна смърт .

А обесване е казал Юкселчо- ...ан, за да подчертае силата , гаврата на тогавашната Турска империя, която не стреля, като немците през фашизма да речем, а коли,беси...изнасилва дори! Както и сега се пънкат турците да ни изнасилят политически и всякак с помощта на Гърция и други ...Но това е друга тема. Знаете колко обичам турци и цигани, но не съм расистка, набийте си го в главата всички мои недоброжелатели!!!

Та за тези неверни неща си  СИ ОКИЧИЛ ПОСТА С ДВЕ ЗНАЧКИ, защото другият вариант е модераторите тук да са по неграмотни от теб?!

И да продължа   с  Г  И  Б  Е  Л  Т  А 
С  М  Ъ  Р  Т  Т  А,
О Б Е С В А Н Е Т О,
на ВАСИЛ ЛЕВСКИ

И трите са правилни, като обесването е просто доуточняване, което не  е много приятно за изказване и то по телевизия-публично, дори  и да е вярно. Толкова им е бил акъла на турците, но знаете, че те обичаха така да действат и сега обичат изнудването,бесилото,клането....да не се повтарям.

ТОВА Е ДЕН ЗА
П О К Л О Н Е Н И Е!
Важното е да се покаже болката, преклонението пред АПОСТОЛА! Другото е чиста формалност.

Друга тема е защо в България се чествало ЧАК ТАКА Обесването на Васил Левски, а не раждането му.
Това не значи ОМАЛОВАЖАВАНЕ,
алооо....врагове на България!
Нали иначе ще забравим турците какви са ги вършили и кога, и как са свършили с Апостола.
Може някои и това да искат, а?

Но щях да забравя и тази картинка,ако сте по внимателни ще откриете много важна следа,нека това е моята гатанка. Снимката е другото в поста на kunkata. Едно заглавие,четири изречения-неверни и тази ...снимка,картинка...и хоп -било пост за пример,на първа?! Ха, ха ...ама смешници големи сте.Независимо дали някои сами си правят тези изцепки и са се качили на главата на управата на blog.bg  или самите модератори го правят, това е голяма излагация !

Как беше- "Горното написах саморъчно и отговарям за верността му". :):):)

А.Х.Т. sekirata cekupama

image

И пак да Ви предупредя, ще редактирвам  до втръсване и проверявам постовете си, текста ВИНАГИ. ПОСТОЯННО, след като разбрах за външната намеса в блога ми, манипулиране,преправяне и какво ли още не!
Браво на ръчичките Ви!

За Юкселчо и kunkata музикален поздрав от мен -



Постът ми е шарен, но това обичат най вече турците и циганите. Вижте сериалите им особено по БТВ каква шарения, кич и сълзи,сантименталност!
Плачете ,българи ,това казват!

Аз пък казвам-БОРЕТЕ СЕ,БЪЛГАРИ!




Гласувай:
4



1. sekirata - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
22.02.2016 19:23
7. sekirata - И това ли е случайно,турци,а? Както и как измряха всички участващи във филма "Козият рог"?!
19:20
На 74-годишна възраст почина актьорът Илия Добрев, чиято най-известна роля е на Васил Левски във филма "Демонът на империята", съобщи Съюзът на артистите в България.
Илия Добрев е роден на 10 февруари 1942 г. в Хасково. Завършва НАТФИЗ в класа на професор Стефан Сърчаджиев и Методи Андонов.
Във филма "Демонът на империята" се снима през 1971 г.
Освен актьор, Илия Добрев е и режисьор.
Има над 45 постановки и над 180 роли, от които над 40 в киното и телевизията.
В телевизионния сериал "Демонът на империята" на режисьора Вили Цанков Илия Добрев изпълнява ролята на Васил Левски, за което споделя:
"Левски ми помогна да запазя честността и откровението в себе си и да продължа да мечтая".
От 1975 г. тое е преподавател по актьорско майсторство за драматичен театър в екипа на проф. Стефан Данаилов в продължение на повече от 30 години.
Носител е на множество театрални награди, сред които наградата на Съюза на българските артисти за най-добра мъжка роля през 1975 г. за ролята на Кратун в "Напразни усилия на любовта" от Уилям Шекспир, Първа награда за мъжка роля на Прегледа за българска драма и театър (1976) за ролята на Тодор в "От земята до небето" от Никола Русев.
За ролята на проф. Преображенски в "Кучешко сърце" отново получава наградата на Съюза на българските артисти за най-добра мъжка роля през 1988 г.
цитирай
цитирай
2. sladkotojelanienap - В РАЗГОВОР С ПОЛИНА Как стават нещата в моята Родина-
12.03.2016 14:06


......"МОЯТА" РОДИНА!

"Втора Родина няма никъде" - Фики ?!?!?! Аз също имам Родина и то истинска,защото съм Българка,но тя ме предаде на онези.... А за мама да не говорим,дори расистка я изкараха някои ,които им се иска, но не могат да бъдат, като нея патриоти. Но от Родината ме изнесоха след като ме обраха и разсипаха живота и здравето,както и на семейството ми. Бъдещето ми. Бащата на Фики е големият глас Тони Стораро,пред чийто глас-талант се прекланям.Фики-не! Както и интервюиращата го по БТВ тази сутрин дъщеря на секс символа Аня Пенчива и бъбривият Сашо Диков.Тя го е поканила,за да защити и своите позиции,нали и нея я крепят родителите и дори има смелост не, а безочие да си го признае в ефир! Фики. Първо що за обръщение,за визия да не говорим въпреки фитнеса му. Песните баща му ги подбира и купува,на това Фики вика помощ,както и на това,да му купи наградата "певец на годината".Как става в една такава България е ясно.Изпя ,записа няколко песни за България,няколко гръмки фрази "Никой не си избира Родината"- пуска в ефир и по концертите си,които пак познайте кой ги субсидира.Такива мераци имат всички певци,дори и артисти.Децата им да станат като тях.Защо ли Стоянка Мутафова и не само тя няма такъв мерак? И затова ли Господ я държи толкова време жива? Пожелавам и още 90 години поне. Всичко е до интелект, манталитет. Тони Стораро е голямата работа,никой не може да му отрече най вече гласа,че е на висота, но защо се излага със сина си?Явно за друго синът му става. Но какво от това и за другото Тони пак ще плаща,така че защо се пъни,той няма как да не вижда,че синът му,родният му син е в сянка,както и онази Загоровата "съпруга". Вижда се колко може дъщеря и, като певица. Така че моят въпрос е към Тони Стораро,но не като баща, а като певец и то както казва Фики певец представящ за Родина България! Защо,Тони,се излагаш? Мераците на родителите са едно, а възможностите на децата им друго. Много примери има .Аз не влизам в това число -моите родители,баби ,дядовци.....никой не е бил големият глас Тони Стораро! А за патриотизма ще поспорим. Това е фасада,покритие, за да вземе Фики българска награда. Друг е въпросът,че българите се продаваме на малцинствата, които продължават да твърдят,че Блъгария е тяхна Родина, а следователно на нас българите ТЯ Е МАЩЕХА! Браво! Търпете.

Защо тогава пее на майчиния си език, защо пак кючек, защо тази голонтия ориенталщина....

КОЙ ПЛАЩА, освен татенцето?!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2459696
Постинги: 2847
Коментари: 1224
Гласове: 14427
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930