Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2019 06:54 - МАМО, НЕ МЕ ДАВАЙ! - НАЦИОНАЛЕН ПРОТЕСТ НА РОДИТЕЛИ ПРОТИВ СТРАТЕГИЯТА НА ДЕТЕТО
Автор: jupel Категория: Изкуство   
Прочетен: 468 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Мамо, не ме давай!

Ти си мойта майка!

Ти ме защити,

никой мен не пита

искам ли това

в друга да съм страна!

С друга да съм майка,

майка и баща,

без да разбера

кой е мъж, жена!

image

image

image

image

image

стихове А.Х.Т.sekirata cekupama

ПРОДЪЛЖАВА СЕ СЪС ЗАПЛАХИТЕ  ОТ ХОРА КОИТО МЕ ОБВИНЯВАТ В НЕДЕМОКРАТИЧНОСТ, И ТО НЕОБЕЗПОКОЯВАНИ ОТ НИКОЙ ТУК!?
ЯВНО МНОГО Е ДЕМОКРАТИЧНО ДА ЗАПЛАШВАШ И ВСЯВАШ СМУТИ СТРАХ СРЕД НАСЕЛЕНИЕТО САМО И САМО ЗА КИРИЛИВАТА СИ ПЕНСИЙКА ,ПОСТОЛЕ, И ОТ СТРАХ ЗА ДЪЩЕРЯ СИ! Ами ГРЪМНИ СЕ, ПЪЗЛЬО!

факти-
 

Няма ли админ тук да спре ТОЗИ НАСИЛНИК, ИЗНУДВАЧ?!
  1. apostapostoloff - Ти пак плачеш за
24.10 06:11
сопа!
цитирай
Изтрий
2. apostapostoloff - С твоите безумни драсканици ти
24.10 07:32
съсипа бъдещето на ТВОИТЕ деца. Те сега бял ден няма да видят. Благодарение на тъповатата си майка. Която отдавна е под наблюдение. Заради антидемократична агитация.

тебе някой да те е заплашваЛ с дъщеря ти, но май е така, а ? И сега търсиш от народа жертви, като мене! ЩО НЕ ТИ СТИСКА БЕ, МЪЖ, ДА СЕ ОЗВЕРИШ НА Тези горе, а и им под....ваш? Тук и да дам сигнал за тебе убедих се все тая! 
В реда на нещата ли е да получавам заплахи -открито , дори от един кукундел?

НАИСТИНА ЛИ ИСКАТЕ НЯКОЛКОТО, ТА И УПРАВАТА НА БЛОГА ДА ВИ НАПУСНА ТОЗИ ПЪТ ЗАВИНАГИ. Пак се започна с децата ми?!

А ВСИЧКИ ИМАТЕ ДЕЦА!?

ВСИЧКО СЕ КУПУВА!      https://d.radikal.ru/d19/1910/16/ea34fea5937e.jpg
  Зли сили, гонят всички люде,

но доброто ще го бъде!

Дяволът бори се със Бога

в борба решаваща и мога

да предположа кой ще победи!

Малко Ви остава, сили зли!

А.Х.Т.



 




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2463933
Постинги: 2849
Коментари: 1224
Гласове: 14445
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930