Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2019 16:23 - В ЛЮЛКАTА НА "ЛЮБОВТА" КОЙ ЛЮЛЕЕ САЙТА?
Автор: jupel Категория: Поезия   
Прочетен: 480 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 04.12.2019 16:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Попитала люлката - Кой ще ме залюлее? Тук гъмжи от самотници.
-Няма кой! - отговорил "портиерът", който пазел "гората". 
-Тогава защо съм Ви?- огорчена проскърцала люлката?
-Друго си е да има тук една такава като теб да... "скърца",
да се знае, че това е все пак "гора".
-А ти "портиер"? Или напротив.
-Аз ще съм на въжето ти, с което рано или късно
ще ме обесят животните от "гората".
-Но кой ще ме залюлее сега, все пак съм люлка?
-В тази "гора" има една секира.
Тя не скърца, направо фучи,
от "любов" ще те люшка чак до зори.

https://www.youtube.com/watch?v=rwLCi2KGqck

 

sekirata  V liulkata na liubovta

sekirata V liulkata na liubovta  2

https://www.youtube.com/watch?v=Z_i8QNezoC0 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=PrktsXaXxvM

sekirata Chuvstva

 автор А.Х.Т. sekirata cekupama рецетира свои стихове

 











Гласувай:
4



1. peperutka - Ании, ейй Фурия....
04.12.2019 16:31
ей така се пише..Поезия!!
с Огън и ист.страст..
бравоо! много харесвам и песничките,които пускаш...
заразително весели, оригинални..дават настроение!
хубави празници ти желая, мила! дано, Бог помогне на България!
всички сме заложници...(прегръдки)
цитирай
2. jupel - Благодаря, мила! Мислeх да кача на снимката някоЙ си на люлката, но щяха да ми изтрият поста :)
04.12.2019 17:17
peperutka написа:
ей така се пише..Поезия!!
с Огън и ист.страст..
бравоо! много харесвам и песничките,които пускаш...
заразително весели, оригинални..дават настроение!
хубави празници ти желая, мила! дано, Бог помогне на България!
всички сме заложници...(прегръдки)


Песничките няма да ги спирам , но се чудя на пианото или акордеона да наблегна. Прочетох, че в Симеоново свирят не само на дудуци от "гората" ами и на акордеон. Еее... не съм чула все още , не съм го видяла това "свирене".

ХУБАВИ И СВЕТЛИ ПРАЗНИЦИ!
ГЛЕДАЙ СИ ЗДРАВЕТО И ЖИВОТА ДРУГОТО Е ЛЪЖА.

А.Х.Т.sekirata cekupama
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2444668
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14316
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031