Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2020 15:36 - В ЧАСОВЕТЕ НА СТАРОСТТА
Автор: jupel Категория: Поезия   
Прочетен: 789 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 18.04.2020 00:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image




Замириса ми на люляк,

а е месец февруари!

Пътувах, слезнах на Волуяк.

Някой със очи зашари

по деколтето ми дълбоко!

Покачил се нависоко

ръце протегна да ме вземе,

болката ми да отнеме.

Изсмях се силно аз на глас,

какъв мерак, в какъв час,

когато старостта ме гони

и имам забранени зони.

 

 

image

 

 ОБИЧАШ МЕ ?

 

Обичаш ме?

Ок. Кажи.

Какво те гони?

Туй мечти

ли са на старини?

Какви от мене благини

очакваш с трепет, пориви?

Не вярвам в нищо,

в никой днес

в тоз живот  горчив, със стрес!

Не съм въздух под налягане.

За мъж не плача на лягане ставане!

image

 

поезия А.Х.Т.sekirata cekupama

 




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jupel - Профил на kalinanikol- Райна Плевенска...
23.02.2020 16:23
Профил на kalinanikol- Райна Плевенска, ето профилът нa Георги - Гошко, с който в стиховебегеком ми правихте интригите, а той обиждаше и се жалвахте, и ме изтриха! После и в откровения с още няколко пак ме изтриха –всичко за една две седмици. Браво и тук се е повлякъл...

18.02 22:16 - Ако великите българи...
от: mislitellqt
...Захарий Стоянов, Георги Раковски, Стефан Стамболов, Христо Ботев, ген.Иван Колев... можеха да видят как някои небългари се кланят робски на едно руско плашило, как за него са готови да продадат и майките си
Прочетен: 93 Коментари: 8 Гласове: 4
цитирай
2. jupel - https://lupa.bg/news/miskata-narochena-za-blizka-do-boiko-se-okaza-makedonka-snimki_45762news.html
23.02.2020 17:58
И бат Бойко не е първа младост, но я вижте кви деца забива, ужас! И си плаща яко.

Миската, нарочена за близка до Бойко, се оказа македонка (Снимки) Мистериозната секс бомба Борислава Йовчева е от Сандански, печели титлата през 2006-а

Секс бомбата Борислава Йовчева, спрягана за близка до премиера Бойко Борисов, се оказа люта македонка. Красавицата, която е разследвана от полицията в Каталуния и антикорупционната прокуратура на Испания, е от петричкото с. Кулата. Кметът на селото Димитър Дамянов твърди, че тя е от Сандански, а в Кулата живеел само дядо й, пише nie-jenite. И.Т.Н.

ТОВА Е ТО, ПАРИТЕ КАКВО ЛИ НЕ ПРАВЯТ!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2438344
Постинги: 2833
Коментари: 1224
Гласове: 14279
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031