Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2020 10:04 - КОЙ?! НЕ СИ СВОЙ!
Автор: jupel Категория: Поезия   
Прочетен: 645 Коментари: 1 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Кой спира истината в моя блог?
Кой прави се хрисим и на Бог?
Кой мисли , че туй не се вижда
как някой някому завижда?
Кой служба гони и пари,
кой лиже, маже за пари,
бъргарин ли е това
или чужда е  метла?

Жалби, хакерства , дебелоочие
и простотия...многоточие...
Кой ли ще гори във Ада,
Господ знае що, какво, кому се пада!

стихове А.Х.Т.sekirata cekupama

https://www.youtube.com/watch?v=g9XbiPW92-Q

https://www.youtube.com/watch?v=-IxN09zX7ho

https://www.youtube.com/watch?v=l0qQ6vIkIC4

https://www.youtube.com/watch?v=Hk1VRrLJi2o

image











Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jupel - 1. jupel - този ми пост от 23 юни 20...
24.06.2020 12:55
1. jupel - този ми пост от 23 юни 2020
12:53
Е ИЗТРИТ, ПАК И ПАК….И ПАК, А КАКВО ОБИДНО В НЕГО ИМА, ПРОСТО ЦИТИРАМ ДВАМАТА БОГОВЕ ТУК!

а е само цитати

Не се занимавай с мен, стрино, (ново) защото ще ти таковам онаковата.

5 пари не давам за теб. Плюя аз на теб.

Престани да се заяждаш с мен, побъркана жено!

Защото много, ама много лошо ще пострадаш.

Това е последно предупреждение!
Изпратено: 10:11 От: apostapostoloff 23 юни 2020
Изтрий | Отговор



Р.К, СЛУШАЙ КАКВО, Последни 20 регистрирани посетителя 07:25 - rosiela Нямаш ли си друга работа , та все в блоговете ми висиш? Отдавна съм те заличила от живите.
Що за ...иче си?

Рано ,рано да се събудиш и за цъфнеш при мене, тази,

която не искаш да чуеш и видиш, ТОВА Е НЕНОРМАЛНО!!!

СТИГА СИ МИ ПУСКАЛА СТИХЧЕТА НА ЛИЧНИ ЗА АКОРДЕОНА МИ,

ПИАНОТО МИ, ДЕЦАТА МИ, ТОВА Е КУФЕЛЩИНА!

СПРЯХ ЛИ ДА ПЕЯ И ПИША ЗА ТЕБЕ? Даааааааа.

Аз изпълнявам нарежданията ,правилата тук, а РК -НЕ.

Вижте в профила и колоко постове има против хората , не само по мене,все критики, това журналист било.
Кво се вжвяваш рОСО НА бОГ ИЛИ ИМАШ ДРУГИ ПРОБЛЕМИ ,АМИ РЕШИ СИ ГИ ,КВИ ДИРИШ ПРИ МЕНЕ ,НАЛИ РЕВЕШ С ГРУПИЧКИ И ЖАЛБИ ПО МЕНЕ?!
и НИКАКВА НЕ СЪМ НА ЧУ,набий си го в главата.
Не си ти тази която да ми каже кога и къде да пиша, качвам стиховете ,разказите си и клиповете си.То не бяха заплахи, омраза...най-вече за дъщеря ми. По-млада е от тебеи мнооооого по красива ако аз за теб съм грозна.А каква певица си и акордеонистка още никой не е видял ,пусни нещо твое, ха де?

Провокираш ме, но няма да стане

просто давам гласност на наглостта ти
да ми натрапваш,
а да не ме понасяш-това е противоречие.


И къде е контролът тук?
Защо постоянно ми се пише от администрацията да не се занимавам с нея

ХА , ДА МИ ОТГОВОРЯТ СЕГА Росица Копукова защо не предупредят да спре да ме търси и рови из профилите ми?
Защото неприятностите ми в тях са от нея , постоля и платените им хакерчета.

Последни 20 регистрирани посетителя 07:25 - rosiela
това са само малка част от обидите по мене и дъщеря ми,която пък изобщо няма нищо общо с нашите онтошения,пък сме и непознати с тази джурналистка...


..има къде и как да пусна другите ..
о, идвала в плевен в компания плевенчани и им пяла,свирила ..хайде дайте запис де?

Тази ваша групичка ще си тго отнесе един ден,но не от мен, защото намесихте и дъщеря ми и то не само с писания.

на 21.06.2020 г. в 14:55, Myanmar написа:
Кой е рекъл, че пречите?
Казано ми е ДОРИ в прав текст от потребители и не само тук с големи претенции и връзки, а всъщност като мене простосмъртни.
Малко цитати -
04.02 21:50 - А ДА СЕ ИЗМЕТЕШ? КАКВО ЩЕ КАЖЕШ?
от: rosiela За постинг: НАПРАВЕТЕ НЕЩО, ПРОМЕНЕТЕ САЙТА ДА СЕ ВЪРНАТ ОБИКНОВЕНИТЕ ХОРА В НЕГО!
1. rosiela - Не разбрах защо реве Анита Пернатова?!
21:49
05.01 20:24 - Време е да се ометеш и ти,
от: rosiela За постинг: МАСОВО ИЗСЕЛВАНЕ НА ПЛЕВЕНЧАНИ
фъфло! Измитай се заедно с твоя любим поет Чу.Ще те спра и от ютуб. Одобри | Изтрий


20.01 10:49 - Умира на
от: apostapostoloff За постинг: ТОВА НЕ Е ОТ ЛАНИ


баба ти хурката. Много скоро и от ДАНС ще ти разяснят това. Одобри | Изтрий

ЗНАЯ ВИ, НАЛИ?
Последни 20 регистрирани посетителя

22:28 - rosiela

22:06 - dobrodan

10:46 - kossef

10:12 - dobrodan

10:09 - apostapostoloff

09:53 - dobrodan

08:23 - kossef

07:58 - zann

07:25 - rosiela
Puk – трол ли си или напротив?Рано при мен си дошъл, защо?


https://b.radikal/b17/2006/ab/0fb7c6a52250
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2438573
Постинги: 2833
Коментари: 1224
Гласове: 14284
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031