Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2020 10:48 - ОСЕМ МОИ СТИХА С БОЛКА И ЛЮБОВ
Автор: jupel Категория: Поезия   
Прочетен: 238 Коментари: 0 Гласове:
7



 КАК ДА ТЕ СТИГНА?

image

Уморих се нагоре да гледам,
да те търся сред птиците,
само облаци сиви и черни
ми измъчват зениците.
На кой облак си кацнал,
зад кой си се скрил?
В коя звезда горе
любовта си открил?
Как да те стигна?
Далече си ти.
Сърцето ми моли-
Ела ме вземи!

https://www.youtube.com/watch?v=JI816U6vkyY

sekirata Mastileno rondo

АПАТИЯ НАРОДНА

image

Седят хората по за едно кафе,

гледат в точка с безразличие,

отчаяни с цигара, кафе пак кафе,

кротки от благоприличие.

Смазани, безчувствени и безразлични

към всичко, всички и към Бог,

захвърлили проблеми даже свои лични

забравили за Господ съдник строг!

https://www.youtube.com/watch?v=Xcwe7_gArtY

ЗА ПРАВАТА НА ДЕЦАТА

image

ЩЪРКЕЛ ГОСТ

image

 

Кой почука на прозореца?
Птица бяла с клюн червен.
Кой отвори тъй прозореца,
който е стар и дървен?
Кой прегърна тази птица?
Щъркел е, не гургулица.
Кой изсмя се на шега?
Птицата в миг полетя,
кръгче в стаята направи.
Кой във стаята остави?

Кой мечтае и сега
да му порастат крила,
във небето да се рее
и със птичи глас да пее?
Кой в мечтите си живее
и врагът му днес немее,
щото сила той намира
в себе си, не проси закрила?

ПЛЯЧКА СМЕ - НЕ РАЙ! Как да Ви го кажа
вече аз не знам,
в рима или не,
но ще е със плам
и огън във очите,
болка във гърдите?!
Поставени лица
избират от народа,
продадени сърца
търсят днес изгода!
Маши, братя, не ставайте
и не се продавайте,
че утре и за Вас
ще дойде тежък час!
Казах и отсякох-
Черта на тез до тук!
И себе си посякох,
но жива съм напук!
Като обработка
на тежък, лек метал
с други имена и цвят,боя,и кал,
„новите” ще дойдат,
ще ни пометат,
с чуждицата от вън
ще ни заличат!
Америка, Русия,
Турция, Китай,
все към нази гледат,
плячка сме - Не Рай!

https://www.youtube.com/watch?v=AtWtDlp6Aj0

sekiarat AZ viarvam v ada i vuv raia




image

ДА СЕ УСМИХВАШ И ДА ПЕЕШ, КОГАТО НАЙ - МНОГО ТЕ БОЛИ

image

ТЕЖКО Е 

Тежко е, горчиво, братко!
Ще го кажа аз накратко.
Плюят те, не те признават
от страх, от що ли оглупяват
българите днес, уви!
Само мен ли ме боли?!
По-добре се събуди!

image


ПРИМИРЕНИЕ БЪЛГАРСКО

Броиш минути и стотинки,

кафе пиеш до припадък,

цигари пушиш - двенки,тринки...

не ти стигат, колко жалък

ти се вижда днес светът

с хора болни, изнемощяла плът!


image








Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2464734
Постинги: 2850
Коментари: 1224
Гласове: 14446
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930