Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2019 20:18 - ИЗБОРИ ПО НАШЕНСКИ! НЕ МИ ГОВОРЕТЕ ЗА ДЕМОКРАЦИЯ, ТОВА Е НАСИЛИЕ И ВСЯВАНЕ СТРАХ!
Автор: jupel Категория: Политика   
Прочетен: 701 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
А ТОВА БЛУДСТВО С БЛОГА МИ ОСТАНАЛ С ТРИСТА ПОСТА  Е ВЪРХА НА ПРОСТАЩИНАТА И БЕЗСИЛИЕТО НА БЕДНИ ДУШИЦИ!

Не съм от София - продажна, дупедавна, нито от ромския Пловдив
и.т.н. но едно е сигурно че станахме за смях пред цял свят и май
Макрон ще излезе прав! Както винаги гласуваха починалите деца и хора с
фалшива адресна регистрация. И не само това, стигна се безцветно мастило,
каква ли хартия на бюлетините, безплатно извозване
на болни хора-предсмъртни-обречени...и.т.н. ВСЕ РЕЗИЛ ЗА БЪЛГАРИТЕ!
Малко ли ни е резила с нашите цигани по света, които ни правят лоша реклама?
Такова нещо не е имало и при Тодор Живков!
Там поне бяхме задоволени с всичко.
Бих попитала някоя кметица,
която определно е и майка не се ли срамува от децата си,
че е избрана с гласовете на починали деца и непълнолетни.
Но явно нямат срам! Това е тя мафията у нас,
която все по -дълбоки корени пуска,
а народ смачкан мълчи безропотно,трае си,страхува се,
трепери за службицата си,за работата си
и чака в агония смъртта си!
Казва си-що да гласувам, те герберите за мен ГРОБАРИТЕ,
всичко по изборите са си уредили, всичко е в ръцете им,
сами си се избират и величаят.
Това е лудост, драги, ПЪЛНА ЛУДОСТ!
Шепа са тези бедни душици  българи
облагосдетелствани от гробарите,
които погребаха народ и Родина!
И тези, които избягаха в чужбина
и точно като циганите се продават и
решават как да живеем ние тук в България!
Шепа са и са мнооооооого луди, болни,
заслепени от парите и славата.
И ромите, да де, циганите у нас вече имат пълно
право да ни се смеят и подиграват,да ни смачкат съвсем,
та те дори са по- облечени от нас българите,
ядат до спукване и се кефят
на теглото и примирението на българите.
За тях закони няма, съвсем няма и да има вече!

Аз къде съм в тази СМРАТ?!
Не съм измърсена,изплашена, въпреки заплахите
и действията вече на кучетата на гробарите.
Това е -гроб и гробари без кучета не върви.
Цитирам:"И твоят ред ще дойде..."Такива и още по-нечовешки
неща- "секиро, ще страдат децата ти заради тебе" и др.своеволия на лудите тук
ми се пишат след смъртта на Ю.Вучков и Жорж Ганчев.

Едно е сигурно, че Герб държи  властта от позицията на насилие,
престъпление,мафиотщина,корупция и най-
страшното продаде Родината и народа си!
Тези меко казано мръсни коментари и вулгаризми на един луд,знаете кой е той,
както и хора, които отдавна не живеят в България, но драскат в интернета
най -вече от лудост, ТОВА ВСИЧКО МИ ГОВОРИ И НЕ САМО НА МЕНЕ,ЧЕ
В ИНТЕРНЕТА ИМА САМО ПЛАТЕНИ ДРАСКАЧИ И НАЙ - ВЕЧЕ ЛУДИ,
МНОГО ЛУДИ, МНОГО БОЛНИ!
ОТВРАТ!

Да, бих се запитала какво правя аз
в такъв интернет, сред такава ....ач?!
Не искам да бъда като тези ТУК, ОГЛЕДАЙТЕ СЕ ПОВЕЧКОТО
И ТЕЗИ КОИТО ВИ КРЕПЯТ И ПОЗВОЛЯВАТ ДА РЪСИТЕ
ВУЛГАРИЗМИ И ЦИНИЗМИ ПО НЕПОЗНАТИ ХОРА .

TА ЗА МЕН
София и Пловдив никога не са били БЪЛГАРИЯ,
няма и да бъдат,защото живущите
там са гъдоугодници и дупедавци,егоисти!повечето

ЛЕКА ВЕЧЕР И НАДЯВАЙТЕ СЕ НА ПО- ЛЕКА СМЪРТ, БЪЛГАРИ!

Да са живи и здрави лудите в блог беге,
прости им ,Господи, те не са виновни,че са болни!


Последни 20 регистрирани посетителя

01.11 22:10 - rosiela
01.11 22:00 - rosiela
01.11 19:48 - apostapostoloff
01.11 18:32 - rosiela
01.11 14:56 - apostapostoloff
01.11 14:23 - apostapostoloff
30.10 06:22 - apostapostoloff


Вие двамката , СЪЖАЛЯВАМ ВИ! ПОЗОР СТЕ ЗА БЪЛГАРСКАТА НАЦИЯ.
ЗВАНИЯТА ВИ , КНИЖКИТЕ ВИ СИ ГИ .....


Нали, не мога да го напиша,но Вие можете, на Вас всичко Ви е разрешено тук и простено, НО ГОСПОД НЕ ПРОЩАВА!

ПРОДАЖНИ МЕДИИ И ЖУРНАЛИСТИ, КОЛКО СТЕ КРАСИВИ И ФАЛШИВИ!

image

А МЕНЕ САМО ГОСПОД МОЖЕ ДА МЕ СЪДИ !

А.Х.Т.sekirata cekupama



Гласувай:
5



1. jupel - vesever- преди по-малко от минута , jupel - преди около минута
03.11.2019 20:23
Преди да дойде зимата....

от: vesever

преди по-малко от минута




jupel
Избори по нашенски! не ми говорете за демокрациЯ, това е насилие и всЯване страх!

от: jupel
А ТОВА БЛУДСТВО С БЛОГА МИ ОСТАНАЛ С ТРИСТА ПОСТА Е ВЪРХА НА ПРОСТАЩИНАТА И БЕЗСИЛИЕТО НА БЕДНИ ДУШИЦИ! Не съм от София - продажна, дупедавна, нито от ромския Пловдив


преди около минута

Е, нема що!
Повече от смешни сте ми...
Ама изобщо не ме дразните,
пука ми на дръжката на секирата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2445895
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031