Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2020 23:23 - ПОВТАРЯМ ЗА ГЛУХИТЕ И ЗА ТЕЗИ С ДВОЙНИ,ТРОЙНИ...ПРОФИЛИ...ТУК!
Автор: jupel Категория: Други   
Прочетен: 345 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 29.08.2020 18:51



.Да , не пропуснахте  и този път да ме карате да редактирам, та и паролата ми краднахте пак и пак...Така ли се наказват хората на ИСТИНАТА и то от анонимни дребни душици.?!БИЛО ОПАСНО ДА СЕ ГОВОРИ ИСТИНАТА.Тогава знаЕте какво го чака такъв народ.




"Блогър jupel пледира за премахване на партиите, не допуска коментари. безкрайно тоталитарно. това е много лош възглед

от: 1997

И в семейството има конфликти, но ние не сме за премахване на формата на сдружаване семейство. Хора сме, имаме различни мнения и се отнасяме с уважение към чуждото мнение, търсим съгласие. jupel има обратното мнение. Смята, ч.."
преди 9 минути


Дъщеря ми ме защити от Роса критикарката ,дето не види себеси а плюе по всичко живо, вижте я в блога и.

АЗ ЩЕ СЕ ЗАЩИТЯ И ОТ ВАС  . НАВЯРНО СТЕ ТРОЛ, ФЕЙК....

НО СЕ КРИЕТЕ, КРИЕТЕ ,КОЙ СТЕ ,ЗАЩО? КАКЪВ Е ТОЗИ ПРОФИЛ С ЧЕТИРИ

ЦИФРИ,МОРАЛ НУЛА СТЕ. ПЪРВО СЕ ПРЕДСТАВЕТЕ АКО ВИ СТИСКА,

КАТО МЕНЕ, НО ЯВНО БЪЛГАРИЯ СТРАДА ОТ ТАКИВА МИШКИ КАТО ВАС.

ТОТАЛИТАРНИ СА ВСИЧКИ ПАРТИИ, ВСИЧКИ...ВСИЧКИИИИ.....

АЗ СЪМ НЕЗАВИСИМА И СЪМ ЗА ПРОТЕСТИ ,

МАКАР ЧЕ Е ПЪЛНО С ПРОВОКАТОРИ.


ДОКАТО СЕ ПРОДАВАТ,ТАКА ЩЕ Е , ДОГАН ЩЕ ВИ ГО ....!


ВСЕ ТАЯ , НА МЕНЕ МАЛКО МИ ОСТАВА...ЖАЛКО ЗА ДЕЦАТА.

И В СЕМЕЙСТВОТО МИ НЕ СЕ РОВЕТЕ,

ЗАЩОТО ЩЕ ВИ БЛАГОСЛОВЯ И ПОЖЕЛАЯ ТОВА

КОЕТО МИ НАПРАВИХТЕ ВИЕ И ТАКИВА КАТО ВАС.

В СВЕТА ИМА И ПРЕЗИДЕНТСКИ РЕПУБЛИКИ И МАНАРХИИ,

С ТЕЗИ ВАШИ ПАРТИИ ВИДЯХМЕ СЕ...ДОКЪДЕ СТИГНАХМЕ!


ВСИЧКО ТРЯБВА ДА РЕШАВА НАРОДА,

А НЕ ПРОКУРОРА, ПРЕМИЕРА,ПАРТИИ,

НАРОДНО СЪБРАНИЕ, ДЕПУТАТИ,

КОИТО ВИСЯТ ПО СТОЛОВЕТЕ И

ВМИРИСВАТ ЗАЛАТА В НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ


АЙДЕ

СИКТИР!

И повторям не се ровете в семейството ми, знаете защо...

А в блогбеге  одобрявам коментари които преценя, това е мое право, така е тук.



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2443748
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14315
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031