Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2021 13:04 - ЗА ТУК ВЕЧЕ НЯМАМ ДУМИ...ОЧАКВАМ ПОЗИЦИЯ ОТВЪН
Автор: jupel Категория: Други   
Прочетен: 625 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image


Човешката злоба и завист нямат край особено в днешно време

 

Копие до админ blog.bg  и ……….

Копие до …..защита потребителите  и защита на лични данни София

Копие до Прокуратура

За тормоз на самотна майка с две деца-болно и другото малко

Копие до политическа организцация…

Копие….до районното

Дори до доставчика ми на интернет  ,който вече фалира..?!

 

Този път ще бъда кратка и ясна.

Определена група поставени лица най-вероятно от Плевен ми налагат психически

тормоз в интернета  анонимни са  и като тролове,  фейкове. Личните ми данни са

изнесени на показ дори панелката в която съм живяла. Но не съм вдовица.

Манипулиран ми е блогът и тук, и в др.сайт в който пиша, за който знаят. Дали е по

политическа линия е неуместно да се твърди ,защото лично мои политически

твърдения не качвам, а клиповете не са мои. Поетичните съсловия е по-вероятно да са

намесени, като използуват психично болни потребители да ме провокират, дори се е

идвало и в Плевен около домът ми. Но определено са замесени хора най- вече от

Плевен, доставчика, хора които ме познават. Намесени са дори мъртвите ми родители 

село Бохот от което е само майка ми!!!

Най-важното е, че получавам системно заплахи и обиди/прилагам ги/ от едни и същи

потребители. Предполагам ,че са троловете им или хора от съмнителен контингент.

Това няма как да не се знае от управата на сайтовете –блогбеге и калдата. Подканяна

съм да водя дела  в съда, което говори, че тези сайтове са със съмнителен имидж.

Постъпвам така, защото се вижда ,че в тези и други сайтове има много ,много по

очебийни нарушения на правилата , но срещу мене се действа и то с позволението на

управата на сайтовете, в които пиша и в които се знае че пиша. Умишлено минах към

песнички да качвам, почти спрях с поезия и статии, спряха и протестите, които само

отразявах по чужди клипове, но заплахите и психическият тормоз продължават, Дори

към дъщеря ми, която НАМЕРИХА И В ПЛЕВЕН!!!??? Тя пък никой не познава и няма

нищо общо с моите  профили. Не са чалга съсловието ,в което тя беше едно време, а

са тукашни …повече от ясно е ,затова се обръщам и към районното.

Но ясно е, че съм обект на „внимание“ с негативни цели

И то от определена група хора, които МОЛЯ

ДА БЪДАТ ПРЕДУПРЕДЕНИ И НАКАЗАНИ АКО ТРЯБВА.

 
https://www.youtube.com/watch?v=HbO93fU_Wns

sekirata Molia da buda chuta i tuk


image

 


Анита Христова Трифонова

19 май 2021.,Плевен
Днес е 20 май 2021, но  пуснах всичко вчера, където трябваше.

 






Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2480294
Постинги: 2855
Коментари: 1224
Гласове: 14496
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930