Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2021 11:09 - "КОЙТО МОЖЕ ГО МОЖЕ".НЯКОЛКОТО НЕКАДЪРНИ ЩЕ СЕ ПРЪСНЕТЕ ОТ ЗЛОБА И ЗАВИСТ, АМИ ИЗЯЖТЕ СЕ!
Автор: jupel Категория: Други   
Прочетен: 678 Коментари: 1 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ТО ХОРА БЕЗ РАБОТА  СТЕ,

ЗАБАВЛЕНИЕТО СЛЕДВА ПОСЛЕ , 

НО НЕ С МЕН КАКТО МИ ПИШЕТЕ.

НЕ ВИ ВИЖДАМ,НЯКОЛКОТО.

ЗАЩО ЛИ СЪМ ТУК?

ЗАРАДИ ПЕТ  ШЕСТ  ГЪСОКА

И  ОЩЕ ТОЛКОВА НАДУТИ ПУЙКИ.  

АЗ СЕ ЗАБАВЛЯВАМ,

НО НЯМА ДА Е САМО ТУК ...

ТО ВИ РАЗБРА ЦЕЛИЯТ ИНТЕРНЕТ.


МАЛКОТО СВЕСТНИ ИЗБЯГАХА ОТ САЙТА И БЯГАТ,

А ТЕЗИ ОТ ПЛЕВЕН, ВИЖДАМЕ СЕ, ЗНАМ,

НО ВЕЧЕ КАК, КЪДЕ  ЩЕ Е ПОЗНАЙТЕ.

ОБЛИВАТЕ МЕ СЪС ЗЛОБАТА СИ  И ЗАВИСТТА СИ ,

СЯКАШ НЯКОЙ ВИ Е КРИВ, НЕКАДЪРНИЦИ!

Знаете само да ревете от мен и то групово,

това е българинът за мизерии  НЕ Е РАЗЕДИНЕН.

ЩЕ СЕ УСЕТИТЕ ,НО КЪСНО.


ВСИЧКО ЗА ГЛАВИТЕ ВИ.



 

Докато съм жива ще повтарям-

Америка и Германия -ТУШ.. БЪЛГАРИЯ ВЪН ОТ ЕС И НАТО.

България -президентска република, партиите на бунището.

Смърт на Герб, затвор на Борисов, Пеевски,Доган,

Цацаров, Гешев,макар  че това им е малко ,а героят Левски беше обесен ..


КЪДЕ Е ГОСПОД?  БАВИ, НО НЕ ЗАБРАВЯ, САМО ГЛЕДАЙТЕ.


https://www.youtube.com/watch?v=v9oFy6tQNwk

sekirata Grehut e vash

А.Х.Т. sekirata cekupama


А.Х.Т. sekirata cekupama





Гласувай:
9



1. jupel - ИЗТРИЙТЕ ВСИЧКО СРЕЩУ МЕН И ДЕТЕТО МИ В ТОЗИ САЙТ ИНАЧЕ ВИ БЛАГОСЛАВЯМ И ПЛЮЯ НА ВАС, ЗНАМ КОИ СТЕ-ПРОДАДЕНИ БЪЛГАРСКИ ДУШИ,БОКЛУЦИ!ТРИЕТЕ,ЗАЩОТО ПРОФИЛЪТНА ИВА
03.07.2021 23:39
.....НА ИВА СТЕ ВИЕ-ПРЕЧЕТЕ МИ И ВАШЕТО ЩЕ ДОДЕ....
КОПУКОВА ,АКО МАРГАРИТА ПЕТКОВА НЕ ПИШЕ ПОЕЗИЯ, ТОВА ЛИ Е ПОЕЗИЯ ПОД НОСА ТИ ТУК...?!НО МЪЛЧИШ.



ИЗВРАЩЕНИЕ С РОДЕН ЕЗИК -



БЪЛГАРСКИ, НЕКАДЪРНОСТ,



ЧАК ПЪК ПОЕЗИЯ И БЕЗ КРИТИКА !



А КРИТИКАТА СЕ НАСОЧВА СРЕЩУ



КАДЪРНИТЕ ХОРА, ПОЕТЕСИ КАТО



МАРГАРИТА ПЕТКОВА.









По усмивката ми сладолед



Автор: iva8787 Категория: Поезия





синя пеперуда iva8787



разбира се, че не съм Ива, не съм и секирата







Надеждите в очите ми



разцъфнаха...



Трилистни детелини диря



за късмет...



Кафявите ми лунички



настръхнаха-



по усмивката ми капна



сладолед









ПО ЧЕНЕ МИ СЛАДОЛЕД





реакция от мен А.Х.Т. sekirata





по "творбата" на някоя си Ива8787..





То тук е прието всеки да се пише



с поне по три имена,



дори с обратен пол.



















Мераците в очите ти



разцъфнаха…



Спонсори дириш за късмет…



Онези скрити понички



настръхнаха-



по чене ти капна



сладолед







Бон Апети
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2444299
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14316
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031