Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2014 19:03 - КАКВИ ГИ ВЪРШИШ У НАС, ЕФЕНДИ?!
Автор: jupel Категория: Изкуство   
Прочетен: 864 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 17.12.2021 23:57


image

Г-н, Ефенди! Как ти по харесва да ти викам с г-н отпред или само с г-н? Виждам че искаш да се европейчиш, но нещо май не ти достига. Не сваляш чалмата, не пускаш жена си при мене да я поевропейча, не се отказваш от турското нергеле, ама ти харесва да забършеш някоя и друга красива българка. Но какво си виновен, нали, те сами ти се дават за парички и някоя и друга „услуга“?! Пък и друго си е да припомниш, че тук пет века е господствал турчинът-империята турска и българките най вече са  били играчка за турчина. Друго си е ,но тогава бе друго. Онези българки бяха един, а сега ,Ефенди, загубваш желание да притежаваш българки. Виж земята, границите на тази България, която сега пъшка и охка от болестта на чедата си наречена персистиращо психично налудно разстройство. Няма спасение, Ефенди, няма! Ама и вие турците не се отказахте от турските си табиети-клетви, магии, орочасване, зомбиране на клетия ми народ. Това еничарството е още в главите ви, като гонена цел от по лудите от вас. Защото и между вас има доста луди за връзване и перверзни. Не мърдате без шишенца ви с водичка за подмиване в тоалетните и защо само там?! Хи! Няма, Ефенди, няма смисъл да мълчиш , като риба. Не са само циганите у нас ,дето си продават децата и до този хал ни наредиха нашите-шепата шизофреници българи и онези вашите политици в нашето управление към които спадаш и ти. Уредили сте си децата навън по Запада, ама защо, Ефенди, не ги уредите в Турция да речем? Богата държава била, защо Турция не си приеме чедата там, поръчение ли е това  някакво и на кои? Или се не щете? Но защо нали сте все в коалиция, ту с едните, ту с другите…с цел една да се управлява този нещастен народ от вън след като не може  и няма лидери и сила да се справи сам с теглото си. Ясно, Ефенди, не ми отговаряте ,само ме гледате косо изпод чалмата си и ми се каните. Греша ли?

Няма вече страх, Ефенди, няма!
То всичко ни взеха, едната чест гола остана,
но няма как да хвана Балкана.
Стара съм, но не се моля,
а ако можех ще коля
душманите на народа,
тъй както клахте вие народа
мой беден тогава!
Говори, Ефенди, със плява
ли да ти натъпча устата?
Да ти откъсна ръката -едната?
Все тая. Турция е страна на убийци,
а у нас идват сирийци…..
Защо ли питам, Ефенди?
Ислямист пие ли бренди?
На американско уиски налиташ?
Европейчиш ми се,залиташ.
Не щеш да говориш, Ефенди!
Тогаз аз ще ти кажа от раз,
че ме убиваш голям праз!
Духът ми не можеш сломи,
моли се на Аллаха си ти.
В катран ще те потопя
да вриш в казана на Дявола,
пък после нека умра
за едничката моя свобода!




 АВТОР А.Х.Т. sekirata cekupama

 




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2462002
Постинги: 2847
Коментари: 1224
Гласове: 14430
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930