Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2016 14:44 - Алооо..Значи някои имат право да си пишат "творбите" под различни никове и имена?!
Автор: jupel Категория: Изкуство   
Прочетен: 11835 Коментари: 13 Гласове:
9

Последна промяна: 28.10.2018 09:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Не е поетично да Ви...... благославям,
но ще редактирвам.........простотията Ваша прославям!


В СЛУЧАЯТ ЗА СТИХОВЕ!
Знаете че аз пиша и проза ,но няма как да сЕ пиша пак sekirata или sekirata2 ? Ха,ха...!
Значи творбите не са тяхни на тези "гениални" творци и пУетеси или са вътрешни хора,на кого,а?
Касае се не само за въпросната Елица Андреева,заради която три пъти ми триете поста, в който праВя анализ на сглобените от нея от тук и там събрани изрази за уж неин стих? Докога с тази шуробаджАнавщина?!
Нали когато блогът е на творец, няма право никой да си мени координатите,А ТЕЗИ ДОРИ И СНИМКИ НЯМАТ?!
Не е само Елица!
А за този ми пост в който отварям очите на хората как пишат  и качват плагиатите стихове най вече -ЧЕСТО ПРЕВЕДЕНИ ОТ ЧУЖДИ АВТОРИ-ДОРИ ОТ ЧУЖБИНА СЕ ВДИГНА ГОЛЯМА ПАТАРДИЯ,

МОДОВЕ,АДМИНИ,ДОКОГА ЩЕ ПРАВИТЕ РАЗГРАНИЧЕНИЯ МЕЖДУ ХОРАТА ТУК И КОЙ РЕВНЕ ЩОМ Е ЕДИ КОЙ СИ ЧОВЕК ГО СЛУШШШКККАААТТТЕЕ?!11

ОБИЖДАЛА СЪМ!
ТОВА ЧЕ ПРАВЯ АНАЛИЗ,значи ли че обиждам,що за неграмотщина?!
И моето мнение НЕ е мЕродавно,но съм стабилна в анализа и убеждавам в истината,затова им-ВИ ПРЕЧА!
Писна ми вече от това

ДА СЕ ТОРМОЗЯТ ТАКИВА, КАТО МЕНЕ ,ЗА ДА СЕ МАХНАТ ИЛИ ДА  СПРАТ ДА ПИШАТ, А да се толерират "МЕХАНИЦИ" сглобяващи от тук и там "ЛИЧНОТО СИ ТВОРЧЕСТВО"

Не можела съм да докажа?!
Ами като не доказвам

ЗАЩО ТРИЕТЕ ТЕЗИ МИ ПОСТОВЕ , ОСОБЕНО АКО СА ОТ СЕКИРАТА НЕ КАТО СЕГА ОТ ЖУПЕЛ?! ЗНАЧИ СЪМ УБЕДИТЕЛНА И ОПАСНА,ЧЕ ОТВАРЯМ ОЧИТЕ НА ХОРАТА. Ще го пусна и този си пост не само в блог беге,нищо че са ми затворили пУетичните сайтове!

  Име: Elitsa Angelova
Автор:
zemja
  Елице,няма ли да се засрамиш, писа ми на лични едно време-туй онуй, знам че си много не напориста, направо нахална-Бих те попИтала-такъв ли е бил Христо Ботев, да се вре със стиховете си  да нахалства хем че си е баш негово творението, а твоето знаеш и самият Господ знае как ги "СГЛОБЯВАШ". Аре спри се и в злобата си, завистта...ето пак си праснала "твое" стихо ама съвсем отнесено и не само то. Добре де,тези които разбират ти мерят акъла,ама ти мислиш ли че имаш право да заблуждаваш неразбиращите,ГЛЕДАШ БРОЙКАТА ИЛИ ТАКА ЛИ СИ И В ЖИВОТА,СЕКСА-БРОЙКАТА.
Колкото до мойта бройка стихове и проза,много добре знаеш, ЧЕ СА СИ ЛИЧНО МОИ, ЛИЧНООООО! И пълни с чувство, което ЛИПСВА ПРИ ТЕБ! Та и римата ти...
СЕГА ....

ЧАКАМ ПАК ДА СЕ ОПЛАЧЕШ ТУК НА АДМИНА, ДА СЪБИРАШ ПОДПИСКИ И ТЕМ ПОДОБНИ ТИПИЧНОТО ЗА ТЕБ, КАТО ЗЛАТКА МИТЕВА ЕДНО ВРЕМЕ.ТОВА НАИСТИНА не може да го прави ПОЕТИЧНА ДУША, значи не си такава щом вършиш такива неща.

Хайде и този пост ще ми изтриеш, аз го имам и ти обещавам, че ще го пусна по всички други сайтове, ще ти намерЯ и снимката, върви че ме съди, АЗ СЪМ ЗА ИСТИНАТА, АЛОоооо...НАБИЙЙ СИ ГО В ГЛАВАТА, А НЕ ЗА СЛАВА И ПОДМОЛНОСТ И ПОДЛОСТ, КАТО ТВОЯТА. И  на онази в чужбина ХРИСТИНКА. БЕЗ МАЛКО ДА МИ ИЗТРИЯТ БЛОГА ЗАРАДИ ВАС "УБАВИЦИТЕ",иначе постовете ми ги пълните с минуси и сривате посещенията! И  аз разбирам от компютър доста, И нЕ катО вас, и не си плащам на хакери, и други....

Не ми излизай с номера,ЧЕ ОБИЖДАМ! Просто си казвам мнението  и според 39 член от нашата конституция имам право, а това че някои, като тебе не признават закони,конституция и човешки норми, ЩЕ СИ ОТГОВАРЯТЕ ПРЕД Бога  и децата си най вече! Един ден.

Ето поста ми, който три пъти го трият заради ВАС ДВЕНКИТЕ...ЗАВИСТНИЦИ.
НЕ СТЕ ЕДИНСТВЕНИ С ТАЗИ МИСИЯ В НЕТА НИ.

ЕТО-

ТА ЗАРАДИ ТЕЗИ ДВЕ....... И ПОСТА МИ ЗА ТЯХ ЛИ МЕ "ОБНОВЯВАХА" ПО ТОЗИ НАЧИН? Бях спряна! Заради един анализ на "поезията" им от мен-Божееееееееееееееее.......

От трънка на глогинка, от Елица на Христинка...пУетеси?!

Този ми пост е отзвук на споделено от сайтовете в нета ни . Една нощ едната от тези дами е вилняла в профила на sekirata. Някоя си Христина Николова Пловдивскa Другата Елица Ангелова жена на 35 год. Ами то е ясно че е жена щом е с женско име.Добре са се изписали по сайтовете и двенките,но нямат грам срам и си помпат постовете, крадат поголовно теми, сюжет и изрази. Представете си,че Христо Ботев в един от тези сайтове няма такива хилядни посещения както те от 06.01.2016 до днес 12.01.2016.Чудя се на безочието на тези българки, наречени поетеси?! Вече май спирам да се чудя, явно че поeтесите наши са оперирани от срам и свян, морал! Свързани са с модове, администратори де по паричен начин, де по личен, що не и по любовен. Едната е заявила, че е жена на 35 години-не е страшно нали, става! Не е бабе, като sekirata!
Ето стихчетата им . Аз ще извадя само по няколко израза,то иначе ми трябва цяла нощ да ги анализирам и критикаря.Разбира се мнението си е мое и си го споделям публично по член 39 от Конституцията на България в която гласи,че всеки български гражданин има право да изразява устно,писмено свое мнение, становище ,с думи,рисунки....Така че някои да не се правят на "ощипани моми"!

Аз идвам Елица Ангелова Поезия

07.01.2016

Душата ми на пръсти се повдига -

едва докосва твоята душа.

За повече един живот не стига,

защото съм под други небеса.



И като двата полюса различни -

началото и края на оста,

приехме невъзможното обичане,

нов образ дадохме на любовта.



Без тайните на плътската наслада,

остават чужди нашите тела.

С крила на ангел литвам над Земята.

Аз идвам. Ти кажи "Добре дошла".



06.01 .2016 - Настроение

Елица Ангелова жена 35г Поезия

Прочетен: 5721

Приличам на безжизнено море.

Не идва вятър - да ме разтревожи.

Немеят опустели брегове,

смутени от една любов отложена.



Не идваш вече. Облаците слизат

и потъмнява морската вода.

Неловко някак ме прегръща бризът

и носи само свежа хладина.



Не виждам нито гларуси, ни чайки.

По пясъка и стъпки не личат...

Спокойно ми е - чак до отчаяние.

И като риби мислите мълчат.



07.01.2016 МАГИЯТА Е В ТЕБЕ...

Пловдив Христина Николова Поезия

Прочетен: 7568

Магията?

Не спирай да я търсиш.

Съдбата ще те срещне с нея.

Повярвай и ще ти се сбъдне.

Магията ли? Тя е вътре в тебе.



Обичаш ли?

Продължавай да обичаш.

Вселената с Любов ще ти отвърне.

Прощаваш ли? Ами, прости си!

И камъкът в сърце ще се превърне!



Започвам от най гадното сравнение на Христина Николова Пловдив с напомпени посещения гонещи осем хиляди?! -"...И камъкът в сърце ще се превърне"-освен че е клише, не е за в поезия , а и не е реално,не е логично! "Магията е в тебе" -това е краднато от поне десетина творци и не по този начин използвали го.Това насичане на стиха,което прави секирата го има и тук, ето защо е стояла цяла нощ в профила на секирата тази пловдивска "хубавица" Христинка. Иначе смисълът,темата е повече от тривиална-магията била в нас, ами и песен дори има такава! В която певицата също зове да обичаме ,че ще ни се върне. Не само Нелина, която кара сърцето си да пее и споменава за скала. Защото Христинка превръща камъка в сърце.

Нелина- Не разваляй Магията 1996г . Албум

Има и други примери, но нека да видим и другите две творения-писания.

Елица Ангелова по същият начин СЕЧЕ, но и двете се придържат към изказа на секирата и изложението.С тази разлика,че при тях си личи,че е КЪРПЕНО, защото на много места се губи смисъла и това ги излага, че не е тяхно вдъхновение. "Аз идвам" а пък повдига души-това е салудничаво, драга! Не една поетеса е искала от секирата да и подбере няколко от стиховете си и да им ги препоръча за еди къде си. Познат трик. Защо ли, повече от ясно е ,че тези поетеси, като тези двенките не могат да преценят кое е хубавото,сполучливото, нямат качествата да подбират и да творят дори. Затова и закърпват тук там с някоя взета дума, идея не само от секирата.Тези душици си служат и с техники, за да лансирват "поезията" си, без срам и свян. Разбира се че това дразни, но не бройката, помпенето на постовете им, а дразни най вече кражбата на чужди мисли и Чувства НАЙ ВЕЧЕ! Примерът който дават! АМИ ДРАГИ, СЪЗДАЙТЕ СИ ГИ ИЛИ СТЕ БЕЗЧУВСТВЕНИ, ОСВЕН ИЗЧЕРПАНИ, КАТО ТВОРЦИ?! А като жени?

И ето- душата се повдигала...Дрън, дрън!

Така щяла да докосне другата душа,само така ли може да я докосне и как си го представяте това Докосване на души?! Още повече, че душите имат и пръсти според авторката -хи! Хем невъзможно обичане, хем го приели?! Ами то просто вече не е обичане. Любовта няма много образи, тя е една или я има или не, драга ми Еличке!

"Без тайните на плътската наслада,

остават чужди нашите тела.

С крила на ангел литвам над Земята.

Аз идвам. Ти кажи "Добре дошла".

А това е пародия, никакава смисленост и кой ще каже на кого добре дошла не се разбира. На крилата, на ангела или на авторката? Не е поднесено смислово! Личи че е КЪРПЕНО, ОТ ТУК И ТАМ ВЗЕТО, но някой там бе написал,че с нейният ник ще закичва самозваните поетеси,ами тези двенките какви са? Но така е -Всеки се прави че разбира от поезия. Как не се научихте, че няма точно определение за поезията,тя е доста индивидуална, но има писани и неписани закони при писането и които не може да се пренебрегнат,не само чувството,което най много липсва на нашите творци и тези две дами, ами и смисловост, реалност. "Любов отложена" е, това вече минава границите-нито е смислово, нито поетично!"Не идваш...вече", но защо вече,тъпо е , драга!? И защо хем неловко те прегръща бризът, а се жалваш един вид че само свежа хладина ти носи, ами кво да ти носи -любов,секс?! "Настроение" това не е за заглавие на изписаното ти творение. Много сечеш, драга, един ред и бум точка. И секирата го прави, ясно откъде гледаш, тя всъщност го правеше най вече в по старите си творби, но с голяяяяяяямо чувство и подреденост на думите,изказа е друг,как не се усещаш?!Спокойно ти било и то чак до отчаяние?! Нелепо, нелепо сравнение и не поетично!И как можа риби и мисли да съпоставяш,как можа,това е повече от глупост и дилЕтанщина!?

Препоръка и към двете,ако нямате чувства,муза, спрете се за определено време,не крадете чужди чувства и думи,идеи и мисли,които наистина ги правите на животни, но не риби, а плъхове,мишки....Не се сърдете, който Ви хвали Ви се подиграва,ще го разберете един ден.

Ало, мозъци, стига сте ме преправяли и букви и изрази,думи, стига сте ме карали да редактирам! Не ме мързи, но се излагате Вие, пак да се покажете колко сте велики и как можете да правите мизерии и да дразните простосмъртните. Ама и Вие сте такива и ще идете там дето и аз, дето и всички ще идем един ден.
А само Господ знае кога и как.
Ще редактирам, добре и какво от това? Дори стихът ми "В РИТЪМ" и там пипнахте?! Не ме ядосвате, дори и коментари да ми пишете, като забележки, ЗАЩОТО ЗАБЕЛЕЖКИ СА ВАШИТЕ ГРЕШКИ. Знам че стиховете са мои, не крадени като на повечето тук, които пускат чужди стихове.
Знам го и не само аз го знам, заблудени!
Виждам го и не само аз го виждам,озверени!

Нелина- Не разваляй Магията 1996г . Албум




Затова ли ме затворихте от всички поетични сайтове?!?!

СТРАХЛИВЦИ, ОСВЕН И ...другото...


НЯМА ЛИ ДА СЕ СПРЕТЕ ДА ПРЕПРАВЯТЕ ДУМИ МОИ,БУКВИ ИПОСЛЕ ДА МЕ КРИТИКУВАТЕ,ЧЕ НЕ ЗНАМ КАК СЕ ПИШЕ ТАЗИ ДУМА.Модераторите ли ще Ви докажат дали аз съм сгрешила буквата, думата или Вие сте я преправили-шепа мои недоброжелатели, катo

soeas, ще се пръснеш от злоба и яд, по спокойно,че няма да можеш да направиш 41-та си стихосбирка..:)Lidis пък какво ти е виновна,за мене вече е ясно- по не можеш от мене и с всякакви средста се врете в постовете ми и манипулирате . С тези си уж човешки ръчички.

  20:53 - Жупел - дрън дрън от: soeasy За постинг: Алооо..Значи някои имат право.....
.....тъпата Лидка с трите си ника е черешките на тъпнята, която си забъркала.


ПИТАМ ВИ ВСИЧКИ И ВАС ТУК МОДЕРАТОРИ-ИМА ЛИ ГОСПОД И ЗА ВАС,ИМА ЛИ, АЙДЕ КАЖЕТЕ И СРАМ ОТ ГОСПОДА?! ЕЛИЦЕ  и ти  ...ЗАСРАМИ СЕ!

Не на любовна тема. Еличка там вече се е внедрила на еди кой си. Алоо....и това ли е обида? Напротив комплимент е ,че е харесвана, забелязана...може би С няколкото си ника и стихове?!
А иначе Негов си е проблема дали харесва пУетесата в нея или човека,за мене ТО е едно и също в нея.




"Ани, Не одобрявам кражбата на стихове, но
всеки който публично сподЕЛя личното си творчество
трябва да знае че няма как да го опази, влезло един път в нета вече е публично, а не само твое...."

НЕ СЕ ПРАВИ, ЧЕ НЕ МЕ РАЗБИРАШ, ДРАГИ!
Тук се касае, за опит за метод- внедряване на писане ДОРИ ПРЕВОД на стихове, даване пример на поколенията по този начин-сглобяне, кражби на цели мисли,идеи, пасажи,дори изказ!
Мислиш ли, че аз не знам какво правят тук и там?
И админа знае, но си трае,дори когато вижда
как си копират да речем харесаното стихо и си го четат там, дето е у техния комп и флашка,само и само да не правят бройката на автора-от злОба разбира се! Хванах такава ДУШИЦА едно време и тя се знае коя е!

Та ето и новото стихо, уж нейно, на Елица Ангелова качено посред нощите в блога и тук -00:02 "След време...

Аз си имам по какво да различавам ПОЧЕРКА НА ЕДНА ПОЕТЕСА ,ПОЕТ И ТО В РАЗЛИЧНИТЕ ИМ ТВОРБИ АМА ТО Е ОЧЕБИЙНО,ТЕ ПРОСТО НЕ СА ЕДНАКВИ
дори като изказ.


"Нали ще ми дадеш да вкуся пак...
от крехката ти нежност...?" – М.М.

Не се повтаря никой изгрев,
ни залезът, ни вечерта..
Не можеш пак да ме поискаш –
във друг момент от вечността.

Защото ще сме по-различни
и с белези от онзи миг –
на недозрялото обичане,
което още в мен боли.

Не можеш пак да ме поискаш,
че време между нас лежи
и остаряла вече истина
на съвестите ни тежи.


СТИХОТО И ТУК БИЛО -"СЛЕД ВРЕМЕ..."

Какво усети ,драга, като вкуси нежността и то крехката?
Това не е вкусване,алооо----поетесооо?!
Думата не е тази за нормално изказване мисълта .
Откри топлата вода,че не  повтарял изгрева и залеза?!
Много си вечна, момента  е друг,знаеш го!!!!
Недозряло обичане-ама ти , Еличке, българка ли си?
Алооо...само питам!
Недозряло има друго, но не обичаНе,има си друга дума, защо не знеш ли , на интересна ли се правиш с тези изкривени понятия и нахвърляни думи и фрази без смисъл НОРМАЛЕН -ЧОВЕШКИ!?
И накрая -ЗАЩОТО ТОВА НЕ Е КРАЯ НА ТОЗИ СТИХ СЪБИРАН ЗНАЕШ ГО-

споменаваш за СЪВЕСТ?!
Браво!
БРАВО!
И СЪВЕСТ....КЪДЕ Е ТЯ БЕ, ЕЛИЦЕ, СЕГА ЩЕ Я ИМАШ ЛИ ДА РЕВНЕШ НА ДРУГИТЕ ТВОИ И ТЕ КАТО ТЕБ ТАКИВА И МОДОВЕТЕ ДОРИ, ЧЕ СИ РАЗСТРОЕНА, ОБИДЕНА ...БРАВО!
ГОСПОД НАИСТИНА ИМА И СИ ЗНАЕ РАБОТАТА.
ПУСНАХ ТИ ТУК ПЕСЕН ТАКАВА-
ИМА ГО, НО ИЗЧАКВААААААА...............

Обръщам се към всички тук в този сайтА.
Не се касае за простото плагиатстване, а за ВНЕДРЯВАНЕ МЕТОД И УЧЕНЕ НА ПОКОЛЕНИЯТА КАК ДА СЕ ТВОРИ И КАК ТЕЗИ ДЕТО СКАЧАТ ГИ ТРИЯТ ОТ ПОЕТИЧНИТЕ САЙТОВЕ КАТО МЕН ,А ГИ ГОНКАТ И ДОРИ В САЙТОВЕТЕ ЗА ЗАПОЗНАНСТВА-
ТОВА КАКВО Е , А?!

ПРИМЕР СЕ ДАВА,НАЛИ?! ПРИМЕР И ЗАПЛАХА ДА СИ ТРАЕШ ИНАЧЕ...САТЪР! ПЪК АЗ СЪМ БИЛА СЕКИРА!

ДА, ТОВА СИ Е ЦЕНЗУРА-завист, злоба,мръсотия и всичко така типично за "ЕДИННИТЕ" БЪЛГАРИ,ОСОБЕНО БЪЛГАРКИ!


Не знам как да завърша -за момента,просто се гнуся,ГНУСЯЯЯ!

Сайтовете сами си решават кво да правят,НО КЪДЕ Е правдата за чиста  и свята република...казваше Апостола, а за чиста поезия,а ?

..........................

Така ме повтаряха мене едно време -сто секири се вкараха тук ,докато изтриха мене -истинската! Познайте защо! 

SEKIRA  си оставам дори и на оня свят.
А.Х.Т.
 



Гласувай:
10



1. lidislidis - Поезия на килограм
20.02.2016 15:51
Поезията днес се мери в килограм
откраден стих от тук, от там
за свой представят някои женици
вживяват се на поетеси жрици

Издават краденото в стихосбирки
строят си паметник на глупостта
и в краденето нямат спирки
нима, това не го разбра?

Предлагат стихосбирките на килограм
събрали стиховете там от кол и въже
и нямат съвест, нямат срам
закона няма го- ръцете им да върже.

Здравей, Анита! Въпроса с плагиатството опира до липсата на закон за авторското право в нета в България и помиярщината на неинтелигентни потребителки с мангалски манталитет и привички. Българският нет се е превърнал в свърталище на глупави отрепки, които припечелват с чуждия труд и чуждото творчество. Стиховете, които даже издават в стихосбирките им са 80% чужди...Тази деградация и простотия ги излага достатъчно... Хората виждат прекрасно краденото и възможностите им. В крайна сметка те се излагат.
Поздрави и лека вечер!




цитирай
2. jupel - Ами и аз питам..?! И не е само този профил по долу...
20.02.2016 15:56
ambroziia

Кой е този БОТ в блог.бг и защо го прави?

Бизнес ли прави?

Не е ли по- добре вместода ни натрапва мнението си за "стиховете" на нейни приятели, авторите сами да се регистрират в блога и да пишат?
В момента и отдавна този БОТ в блог.бг ощетява потребителите, за сметка на непотребителите на блога.
С други думи стана банално досадна. Нека си харесва кой ще поет и стиховете им, но да не ни ги натрапва и да не ги слага в категория "поезия", а в категория "хоби", тъй като са нейно хоби да ги събира от "кол и въже "и да ги трупа в блога, като поезия, която не е нейна, а прави бизнес с тези неизвестни автори и те й плащат за това да висят в блог.бг, като преставени "поети".В същото време поетите от блог.бг не можем да ги видим на 1 стр. никога, тъй като БОТ аmbroziia си надписва прочита и виси там денонощно.
Това е обработване и опростачаване на потребителите с налагане на нейното чалга мнение за стихове. Има си сайтове за поезия и всеки си има вкус към поезията, ако иска всеки ще си потърси любими стихове. Поезията е лично предпочитание, а не блог бизнес.

ambroziia

Име:Donka Toneva
Пол: жена
Град: Пловдив
Интереси: Различни

И ОТ ТАЗИ ДЖУРНАЛЯ АМАН-

09.02 15:26 - ТОВА АКО НЕ Е ИЗНУДВАНЕ И ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, КАКВО Е ?!ТО ТОЗИ ВАЛЕРИ БЕШЕ НА ВАЛЯ И НА КОЯ ЛИ НЕ ,СЕГА И НА МЕНЕ? ТАЗИ ЖЕНА НАИСТИНА СЕ ЧУДИ БЕЗ РАБОТА КОГО ДА ДРАК

автор: jupel категория: Изкуство
прочетен: 14 коментари: 1 гласове: 1


Търси си
адвокат и пари за него.

Изпратено: 08.02 20:18 От: rosiela

Изтрий | Отговор

И не само твои обиди,

а и на любимият ти Валери Станков. неговият адрес го знам.

Изпратено: 08.02 20:17 От: rosiela

Изтрий | Отговор

Бабе,

много доказателства са събрани, съдя двата блога за обиди, които влизат в Закона, от март. Този Блог и Калдата са уведомени днес, както и на парламентарно ниво за твоите вулгарни обиди към властта. Нещо повече, след това отиваш в полицията за намиране на адреса ти и вероятно ще те съдя и за клиповете. Лошото е, че трябва да се ходи до Плевенския съд, та ще видим как ще подходим с тебе. Няма да се измъкнеш, ама никак! Почваме те!

Изпратено: 08.02 20:16 От: rosiela

Изтрий | Отговор

цитирай
3. jupel - Лидка, не е въпросът в килограм или два, а въпросът е в кражбата и ...ПРИМЕРА?!
20.02.2016 16:09
Лидка, не е въпросът в килограм или два,
а въпросът е в кражбата и ...ПРИМЕРА?!

Начин на убиване на времето!
Начин на чесане на себелюбието!
Начин на покачване на самочувствието!
Начин на показване безчувствието!

Това правят.

Начин на показване безсрамието!
Начин на убиване разумието!
Начин на постигане материалното!
Начин на убиване духовното!

В заблуда и измислен свят живеят,
за слава, секс,пари, любов копнеят!

Поздрав!
цитирай
4. jupel - Този уж от радиото ме бе нарекъл с мръсна дума и сега е тук-последен, и наложи се да редактирам,модовете знаят,но си траят?!
20.02.2016 16:56
Последни 20 регистрирани посетителя

16:26 - hamradio
15:57 - sezoni

Не е поетично да Ви...... благославям,
но ще редактирвам.........простотията Ваша прославям!
цитирай
5. nikyniky - Блог.бг покровителства престъпленията в нета. Уверих се окончателно чрез лансирането на тази ambroziia
20.02.2016 17:23
Освен, че е многопрофилна, тя нарушава споразумението за ползване на тубето, където е развалила и ползвала видеа и песни на известни хитове от известни световни изпълнители, на чийто фон е напляскала кичовете си картинки и пародия на стихове. Тя няма съгласието на певците за да използва оригиналите им и да ги загрозява с налудничави нейни драсканици и драсканиците на бетер българските крадначки на стихове. Блог.бг приветства тези нарушения и я чепи на лично място из блога. Няма ли кой да сигнализира на тубето за тези нейни нарушения, или директно на певците и видеата които е развалила?!
Луда работа е тази крадла!
цитирай
6. pol4y - Писах постинг за този ненормален БОТ, но модераторите го свалиха от 1стр. въпреки интереса на читателите към поста ми
20.02.2016 17:44
jupel - Ами и аз питам..?! И не е само този профил по долу...
15:56
ambroziia

Кой е този БОТ в блог.бг и защо го прави?

Бизнес ли прави?

Не е ли по- добре вместода ни натрапва мнението си за "стиховете" на нейни приятели, авторите сами да се регистрират в блога и да пишат?
В момента и отдавна този БОТ в блог.бг ощетява потребителите, за сметка на непотребителите на блога.
С други думи стана банално досадна. Нека си харесва кой ще поет и стиховете им, но да не ни ги натрапва и да не ги слага в категория "поезия", а в категория "хоби", тъй като са нейно хоби да ги събира от "кол и въже "и да ги трупа в блога, като поезия, която не е нейна, а прави бизнес с тези неизвестни автори и те й плащат за това да висят в блог.бг, като преставени "поети".В същото време поетите от блог.бг не можем да ги видим на 1 стр. никога, тъй като БОТ аmbroziia си надписва прочита и виси там денонощно.
Това е обработване и опростачаване на потребителите с налагане на нейното чалга мнение за стихове. Има си сайтове за поезия и всеки си има вкус към поезията, ако иска всеки ще си потърси любими стихове. Поезията е лично предпочитание, а не блог бизнес.

ambroziia

Име:Donka Toneva
Пол: жена
Град: Пловдив
Интереси: Различни
цитирай

След около минути пак сложиха амброзията. Гледам и сега се е заредила да атакува 1стр. с кича и самонадрусаните си глупави пействания. Няма отърване от простотията!!!!!!!
Значи и на теб ти е направила впечатление тая БОТ модераторска пристрастна глупост? Мисля, че е нарочно направено всичко от поетесата с 40 стихосбирки от блога. Започвам да я изследвам тази пуетеса . Ще я натикам от Рая в Ада, заради наглостта й проста!
цитирай
7. jupel - nikyniky,Така ме повтаряха мене едно време -сто секири се вкараха тук ,докато изтриха мене -истинската! Познайте защо!
20.02.2016 18:05
Профил на ambrosia
Име:marieta naidenova
Възраст:31
Пол:жена
Град:София
ICQ:425984775
Професия:barman
Интереси:mnogo

Автор: ambrosia
Категория: Други
Прочетен: 4389
Постинги: 0
Коментари: 0
Лично съобщение
Гласове: 3

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5399265
Постинги: 16239
Коментари: 3177


Профил на ambroziia
Име:Donka Toneva
Пол:жена
Град:Пловдив
Интереси:Различни
цитирай
8. lidislidis - Oтново намеса на модераторката с този измислен ник
21.02.2016 08:05
20:53 - Жупел - дрън дрън от: soeasy За постинг: Алооо..Значи някои имат право.....
.....тъпата Лидка с трите си ника е черешките на тъпнята, която си забъркала.

Понеже се размахват лични обиди, че съм тъпа искам да взема отношение, че коментарът показва кой е тъп и кой не. Помияри фейкове с измислени никове НЕ МОГАТ ДА МЕ ЗАСЕГНАТ. Аз съм в нета с името си и професията си и стоя зад всяка своя дума. Не съм била и не съм бивша проститутка от Гърция , която пише тук с измислени имена и снимка на профила си, издала 41 нищожни поетични стихосбирки с крадени стихове и побъркани изопачавания на думи от българския език. НЕ ВОДЯ ВОЙНИ С ЕЛЕМЕНТАРНИТЕ БЪЛГАРСКИ ПУЕТЕСИ И ПУЕТИ! ПОД НИВОТО СА МИ ТЕЗИ ФЕЙКОВЕ И ЧАЛГАРКИ!
цитирай
9. lidislidis - Тези нищожнички се унесоха и започнаха да трият и постингите от новините ми
21.02.2016 12:16
Що за простотия е това? Хем просто, хем шуто, хем се опитва смешно да боде!
Наистина хората правилно са ги кръстили "простакеси"!!
цитирай
10. jupel - lidis,по жалба пак -сигурно тялото блог беге ме посетило....
21.02.2016 17:07
пък аз се чудя що последният ми пост със снимката на големите двама е УМРЯЛ


Последни 20 регистрирани посетителя
12:13 - lidislidis
11:05 - tres1
10:48 - blogbg
09:05 - varg1
09:04 - varg1
07:56 - lidislidis

А току що ти одобрих коментарите и дочакахме да бъдат одобрени от висшите сили тук. Благоволиха. Защото ти, аз и още някои сме опасни за държавата. Бре, те Левски така не са гонили турците макар че и той е бил опасен,но понеже е мъртъв вече злоба няма как да има и пак я има от некадърната паплач у нас. Напълниха ми блоговете с вируси,та чак пък скайп и фейс,те дори и в сайтовете за запознанства ме търсят,да не би и там да има секции-поезия! Смях ме е ,разбери,навсякъде гонени! Ама не съм превратаджийка,това е деяние на важна особа,която просто се гаври с цялото ми семейство ,но и в Америка да си прати родата от Господ няма отърване. Кво като е на голям пост,то постовете се менят. Малеее...луди хора,голяма злоба и завист,затова няма да ни има, няма.Не сме народ!
цитирай
11. jupel - lidislidis, поздрав!
21.02.2016 17:21
Мислиш ли,че сме изолирани от обществото тук или от "ръководството"? Аз просто не искам да мисля,защото трябва да се ядосвам, а не си заслужава заради грешките на другите да страдам.И кво толкова-с тяхните камъни по тяхните глави....ЧАЛГА! Нарочно ТОЧНО такива клипове им пуснах в поста си,както и кючеците на децата и внуците им в другият ми пост,дано чатнат каква е символиката ми с това,ама едва ли,отде акъл толкова,той е изпит от червейчето на завистта и злобата. Дъщеря ми била ЧАЛГАТА-------НЕ!

ТЕ СА ЧАЛГАТА,
защото действат по тяхните методи чалгарски,
а ДЪЩЕРЯ МИ Я УБИ ЧАЛГАТА БЛАГОДАРЕНИЕ НА ПОСТАВЕНИ ЛИЦА-ВЗЕЛИ ПАРИ.
И ЗАВИСТЛИВИ ГРОЗНИ БЪЛГАРКИ.
Ха да видим каква мечка ще заиграе и у нас, а внуците и децата на големците дето се скриха далече от България,за тях има друго.........САМО ГЛЕДАЙ!

Никой не може да се скрие от Природата-тази която го е създала ,тя ще го и убие.
цитирай
12. jupel - Турски табиети в български сайтове!
21.02.2016 17:41
Големи, уж български поетеси
пък с преведена поезия-чужда!
Да ги изреждам няма нужда,
те вече са взели дали-
ИЗЧЕРПАНИ,Бог духу предали!

не че са били някога кой знае какво:)
цитирай
13. sekirata - И ЧАЛГАРИТЕ СА ТУК
28.12.2017 16:27
Империя Пайнер -къде отиват парите Ви- грешните Ви пари

разбитото здраве на всички ваши изпълнители ?

право е майчето-цитат-

16:11 - Плачеща майка, към себе си-Автор: ve4ernica-Име:Светлана Каменова
Интереси:Поезия, природа, фотография, музика-Защо съм против чалгата?? Преди малко, синът ми за стотни път ми каза, че " кожата ще си нашаря" и това е.. Цитат от някаква песничка чалгарса. Търсих я от този абзац, но има ли значение? Питам тези татуисти, имат ли декларации да осакатяват малолетни!! Що за деградация?? Къде са медиите да отразяват и стопират унищожаването на поколение от млади подрастващи деца, бъдещето на България!! Напротив, скалъпени песни, татуирани хлапачки и децата стават адски готини. Страшно шоу..
Намерих една от песните - "Просто шоу 2017" - Галена.

Браво на всички, които го позволяваме да умират още живи деца..
Вярно, че пайнер правят милиони от тази деградирала нация!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2444673
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14316
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031