Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2016 20:49 - ПРОБЛЕМЪТ МИ ПРОДЪЛЖАВА! Не трябва ли да знам какво става?!
Автор: jupel Категория: Изкуство   
Прочетен: 940 Коментари: 2 Гласове:
2



НЕ МОГА ДА ВЛЕЗНА В ПРОФИЛА СИ ЗА СТИХОВЕ И СТАТИИ-www.sekirata.blog.bg

Опитвам се чрез имела ,но там линковете пристигат със закъснение повече от три часа ,което е границата,после линка е невалиден.
В писмото пише-Изпратено от vitosha.blog.bg-не е шифровано това съобщение и датата 17.11.16г  23.58 -който час  не е верен

Няма как да си сменя парола,име и email

Да ме разиграват.....
Що за мераци са това,
да не съм Бойко Борисов я, а ?!

А.Х.Т.




Гласувай:
2



1. sekirata - ЕТО КАК СТАВАЛО
15.01.2017 17:01
И Този път съм отвратена и безсилна пред простотията и невежеството в нашата мила страна и то на поетичните съсловия! Нищо нова под слънцето ще кажете,но....това което Ви давам по долу за пример няма равно на себе си по цинизъм с езика и културата ни.Такива "творци"ги славят, славят се, а дали са и българи или просто малцинство,пома.....Но няма смисъл повече да се ядосвам ,този път оставям на Вас да се отвратите , та що не, КОГАТО И ЗА СВИРКИ СТАВА НА ВЪПРОС,знаете за какви СВИРКИ! .Тази дума безвремие ми писна да я срещам особено в толерираните творби на толерираните некадърници.Явно ще следвам досегашното си правило,да не виждам ПСУВНИТЕ , да бягам надалече и да не чета такива "творби". Няма точки,запетаи.....където трябва, няма нищо християнско,българско , книжовно,морално ако щете с тези свирки и псувни и то в поезия. Всичко на един дъх, като избълвано от НЕГРАМОТЕН И НЕУРАВНОВЕСЕН ЧОВЕК!

А дали е човек?!



"Вкус на празнота



Затварям очи, и стискам клепачи..

в непоносимо протяжно безвремие....

искам да се събудя ,мамка му…

и ,пак да зърна онази нежна синева..

да чуя на татко грубата шега…

и, китарата на батко как плаче..

отново очите ми да се смеят до сълзи..

и ,краката ми да търсят незнайни посоки...

а,раменете , да копнеят сладка утеха…



къде ли сбъркахме в тази луда шарада..

повдигам рамене , а сърцето ми мълчи..

обръщам се, и тръгвам отново сама

по онази стръмна самотна пътека,

къде проспахме нашата гара..



защо ли пропуснахме момента невинно...

кога утихна моята жажда,

и ,кой прекърши твоята лудост ..

кой ли на мен завидя…

кой на теб не прости..

и ,защо ли живота е блудкав

като свирка от нелюбима жена..

с досаден вкус..

на празнота.."



Julia in Neverland - 2016 -06 19
цитирай
2. jupel - 1. jupel - Защо триете постове на ...
29.08.2020 20:49
1. jupel - Защо триете постове на дъщеря ми ,в които ме защитава, а на КОПУКОВА ОБИДИТЕ ПО МЕН ДЪРЖИТЕ,ТОЛЕРИРАТЕ?
20:45
17:30 - ЧАЛГА,ЧАЛГА,ЧАЛГА...ВСЕ ЧАЛГА ТИ Е В УСТАТА!!! Аз и мама. Огледай се в огледалото, дебеланО!
Автор: sladkotojelanienap Категория: Други
Прочетен: 12 Коментари: 0 Гласове:
1





На Митьо Пайнера ли си навита, защото за певица не ставаш-стара,грозна и злобна си! Пък и мъжете бягат от тебе и как не...я се виж в огледалото..и постовете си виж,няма един в който да не се дракаш, за не критикуваш,злобна бабичке!

А това от мама -

"Пиша си каквото ща
и клипове ще си редя,
радвай се,че те забравих
в калта симеоновска оставих!
Там е твойто място,драга,
на името ми който днес посяга!
Ти шедьовър си със простотията
и в журналистическата гилдията!"

https://www/watch?v=ZaXPJSRXcfc

Роске ле, чушка червена,люта симеоновска


https://www/watch?v=IyeVL4XbG1c

Заспала е баба Роса


https://www/watch?v=eyyft2i3T2Q

Как да те асимилирам?

https://www/watch?v=GWJQLuAHt5w

sekirata reche i otseche








http://blog/photos/profile/146097

Търси се композитор и Чалга изпълнител за този шедьовър!
от: rosiela
Какво е да се имаш за красив, за здрав, добър и милостив,
преди 13 минути
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2445184
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14316
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031