Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2020 23:52 - ПРИКАЗКА ЗА ЗЛОБАТА И ЗАВИСТТА
Автор: jupel Категория: Изкуство   
Прочетен: 911 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 07.07.2020 09:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ПРИКАЗКА ЗА ЗЛОБАТА И ЗАВИСТТА

с гатанка - Кое е заболяването, кое вирусът?

 Спряла се злобата  на един крайпътен камък. Седнала и се размислила, доколкото и се отдавало. Сама си задавала въпроси и си отговаряла. Защо  все на мен се случва така, че съм неразбрана, злобарка ме наричат и по другите жени лисичи тичат. Навярно мъничко завиждам и явно знам не на кого. Обърнала се, в гръб усетила  удар и паднала от камъка. Разпознала своята посестрима завистта вече седнала на камъка.

-Ще се бием ли или ще се мразим, мястото на камъка си да опазим? – попитала злобата .

-Как ли не ! Пак , злобарке, си позеленяла, камъкът е бял, не става за твоята снага надебеляла. Виж как си се ояла. От злини се храниш, на това ли да завиждам?  – изсъскала завистта.

-Тогава ставай от мястото ми, то е мое, аз първа седнах тук –изкрещяла злобата.

Но завистта не стана, а на камъка остана.

Злобата  погледна нагоре и съзря друг камък, по-голям и  чер. Доста височко, ще ли се кача, помисли си злобата. С голямо усилие и инат се изкачи, достигна го и седна на него. Гледаше отвисоко   долу завистта и се хилеше злоядо. Това  не убегна от погледа на завистта и тя реши , че трябва да измести злобата. Но как да се качи, високо е , злобата ще и попречи. Всичко може да и стори. Завистта не можа да устои и тръгна нагоре към черния камък, на който се беше разположила като в трон злобата. Заряза белия камък. Изпълнена беше с решимост и желание тя да е горе, па макар и на черен камък, който и се видя доста зловещ. Злобата я видя и още повече позеленя.

-Пак ли ми завиждаш, злобата във мен обиждаш?

И започна тя една борба. Буря, ураган събудиха , разхвърчаха се и камъни. Трясък, гръм и като в сън двете изтъркулеха се долу, където всичко беше мокро и голо. Лежаха кални, очукани във рани сред множество камъни.

 

image

Доказателство е колажът ми с детето.От години стои в google с преправена за маскарлък буква.Това не е ли пример за злоба и завист и то в хакери, програмисти...които могат да преправят букви в колажи.
Чия е простотията , кажете!?
Не мога да докажа невинността си, разберете! 
Но сега си поиграх и шанса си да пoправя чужда грешка не проиграх,
а за кой  ли път пускам този си пост- смешна работа. Събрах сигурно стотина посещения за сведение на недоброжелателите, които ме карат постоянно да редактирам и деактивирам! Ок. Мене не ме мързи.

САМО ЗА ЦВЕТЕНЦА, КОТЕНЦА,МИШЛЕТА И ЗАЙЧЕТА ЛИ ДА ПИША?АЛОООО...СВОБОДНА ПОЕЗИЯ И СЛОВО, ДЕКА СTE?!

image

РАЗПОРЕЖДА СЕ КАЛИНЧО В БИСА,
КЪДЕТО НА ТОТАЛИТАРИЗЪМ ЗАМИРИСА!

ЗЛОБЕН И ЗАВИСТЛИВ, КОРУМПИРАН kulinan!
Поста ми е за теб, а не за детето ти,чиято снимка си турил в бис беге,
където си писал,че заменяш майката на детето -40 годишна
с две 20 годишни. Кой не е в час бе ,момко?!

Калин - админ на bis.bg
"С публикуването на чужди снимки с обидно съдържание към други потребители 
в сайта сте нарушили правилата и за това получавате предупреждение.

Записът е премахнат! Видя ли още един път подобна простотия,
особено касаеща малко дете, директно ви забранявам достъпа завинаги!
Не ви ли е срам?!"

sekirata -ПОСТА НЕ Е ЗА ДЕТЕТО , А ЗА ТАТЕНЦЕТО -В сайта bis.bg и там ме блокираха, забележете ЗАВИНАГИ!

Кулинан Х.Уинстан

image

http://www.bis.bg/user.php?idu=58907-
Защо ли не ми се разрешава да те блокирам,
връзкарю, при това грозен kulinan ?!!

Детето му не прочете ли преди да го изтрие той как заменя майка му с две 20 годишни ,че затова бил в нета?Заплашвана съм и вече ми писна от заплахи на хакери и модове, които се имат за богове в нета,няма никакъв контрол в нета и който има власт и пари си прави каквото си иска.ЗНАЧИ ЗА НЯКОИ МОЖЕ ЗА ДРУГИ НЕ МОЖЕ.ДЪРЖАВА ЛИ СМЕ БЕ?ТОЗИ ПОСТ Е ОБРЪЩЕНИЕ КЪМ БАЩАТА,КОЙТО МЕ ОБИЖДА ПУБЛИЧНО И НАРИЧА....
КАКТО МЕ НАРЕЧЕ И САМИЯТ АДМИН НА БИС БЕГЕ- КАЛИН..
НЯМА ДА ИМА САЙТ, В КОЙТО ДА НЕ ПУСНА ПОСТА СИ
с.... разяснителни бележки . c.radikal.ru/c13/2007/44/e6681b70729c.jpg
КАРУЦАРИТЕ ТАКА НЕ ОБИЖДАТ ПРИ ТОВА ЖЕНИ,
а тези петнадесетина потребителки , които са гласували за обидния Ви коментар в поста ми
Ваш коментар,коментар на АДМИН, в който И ВИЕ МЕ ОБИЖДАТЕ ,
ЗАЩО ЛИ СЪС СЪЩИТЕ ГРОЗНИ ДУМИ?!
Та тези потребителки ТЕ КОБИЛКИТЕ ЛИ СА ?
КАЛИН МЕ ИЗТРИ ОТ БИС БЕГЕ ОТ БЕЗСИЛИЕ И ДА УГОДИ И НА МАДАМАТА СИ,КОЯТО Е 300 ПЪТИ ПО"КРАСИВА"ОТ ПОЛИНА.И БАЩА ЛИ ЩЕ СТАВАШ БЕ, А ТЯ МАЙКА?! crazy ПО МЕН И МОИТЕ ДЕЦА МОЖЕ, НО ЗА ВАС НЯКОЛКОТО НЕ МОЖЕ!? ВИЖДАЛИ ЛИ СТЕ РАЗЯРЕНА ТИГРИЦА-МАЙКА,НА КОЯТО ПОСЯГАТ НА ТИГЪРЧЕТАТА?НЕ МОГА ДА МРАЗЯ,НЕЩО ПО СИЛНО Е...

Eто този ми пост пречи-Тоталитаризъм правиш в сайта си,Калине! Тоталитаризъм с чалгарки и фенчета малки с батковци, като този,заради който ме предупреждавате,този който пише, че заменя 40 год си съпруга с две 20 годишни и това го чете детето му, но....АЗ НЕ СЪМ ТОЙ! Писна ми от некадърни, перверзни връзкари в нета ! Писна ми от проклетата корупция!
Ето поста ми- "И ТУК ПРОБЛЕМ....в BIS.BG
Искам да знам,след като няколко месеца в сайта си тук в в категория -Мой стих в мой клип не съм пускала клипове-мои,защо сега след като пуснах 8-осем МЕ СПРЯХТЕ? !
Тук има потребители и групи в които на ден един човек пуска по повече и то редовно, не като мен с месеци почивка. Все на мен ли бе? !
А засрамете се! На майка ви на годините съм.
Заради този ми пост в админа Калин ме нарече....а
после ме и предупреди с изтриване,за да угоди познайте на кои.
от сряда, 22 юни 2011 
Но какво мога да очаквам,когато видях,че ESEN -жената, която с подписки ме изтри от блог беге, Ви е на първа линия в приятелите?! Лошо нещо е когато модератор или админ не търпи критика за сайта си, когато е субективен,СЛУШКА и се ВЛИЯЕ от....
некомпетентни и завистливи женички!
И ето още един герой -старецът ХИПО -админ на сайта хулите нет с който Калин е водил пресно пресно разговор тази вечер.Хипо -Найден е от моят град и се има за големият писател и поет,а мене ме има за.....разпространява го навсякъде и е крайно време да се видим с него там където трябва,с него -старецът ! Хипо, какво правиш тук с младите?Или с Калинчо си гукате и тормозите такива като мене прогонени от литературните сайтове? А ти какво правиш тук бе голям поете?! Защо не си стоиш в твоите хули -сайта?Нека аз да отговоря.Защото там ти омръзнаха -бити карти тук нови птички,млади пък и такива,като менеима да се дракаш и правите мръсотии!

image

 

И Найден- хипо -тяхният помагач някакъв си в сайта-hulite.net

image

"ВСЯКА ЖАБА ДА СИ ЗНАЕ ГЬОЛА" -казали са го старите хора-българи!

image

ТАКА ЛИ БЕ, ПО МЕН И МОИТЕ ДЕЦА МОЖЕ, НО ЗА ВАС НЯКОЛКОТО НЕ МОЖЕ!? ВИЖДАЛИ ЛИ СТЕ РАЗЯРЕНА ТИГРИЦА-МАЙКА,НА КОЯТО ПОСЯГАТ НА ТИГЪРЧЕТАТА?НЕ МОГА ДА МРАЗЯ,НЕЩО ПО СИЛНО Е...
Вие НЯКОЛКОТО Правете си бизнеса с други не с мен и семейството ми,със сайта ми, вие триете аз пиша-НЯМА ДА СПРА,ЯСНО?!И докато не оставите децата ми и мене на мира няма да ви оставя и за вашите семейства ще пиша,нали Хипо, доста знам?
ЗНАЧИ ЗА НЯКОИ МОЖЕ ЗА ДРУГИ НЕ МОЖЕ.ДЪРЖАВА ЛИ СМЕ БЕ?!
МОДОВЕ, АДМИНИ,ИЗПОЛЗВАТЕ ВЛАСТТА СИ В НЕТА ДА ТРИЕТЕ И МАЧКАТЕ
НАС ОБИКНОВЕНИТЕ ХОРА,КОИТО НЕ ВИ ИГРАЕМ ПО СВИРКАТА.
ГРАМОТЕН СИ, СТАТИЯТА МИ НЕ Е ЗА ДЪЩЕРЯ ТИ, А ЗА ТЕБЕ ,
НАХАЛНИК ТАКЪВ!КАК НЕ ТЕ Е СРАМ!ОТ ДЕТЕТО ТИ КАК НЕ ТЕ Е СРАМ
ДА ПИШЕШ ПРОТИВ МАЙКА МУ А СЕ БИЕШ С МЕН! ЗАРАДИ ПОЛИНА ЛИ?

strannik,
Защо ми се натрапвате, какво дирите в моя сайт,профил ?!
Не съм Ви молила за характеристика,нито съм Ви канила с бъклица!
И.....Не ме плашете!
Разбрах че сте .... И от "великата империя" ,
която е мнооооооооогооооооооо
по млада държава от БЪЛГАРИЯ, умнико!
За такива, като Вас
патриотизма не съществува,"мозък"!
Имали сте си самочувствие....ха!
Гледайте си шалварите и фесовете и не се врете при нас ,
при мен , "кандидат европейци ислямисти"!
http://www.vbox7.com/play:ce474042

ЗАЩО НЕ МОГА ДА ВИ БЛОКИРАМ,ТУРЧИНО"?!
ЗАЩО?! И ТО В БЪЛГАРСКИ САЙТ !
ДА НЕ СИ ПОСМЯЛА ДА ВЛЕЗНЕШ В ПРОФИЛА МИ ПОВЕЧЕ 
И ТО С КЛИП НА ОНАЗИ ВЕЩИЦА ГАЛЯ ДВЕ МОГИЛСКА...
...и то около рожденната дата на Полина,убийцо!

image
Иванка
понеделник, 11 юли 2011
Слушай си чалгата и Луна-най големият враг на загиналата Румяна!
И ти казах -писах ти,чалмосано аватарче, да не ми идваш в профила,сайта!
Но не слушкаш-типично чалгаджийски манталитет!
Каква злоба, каква завист,каква нечовешка омраза и жажда за мъст, каква престъпност,каква алчност, каква погнуса .....дави ме....
Как живеят тези хора, как спят и повечето имат деца? Не, не ми го побира ума !
 
А.Х.Т. sekirata cekupama





ДИШАЙТЕ , ЗЛОБАРИ, ЗАВИСТНИЦИ СЪС ЗЛИ ЕЗИЦИ!



Завистта в човека не умира,

често завистливият позира,

„крадецът вика дръжте крадеца”

и сам си слага ореол, венеца…

Не се завижда само на пари,

нито на купената слава,    

завистливият от друго го боли,

що силният духът го извисява.

Не се завижда само на деца,

защото те оръжие стават днешно

на управленческите ни  лица

и техните лакеи, грешно

поколение, народ,

 разединен, злоблив и сноб.

Виреят като пирей и бодил

завистливите и най-подир

убиват ценностното във човека

с лъжи, интриги…Днес зевзека

на почит е пълзи и лази,

парички къта, в банки пази,

но завистта го тъй разяжда,

поглъща го и го изяжда.

Не се завижда на преходните неща-

красотата, младостта

и на разни там умения.

Въпрос на вкус и на твърдения.

Но аз съм жертва затова

изписах  тези тук слова.

Който иска да чете

или пък …ако ще.



image
 



автор на приказката и стиховете,клипа,  колажите А.Х.Т.sekirata cekupama

22.02.2020.,Плевен

 

sekirata Zlobata choveshka niama greshka

https://www.youtube.com/watch?v=Cr-mi5ZKTZM



 

 А това за мойта дъщеря, но не го е писала тя…!!!

image

 

image






Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2444592
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14316
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031