Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
22.11.2020 15:21 - Изкуство, създадено от Майката Природа... и мен. част 25.
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1078 Коментари: 2 Гласове:
15

Последна промяна: 22.11.2020 16:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
Един извънземен астронавт стъпи на Земята... И потъна в боклук. Задуши се и скафандърът му беше разпран.. Опитах се да го спася..., но не би! Фотография и цифрова обработка: Аз, ноември 2020
/////////////////////
image
Езерото на горските феи. Фотография и цифрова обработка: Аз, ноември 2020 
//////////////////////////
image
Гайдарят с маска на смъртта.(Виолетовата час т на камъка). Фотография и цифрова редакция: Аз, октомври 2020
////////////////////
image
Светът на динозаврите.. Фотография и цифрова редакция: Аз, ноември 2020
/////////////////
image
Циклопът. Фотография: Аз, ноември 2020
/////////////////////
image
Натюрморт с дървесна гъба и шипков храст. Октомври 2020, моя фотография.
///////////////////////
image
Богът на земеделието на извънземната планета Немезис ( в центъра) и земеделски пейзаж от там (родната планета на художника Джак Б. Салвадор, чийто посланик на Мира и Добрата воля на Земята е той)
///////////////////////
image
Герои от митологията на Немезис. Фотография и цифрова редакция: Аз, ноември 2020
///////////////////////
image
Един християнски монах от първите векове, който живее в пещера Фотография и цифрова обработка: Аз, ноември 2020.
/////////////////
image
Един трол си допушва цигарата... Замръзнал е от дневната светлина. Фотография и цифрова обработка: Аз.
////////////////////////
image
Орфей и Евридика, сграбчени от бога на подземното царство Хадес. Артист: Здравко Б. Спасов
//////////////////////
image
Пейзаж от извънземната планета Трипитака. Артист: Аз
/////////////////////
image
Философът (Мислителят) от Немезис. Фотография и цифрова обработка: Аз.
/////////////
image
Един извънземен астронавт стъпи на Земята... И потъна в боклук. Задуши се и скафандърът му беше разпран.. Опитах се да го спася..., но не би!
/////////////////



Гласувай:
15


Вълнообразно


1. tonsun - Поздравления! Имаш усет за инте...
22.11.2020 15:40
Поздравления! Имаш усет за интересното, странното, оригиналното, красивото...:)
цитирай
2. deathmetalverses - Благодаря ти, приятелю!
22.11.2020 20:21
tonsun написа:
Поздравления! Имаш усет за интересното, странното, оригиналното, красивото...:)

Приятен уикенд! И пак заповядай!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9568927
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!