Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2019 03:04 - ИСТИНАТА
Автор: jupel Категория: Музика   
Прочетен: 687 Коментари: 3 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Моята песен грабва,
освен на който лъжа му трябва!

https://www.youtube.com/watch?v=wsnQQJdYLqg

sekirata v blus

С БОЛКА НА СЪРЦЕТО

ВИ СЪОБЩАВАМ,

ЧЕ ВРАГОВЕТЕ МИ ПОБЕДИХА!

ПОНЕ ТАКА ИЗГЛЕЖДА!

ВСИЧКО Е ПОД КОНТРОЛ-

ИЗОЛИРАЙТЕ СЕКИРАТА И ТЯ ЩЕ КЛЕКНЕ,

ЩЕ СЕ МАХНЕ. НО НЯМА! НЯМА ПЪК!

ДАЛИ СЕКИРАТА НЕ ЧЕТЕ МИСЛИ,А?

ПОПИТАЙТЕ НЯКОЙ ОТ ГРАДА И.

ВИЕ ИМ ПОЗВОЛИХТЕ

НА НЯКОЛКОТО ЗЛОБАРКИ

И ЗАВИСТНИЦИ С МНОГО НИКОВЕ

ДА МЕ ОТВРАТЯТ ОТ БЛОГЪРА,

НАШИЯТ УЖ БЪЛГАРСКИ.

ВИЕ, КОИТО БЯХТЕ ИЛИ СТЕ МОИ

ПРИЯТЕЛИ, ПОВЕЧЕТО СЪГРАЖДАНИ.

КОЙ, КАКВО НАПРАВИ...КАК МЕ ЗАЩИТИ,

КОГАТО АЗ ПО ДВА ЧАСА ПУСКАМ

ЕДНО СТИХЧЕ И НЕ СТАВА,

КОГАТО НА ЛИЧНИ МИ СЕ ПИШАТ

РАЗНИ ГЛУПОСТИ И С...МНИ  П....ЖЕНИЯ...

ПРЕДИ ДА МИ УГАСНЕ КОМПА

ИЛИ ДА МИ РАЗСТАРТИРА  КОМПЮТЪРА,

НЯКОЙ С ПОЖЕЛАНИЕ ЗА КРАСИВА НОЩ!

КОГАТО , НЯКОИ МИ СЕ ПОДИГРАВАТ,

ЧЕ НЕ МОГА ДА ПРАВЯ КЛИПЧЕТА

СЪС СТИХОВЕТЕ СИ , но аз и не го признавам това

на стих да слагаш картинки -движещи се и музика , и то да тече едновременно. 

ЗАТОВА НЕ ГО ПРИЗНАВАМ ТОВА...

НЕ, О, НЕ МОЛЯ! 

НЯМАМ И ТАКАВА ПРОГРАМА,

НО НЕ СЕ НАТИСКАМ. 

И С  ВИДЕАТА МИ В БЛОГА Е ТАКА.

НО И НЕ...

НЕ ИСКААМ, НЕ ИСКАМ!

ТОВА С КЛИПОВЕТЕ

СЪС СТИХОВЕ Е ДЕТСКА РАБОТА

И НЕ МОЖЕШ ДА ОСМИСЛИШ СТИХА,

КАТО ЗЯПАШ КАРТИНКИТЕ!

ЗАЩО МИ СЕ ТРИЯТ КАРТИНКИТЕ

ПРИЛОЖЕНИ КЪМ СТИХА МИ В

НЯКОИ САЙТОВЕ, А СЕ ДЪРЖАТ

В МУЗИКАЛНИТЕ САЙТОВЕ

ТАКЪВ БЪЛВОЧ ОТ КЛИПОВЕ

СЪС СТИХОВЕ, ЗАЩО?

НЕ Е ЛИ ПРОТИВОРЕЧИЕ ТОВА?

ЗНАЧИ КАРТИНКА НЕ ТРЯБВА ДА ИМА КЪМ СТИХА,

НО В КЛИП СТАВАЛО! СМЯХ!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

И така излезна ,че сме доста различни...

Не признавам,дори се отвращавам от чатовете особено в скайпове и айсикюта!

Не признавам музикални клипчета със стихове и картинки в тях,освен ако е само една  снимка или картинка и да не се движи.

Не признавам интернет приятелството, за което пак Вие СТЕ ВИНОВНИ-повярвах в началото ,но лоши хора ме отвратиха и нито приятелите, нито админите ме спасиха....

Не признавам АНОНИМНИТЕ -ТОВА Е НЕЩОТО В ИНТЕРНЕТА ,КОЕТО МЕ ОТВРАЩАВА-меко казано, защото съм честен и открит човек .

Не признавам за чисти любовни, та камо ли човешки зародили се в интернета отношения.Ако има няколко такива случаи, то те стигат рано или късно до...капут!

Но голямата любов в интернета я  НЯМА !

Не признавам връзкарството В интернета,но го има и то яко. Дори модове,админи се поддават  на....

Не признавам и хакерството,защото обикновено това става със знанието на ръководствата на сайтове и блогове, форуми...Например-не можело да се пише с големи букви в даден форум-означавало крещене.. И ЗАЩО НЕ? След като се търпят обиди от сорта-луда, кофа, кранта...?Ама някои са защитени, интернета ИМ Е БАЩИНИЯ?!

А моето разказче да речем го трият,само защото  Стефан-cefulesteven е наредил.И това е в един кирлив форум-не поетичен. Представете си какво ме правят,ако изобщо ме допуснат в литературни сайтове.А самите вие виждате каква бълвоч е там и куцо, и сакато пише ,и КРАДЕ най вече!

Не признавам и разните  статистики ,и тем подобни преброявания, гласове,звездички...Наблюдават се такива аномалии,че и на дете му става ясно как стават нещата.Нагласена работа....цял екип от хакери и приятели модове....ами по младите ,некадърни,но красиви мацета...ами ясна е работа...Някои си въобразяват,че са голямата работа и че с книжките им и клипчетата им ще ги погребат...Смях в залата!Аз поне досега не срещнах истински ,собствен,различен,от другите творчески стил на писане! Копирация и плагиатство, особено В ПОЕЗИЯТА! И това не е защото няма кадърни.Това е защото кадърните СА В СЯНКА-МАЧКАТ ГИ некадърните.Познайте защо?

Затова България е на този ХАЛ!

Не признавам много и други неща....но това,че успяха да настроят децата ми и дъщеря ми най вече срещу мене, това ИМ ГО ПРИЗНАВАМ НА ВРАГОВЕТЕ ! ПОЖЕЛАВАМ ИМ СЪЩАТА СЪДБА НА ТЯХНИТЕ ДЕЦА В ТЯХНИТЕ СЕМЕЙСТВА!

Вината е ИИИИИ  в мене-Аз сама си отгледах децата от бебета и ги учих на честност, вярност,признателност, доброта.....че хората около тях са добри.....Сега след като ТЕ ВИДЯХА,ЧЕ НЕ Е ТАКА ЕСТЕСТВЕНО Е ДА РЕФЛЕКТИРА ВСИЧКО ВЪРХУ МЕНЕ-МАЙКАТА.

ЗАТОВА И ЗАТОВА АЗ СТАНАХ .........ТАКАВА!

ПОЖЕЛАВАМ ГО И НА ВРАГОВЕТЕ СИ,

ПЪК НЕКА ГОСПОД ПРЕЦЕНИ,

КОЙ , КОГА И КАК С КАКВО ДА  "НАГРАДИ"!

ИСТИНАТА ВИНАГИ ПОБЕЖДАВА,

но не всички я дочакват

ЗА СЪЖАЛЕНИЕ! ЗА ГОЛЯМО СЪЖАЛЕНИЕ!

image

ЕТО един текс на моя песен на блус -

Всички мъже, сте ми,чужди,

чужд си и ти,чужд си,

затварям очи и в съня си

пред себе си виждам звезди,

и тези звезди са ми чужди

чужд си и ти!

Знаеш ли,чувствам нужда

да бъда отново дете

и всичко да бъде мое-

земя , вода и небе,

спокойно да дишам, живея,

спокойно дори да умра,

да бъда тъй чужда на любовта!

Всички жени сте ми чужди,

чужда си ти, чужда!

Не вярвам в женско приятелство,

не вярвам на женско сърце,

а вярвам, обичам само - малко дете!


АЗ ПИША,
НО КОЙ ЛИ МЕ ЧУВА?!
Всеки търси силни усещания и ....докато един ден...
си го намери! Понякога обаче е...ФАТАЛНО!
НЕ ЗЛОБЕЙТЕ, НЯКОИ, ЗАЩОТО СЕ ВРЪЩА!
Този ти пост ,миличка-

ХУЛИ ГАНКАТА, 41г. [Безсмъртна Сибирянка]
Пол : Жена
Държава : България
Град : Петрич
Зодия : Скорпион
ID : 154212
го приемам ,като РЕКЛАМА на сайта в който сме и онези навървените към него , та и за целият ни интернет.Не ми казвай,че е отзвук от моите постове срещу българският - всъщност турски интернет. Пълно е с турчор във сайтовете и чатовете особено за запознанства. Малки момичета си пишат с мъже на годините на бащите си и после ....познай какво става.Навярно не ти се иска детето ти да е измаменото....меко казано.Както и да си го възпитала, интернета е БЛАТО ! АНОНИМНО БЛАТО! АНОНИМНО! След като аз ,която съм една от най откритите жени тук съм принудена да си сменям постоянно данните в профила и блога -ТОВА ЗА КАКВО ТИ ГОВОРИ? За огорчения и не може да става дума при мене, защото много съм си патила-изтривана , изнасяли са ми цели тонове разговори от скайпове мои и айсикюта -ей така на показ.За Полина пък да не говорим!И каква реклама правитебе чеда.ДОКАТО ИНТЕРНЕТА НЕ СЕ ОТЪРСИ ОТ АНОНИМНОСТ, ОТ КОРУПЦИЯ И ОТ ЧУЖДИЦАТА
НЯМА ОПРАВЯНЕ!

Интернета ,особено уж българският е жива трагедия
за нас простосмъртните.За модове,хакери, големци,чуждица и връзкари е страхотно занимание и емоции-гледат ни сеирите и си играят, като котка с мишка.Не го признавам за ДЕМОКРАТИЧЕН -НЯМА И ДА БЪДЕ, НИКОГА, докато не спрат чужденци, турци най вече да ръководят нашата култура та и образование.
КОЛКОТО ДО ЛЮБОВТА -НЯМА Я, НЯМА И ДА Я ИМА В ИНТЕРНЕТА ,НАЙ ВЕЧЕ НАШИЯТ!
Времето летяло -хи! Ами дайте да фукнем, като слепи без посоки, щото немало време и после ...хайде в трапа! То и иначе може да има трап, но по не е сигурно. Питайте мене,не само защото съм на години и то в интернета, а защото имам и страшно седмо, десето чувство. Никога не съм била лъгана ей така. Просто съм се оставяла на някои простаци и простачки да си мислят, че им вярвам- за играта да става.Така сторих и с уж поетесата Златa- есен. Примами ме с това, че пише поезия, като мене, а тя крала и не ми каза в скайпа, че е от Кърджали и...Примами ме и с това, че живее, и работи в Хасково до сина ми.
Но после разбрах,че злобата и няма край -тя е загубила едната си дъщеря ,а аз имам две деца и то какви...После се борих, но тя просто излезна хитра лисана или просто доста бълг. женици са елементарини и глупави -около нея! Това бе само един пример, а за любовта мужду мъжа и жената и то в интернета...о, това е ЦИРК! Мъжете най вече се развличат-почти всички, най вече семейните, а жените почти всичките -романтички го взимат навътре. Моята голяма любов не е от интернета,не е и бащата на децата ми , не е и някой плейбой така че СЛАВА БОГУ! Но не мога да кажа ,че съм нещастна или щастлива!

А.Х.Т.sekirata cekupama






Гласувай:
5



1. jupel - аман от този apostapostoloff , що се навира, коя поетеса го НАВИВА?!
21.06.2019 18:49
Последни 20 регистрирани посетителя

06:14 - apostapostoloff
06:07 - apostapostoloff
цитирай
2. sekirata - http://sekirata.blog.bg/poezia/2019/06/26/svetulka-i-komar.1663277
26.06.2019 18:18
Светулка и комар
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2445559
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031