Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2021 00:59 - "СВАТИЛА СЪМ" - ИЗПЪЛНЯВА АНИТА ХРИСТОВА ТРИФОНОВА
Автор: jupel Категория: Музика   
Прочетен: 139 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 22.04.2021 04:42


image


https://www.youtube.com/watch?v=FztRjMR9G4M

seirata Svatila sam


01:58 - " Ако не владееш нещо, не владееш нищо" приписват го на Лъки Лучано

Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика
Прочетен: 19 Коментари: 0 Гласове: 2


Попрегледах блог бг и виждам, че ме е полазил и Женският Жорко/ Копукова /-бил съм стар и прост. Първото е ноторно, както би се изразил мъжкият Жорко, второто е твърде възможно, бих се съгласил аз. Само не разбирам защо съм ядосал Росито? Копирах снимка от фейса на "Онова" , което след контузия се подпира на дружките си Делян и Сотир. И на кого да се подпира, ако не на паричките и на този , който току виж му погледнал в паничката? Виж Роси, аз може да съм прост, но от време на време препрочитам нещо и мисля, че при теб е сработил синдромът на "отличничката"-влюбена безнадежно в махленския гамен. Ами , че той е велик/гаменът/, ту "мисирка" ще те нарече, на друга ПКП ще каже, на трети "фалос ще набие", някого ще "изгори"... И това всичко , по клюкарски-зад гърба, на уше... Видите ли "Онова" имало 75 души подкрепа!? И как да няма-ТО им е Бога, ТО им е царя. И още много хиляди" калинки " ще пърхат с крилца около него, докато ще имат надеждата отново на бял ат да се върне. Това, обаче няма как да се случи и" калинките " ще си приберат крилцата и ще почнат да говорят...Тогава отличничката дано разбере в кого е била влюбена. И още нещо . Росито взима на подбив инж Мика Зайкова. На подбив взима последната и колегата блогър Хетман Та Вие двамата чуйте какво ще ви каже старият проСчо Венци. Интелигентността и моженето на Мика са далеч по големи от сбора на квадратите на Вашите заедно. И това , че се чувства съпричастна към мизерното ви оцеляване не е сиромахомилство , а достойна позиция. Сиромахомил е този който ви "дава" по 50 лв и ви го натяква катадневно

На Мика Росето не е достойна обувките и да лъска.Браво за находчивостта и смелостта да се изправиш срещу една от двете амазонки в сайта.
На мен маса постове ми изтриха и пълнят с грешки, та и по нощите ми ровят ....Обесиха Левски, но други са за бесило, но нема кой, народ спи ЗОМБИРАН.

Вече трябва да си помисля има ли смисъл да качвам постове,след като след мен се трие и преправя, но ще чакам гибелта на троицата-Пеевски,Доган и Борисов с поклисаря Гешев ,па тогава ще видя


На Мика Росето не е достойна обувките и да лъска.Браво за находчивостта и смелостта да се изправиш срещу една от двете амазонки в сайта.

На мен маса постове ми изтриха и  пълнят с грешки, та и по нощите ми ровят ....Обесиха Левски, но други са за бесило, но нема кой, народ спи ЗОМБИРАН.

 

Вече трябва да си помисля има ли смисъл да качвам постове,след като след мен се трие и преправя, но ще чакам гибелта на троицата-Пеевски,Доган и Борисов с поклисаря Гешев ,па тогава ще видя








Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2464006
Постинги: 2849
Коментари: 1224
Гласове: 14445
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930