Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2021 13:17 - "ТАКА ЖИВЕЯ"-така живеят ЛИЛИ ИВАНОВА,БОГДАНА КАРАДОЧЕВА И .....
Автор: jupel Категория: Музика   
Прочетен: 703 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 "ТАКА ЖИВЕЯ"-така живеят ЛИЛИ ИВАНОВА,БОГДАНА КАРАДОЧЕВА И ТЕКСТОПИСЦИТЕ НА ДВЕТЕ ПЕСНИ ЖИВКО КОЛЕВ , И МАРГАРИТА ПЕТКОВА  


Така живея   Пак влюбена. Декор. Партньорът нов.
  На сцената в поредната си роля,
  така че пак играя на любов,
  но винаги се питам аз: „Защо ли?“
    В живота вечно се изплъзва тя,
  а толкова е чакана, желана.
  Веднъж дошла е радост – любовта.
  Очакването пари като рана.

   
  Така живея с моя вечен зов
  на кръстопът пред двойната си роля –
  на сцената умирам от любов,
  в живота за любов се моля.   Но зная, ще я срещна някой ден.
  Във нечий поглед ще открия – ти си.
  И ще изгарям в доброволен плен
  житейската си роля на актриса.
   

  Така живея с моя вечен зов
  на кръстопът пред двойната си роля –
  на сцената умирам от любов,
  в живота за любов се моля.
 




музика:Любомир Дамянов


текст:Живко Колев


https://www.youtube.com/watch?v=fEFJrRKo1Ko


Лили Иванова. Така живея. 1987







Така живея
  Сбъркан човек съм, запомни,
  но живея така напук.
  Купувам вместо рокли книги,
  стискам душа в юмрук
  и живея,
  така живея аз.
    Ходя без чадър и шапка,
  диети почвам през ден,
  през локвите направо шляпам,
  чая пия студен
  и живея,
  така живея.   Няма как да бъда друга, просто няма как,
  твоят жребий май е лош.
  Все едно дали е лято, или пада сняг –
  аз живея през куп за грош.
    Ходя все сама на кино
  и пътувам с влак.
  Щом се влюбя, е взаимно;
  щом разлюбя – пак,
  и живея,
  така живея аз.
    Сбъркан човек съм, запомни,
  но живея така напук.
  Купувам вместо рокли книги,
  стискам душа в юмрук
  и живея,
  така живея.   Няма как да бъда друга, просто няма как,
  твоят жребий май е лош.
  Все едно дали е лято, или пада сняг –
  аз живея през куп за грош.
    Сбъркан човек съм, запомни,
  но живея напук така.
  Щом се влюбя, е взаимно;
  щом разлюбя – пак,
  и живея,
  и живея,
  така живея –
  напук.




текст:Маргарита Петкова



https://www.youtube.com/watch?v=ajIc84HF54E


Богдана Карадочева - Така живея







Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2443785
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14315
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031