Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2019 07:37 - ЧЕСТИТ И БЛАГОСЛОВЕН ГЕРГЬОВДЕН!
Автор: jupel Категория: Поезия   
Прочетен: 870 Коментари: 4 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image


За всички празници клипове правя,

с мои стихове всяка година,

в мечти ,спомени аз се давя,

пиша и пея на виста прима.

Всичко от сърцето ми просто извира-

от моето Аз, душа не позира,

каквито експерименти с мен да се правят,

тези нещастници сами се давят.

Защото няма грях неизкупен,

защото няма човек неподкупен,

защото няма човек ненаказан,

защото няма човек не смазан

от своите грехове, грешки, уви,

съдба било казваме, но грешим, нали?

Разсърдихме и самият Бог,

няма начин да не бъде строг,

унищожаваме природата всеки ден,

сбъркани вече сме в полове, ген…

И днес е празник-ден на овчаря,

ден на нашата армия зная,

че вече я нямаме и защо?

Свети Георги ,отговори ми какво

да сложа на моята трапеза,

твоята храброст или....анамнеза?!

Моята история е страшна, опасна

и знам добре на всички съм ясна,

но някак си не могат да ме преглътнат,

от зло, от що ли не искат да млъкнат.

Свети Георги, подавам дари

и знам ламята не може да свари

нас християните да свърши,

копието твое да прекърши.

Край Верит звяра уби,

хиляди невинни души спаси,

извор със животворна вода,

целебна, подари сам Господа.

Колко посякоха заради Христа,

царица Александра убиха, триста

и повече люде спаси,

Бог със сила, с венец го дари.

Обеща му царуване в царство небесно

след посичането му на Земята нечестно!

И днес славим Свети Георги,

агнета колим, венци вием,

люлки люляме, винце пием,

овчари славим, гора зелена…

Злото, ламята е повалена!
 

image

СВЕТИ ГЕОРГИ, ОТГОВОРИ МИ

И ПРАВИЧКАТА КАЖИ МИ,

КАКВА Е ТАЗ НАША АГНЕШКА ОРИСИЯ,

НЕ ОБЪРНАХА ЛИ ГЕРГЬОВДЕН РОМИТЕ В ЦИГАНИЯ?

image

ГЕРГЬОВДЕН ДНЕС Е, ЧЕСТИТО!

image
 

ГЕРГЬОВДЕН Е, ЛЮЛКА СЕ ЛЮЛЯ,

КОЙ ПО СИЛНО ЩЕ НИ ЗАЛЮЛЯ,

МЕНЕ И ВАС, ХОРА ДОБРИ,

НО АЗ ИМАМ ЖЕЛАНИЯ ТРИ-

ЖИВИ И ЗДРАВИ ДА СИ ОСТАНЕМ,

СВОБОДАТА СИ ДА ПАЗИМ И БРАНИМ!

НА КОНЦЕРТ БЯХ, РАДВАХ СЕ, ПЯХ,

НА ЛЮЛКА ЛЮЛЯХ, СМЯХ СЕ, ИГРАХ!

https://www.youtube.com/watch?v=wbsfAALeqHI

Гергьовден на живо- Концерт от Плевен

И НАКРАЯ, ХА, ДА ВИ ВИДЯ

С АГНЕШКО,КОЗЕ ИЛИ ОВЧЕ С ЛУК

СЕКИРАТА КОЙ ЩЕ НАГОСТИ ТУК?

https://www.youtube.com/watch?v=t1ehh2W2db4

Овче с лук

image


НА ВСИЧКИ ИМЕННИЦИ - ЧЕСТИТО!

ДА СТЕ ЖИВИ, ДА СТЕ ЗДРАВИ

С ХРИСТИЯНСКИ, НЕ ЧУЖДИ НРАВИ!

 АГНЕШКА ОРИСИЯ Честит Гергьовден!

image

АГНЕШКА ОРИСИЯ

Заблеяло ми е агънце-

българско в Анадолско,

заблеяло и проблеяло

от Босфора до Приморско!

Търси братче, сестрица,

майка си търси за цица,

блее, плаче и знае,

че туй веч се не трае!

Овчари със ямурлуци

свирят в гората с дудуци,

с геги натирват стадата-

такваз им била съдбата!

Касапи точат ножове,

псета вият зловещо

и Свети Георги снове

на кон в това време тежко!

Май е, сълзи в дъжд

изливат се от небето,

то не било дъжд,

плаче агнето клето?

ЗА  ГЕРГЬОВДЕН,

ЗА СВЕТИ НИКОЛАЙ ,

ЗА  ИМЕННИЦИТЕ !

 

 ЧЕСТИТ ГЕРГЬОВДЕН !

image


НЕ СЪМ ОТ СТАДОТО!

Гергьовска ръченица  с мен тропнете

и ако можете простете!

Което мисля туй говоря-

секирска му неволя!

По агнешкото не си падам

и във България оставам,

не кипря се до знаме американско

във сайтове със фото ланско!

Не съм циганка,ни султанка,

не съм жена на някоя бабанка

изкарала ме във чужбина

и да пера пари за трима.

Крадено агне не похапвам

на връх Гергьовден

кво има хапвам-

„Роми, вие да сте сити,

след кражби чисти и измити“-

казва президентът  наш

и продажниците в САЩ!

Реших на шести май, сега

да затвърдя диетата

не само със храна,

диета за отровена душа.

Омръзна ми да ям боклуци,

ще мина на листа, трева,

ще мина на раздаване юмруци,

работя честно, не пера пара!

Правите ми се на влюбени

извън Родината изгубени,

пишете се позитивни,

но със дела негативни!

Бършете нещо до бяло,

но го гледам почерняло,

пеете и купонясвате,

изневерявате и не мирясвате!

Розови очила слагате,

знаете че се излагате

с пороци и грешни дела,

раздавате свойте тела!

"Една птичка пролет не прави"-

със това се успокоявате,

на Господ туй не се нрави,

за патриоти не ставате!

Като стадо измършавяло,

жадно, гладно, блее вяло

тук там някоя овчица,

за нея нож, клане, връвчица!

Аз къде се вмествам тук,

но нагоре гледам, ще полетя,

а вий ми режете крила?!

Със тази злоба накъде,

народе мой, що озлобе,

сърцето ти на лой стана,

но моето друг път избра!

Ще полетя ли или не,

това съдбата ще реши,

пасете си трева, овце,

не съм от стадото. Sorry!

 

ЛЮЛЯЙ МЕ, ЛЮЛКО ГЕРГЬОВСКА!

image

Залюлейте ме, момци,

да забравя лоши дни!

Залюлейте ме и дружки,

дръжте се със мен по мъжки!

Ха така...приятел мой,

с курбан агне живот мой,

детството ми ти върни,

моите близки, роднини.

Свети Георги посети,

с любов, здраве ни дари,

че годините минават,

само спомени остават!

 

СВЕТЪЛ ДЕН, ГЕРГЬОВДЕН!

Пролет пукна, цвят се рони,

във кошари агне блее,

Гергьовден е и милиони

днес празнуват. Птиче пее.

Който има агне коли,

който няма днес се моли

да дойдат дни по честити,

по добри и плодовити.

Венец гергьовски и аз вия

на поляна край селото,

и от ручей вода пия.

Росни капки по челото

мое стичат се блестят,

а в очите ми засмени

слънчеви лъчи плетат

любов, радост, красота…

Гергьовден днес е, хора!

 

Таборът отива в небето,

но там за мене дава заето.

Тук на Земята се боря,да гния

няма да стане, дори да затрия

себе си, деца мили и здраве,

на Дявола много му здраве!

Днес е Гергьовден и в бой със ламята

за чест, Родина, доблест, Земята

прегръщам и с вик събуждам!

Народ мой! Събуди се! Осъждам

всички онези на клада

предатели - това им се пада!

Помогни ми, народ, подкрепи ме,

аз ваша сестра съм, вземи ме

щом трябва, Дявол проклет,

с дух, вяра, сила ще победя теб!

 

https://www.youtube.com/watch?v=UuSiqaAStVc

Гергьовден е

https://www.youtube.com/watch?v=wbsfAALeqHI

Гергьовден в Плевен

https://www.youtube.com/watch?v=94h4yiIk90I

Гергьовден ми е

https://www.youtube.com/watch?v=scBLIsCGYjM

Честит Гергьовден

https://www.youtube.com/watch?v=Z9gdPDfMs8U

Светъл ден Гергьовден

https://www.youtube.com/watch?v=faSBk3i2dB8

Свети Георги, отговори ми

https://www.youtube.com/watch?v=0JM8p8y2pxY

Овче с лук

https://www.youtube.com/watch?v=lQuSxJkfTq0

Люляй ме, люлко Гергьовска

https://www.youtube.com/watch?v=ZV54pbEnCz4

Гергьовска ръченица с мен тропнете

 
Станно , нали?!
Точно тази песен...циганска ли?!

image

На Гергьовче ми мирише или на енщо по ..."свише"

Ог Бога , от небето - защитено циглето! Пърдон...ромчето.

https://www.youtube.com/watch?v=YMAAsV1gsQE

Горан Брегович - Гергьовден

https://www.youtube.com/watch?v=BQFo4MCiy2Y

Слави Трифонов и Ку-Ку Бенд – Свети Георги

https://www.youtube.com/watch?v=ysD_Af55k8I

Софи Маринова - Ederlezi

 https://www.youtube.com/watch?v=Gwssu5uh3gQ

Гергьовден – Йорданка Христова

 поезия и клипове А.Х.Т.sekirata cekupama












Гласувай:
3



1. jupel - ГЕРГЬОВДЕН - ХРИСТО БОТЕВ
06.05.2019 09:15
ГЕРГЬОВДЕН

"Паситесь, добрые народы!
Вас не разбудит чести клыч;
Начто стадам дары свободы?
Их должно резать или стричь..."
Языков

Ликуй, народе! Старо и младо,
хвалете и днес бога и царят!
Днес е Гергьовден. От овце стадо
тъй блейше вчера подир овчарят,
когато тоз цар, безгрижен, глупав,
както и сички царьове земни,
поведе стадо с кривакът хубав
и с умни псета - министри верни,
без портфейли, но и без заплата,
на кои същ цар и да погледне,
"Блазе й - би казал - живей овцата
и от народът мой по-честито!"
И тръгна стадо с агнета дребни,
върви и крета от път убито,
та сичко младо под нож да легне
за свети Гергя - божи разбойник...
Бездушен, глуп, изгнил покойник
жертви ли иска? Иска овчарят,
гладното гърло, попът пиени,
както от тебе, народе, царят
иска за свойте гнусни хареми
и за тез, що те мъчат, обират;
а ти им даваш потът, кръвта си
и играйш даже, кога те бият!
На - днес богати и сиромаси,
пиени там - те песни пеят
и хвалят с попът бога и царят...
Ликуй, народе! Тъй овце блеят
и вървят с псета подир овчарят.

ХРИСТО БОТЕВ
цитирай
2. jupel - ...
06.05.2019 09:17
Станно , нали?!
Ог Бога?!!
на енщо по ..."свише"?!!

Странно, нали?!
От Бога
на нещо по …“свише“
Това е положението!
Ако ще и Бойко Борисов да се пиша тук пак ще имам проблеми,
защото все пак съм АЗ-АНИТА sekirata cekupama от Плевен.
Няма как да не благодаря ,
че цял час пускам този си пост и то тук!
Започна се с -"Невалиден адрес на клип!"
а си бяха валидни!
После с паролата ми...
После с картинките...
Накрая с компютъра ми, браузери и тем подобни техники...
Разбрах вече - големи техничари, програмисти сте, та и хакери...
НО ЗА МРЪСОТИИ!
Е, няма да редактирам! Хайде, ровете! Все ми е тая ,
разбрах и кои, и защо не ме искат тук! Проблем ВАШ!
И така и на връх Гергьовден, рано, рано пак имам проблеми
и то в този си профил! Бил не блокиран.
Заради поста ми за папата ли е този зор, гологлавия - 05.05 22:14 - kolevmsk ? От 05.05.2019 си ми...заредил профила !
Като Ви е толкова мил папата станете католици!
Последни 20 регистрирани посетителя
05.05 22:14 - kolevmsk
05.05 18:11 - sladkotojelanienap
05.05 18:07 - sekirata
05.05 13:08 - toti55
05.05 11:41 - radostinalassa
05.05 11:29 - nkf
05.05 11:06 – blogbg
05.05 00:11 - leonleonovpom2
04.05 19:58 - shtaparov
04.05 19:56 - eva666
04.05 17:46 - zax
04.05 16:35 - toti55
04.05 16:08 - apostapostoloff
04.05 15:55 - tonsun
04.05 15:48 - kolevn38
ЧЕСТИТ ДА ВИ Е ГЕРГЬОВДЕН!
Аз не се храня с тъпи животни - агне, коза, овца...пръч...коч...:)))) Дори на Гергьовден..:)))
цитирай
3. sekirata - http://sekirata.blog.bg/poezia/2019/05/06/dnes-e-gergiovden.1655951
06.05.2019 13:09
ДНЕС Е ГЕРГЬОВДЕН!

автор - А.Х.Т.sekirata cekupama
цитирай
4. sekirata - https://a.radikal.ru/a36/1905/4f/91a25958c460.jpg
06.05.2019 13:15
ЖОРО, МОЛЯ ТЕ, НЕ МЕ ИЗЯЖДАЙ! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2471981
Постинги: 2854
Коментари: 1224
Гласове: 14481
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930