Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2019 13:47 - ПРОСТ ЛИ СИ, ЗАГУБЕН МОЙ НАРОД И КАК ДА ТЕ ОБИЧАМ?! втора част
Автор: jupel Категория: Поезия   
Прочетен: 773 Коментари: 5 Гласове:
2

Последна промяна: 04.06.2019 15:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

image

 Загубен, прост народ,

как да те обичам

по акъла прост

на някои да тичам?

Живеят шепа блудни

щерки, синове

и тюфлеци мудни.

В България снове

с метлата зъл дух,

самозванец наш,

един разплут търбух!

Продадени сме вече,

обречени на мор,

сърце ми се отрече,

сама съм, няма хор

със мене да запее,

душата ми да сгрее!

Българийо, ти, клета

майка си, проклета

за своите чеда

прогонени навън!

Филм не е това,

не е и страшен сън.

Децата ти умират,

Българийо, загиват

нелепо омагьосани

от чуждата ръка

дагмосани, жигосани

в тегло, болка, мъка!

Българинът лази

по Земята, пази

хладилника си празен,

смачкан и прегазен

от чужди и от наши

търгаши и апаши!

Защо търпиш това,

Родино моя, свята?!

На дъното сме, прося

възмездие, отплата.

поезия и клип А.Х.Т. sekirata cekupama

04 юни 2019.,Плевен
 

https://www.youtube.com/watch?v=_X8i94tm-Ic

sekirata Prost li si zaguben moi narod I kak da te obicham  vtora chast


А ето и първият ми стих, клип -ЗАГУБЕН ПРОСТ НАРОД КАК ДА ТЕ ОБИЧАМ?!

https://www.youtube.com/watch?v=z3o1beazPN4

sekirata Zaguben prost narod kak da te obicham

Загубен, прост народ,
ще си умре с хомот!
Децата му дрогират,
крадат, проституират,
децата му неуки
и гладни ще умрат
от болести нечути
във нищета и смрат!
Загубен, прост народ,
пиян и луд, зомбиран,
ще си остане роб
бит и малтретиран!
Ще плаща кръвен данък,
за своите деца,
убит и смазан, жалък,
без очи, сърца!
Загубен, прост народ,
луд и омагьосан,
ще си остане сноб,
народ без чест, жигосан!
Загубен, прост народ,
убива своя плод
и трови си децата,
мъжът, жена, родата!
Загубен,прост народ,
не мога да те жаля
щом в мен и във сърце
болката догаря,
щом срещу мен си тръгнал,
о, юроде, безумни!
Защо, нима си мръднал,
народе, слабоумни?!
Умните измряха,
някои избегаха,
останаха тук прости
или чуждица гости,
които разпореждат се
в моята страна,
изпразниха народната,
българска хазна.
Загубен, прост народ,
как да те обичам,
как българската реч
всеки ден да сричам?
Как песни да ви пея
за герои наши,
как да ви простя
кражбите, апаши?
Окрадохте душата
моя снежно бяла,
избодохте очите ми,
плача ослепяла
и търся аз надежда,
вяра и любов,
очите ми проглеждат
за път навън, чист, нов!

поезия и клип А.Х.Т. sekirata cekupama

ВНИМАНИЕ!
извън темата, поста-
Не ме интересуват никакви категории, грасове, първа, коментари...
Това Ви е ясно и на Вас, с новите профили и тролове влезли вчера и днес в профила ми на jupel, който беше за разкази и се принудих да пиша в него стиховете си,защото другият ми -основен на sekirata е в девета глуха...
Затова който иска да ме чете ще ме търси ВЕЧЕ И В ДВАТА МИ ПРОФИЛА за разкази  и поезия. Ще пускам и в двата разказите си и стиховете си, статии без да ги повтарям.
Ако искате търсете ме,четете ме,но не мога И НЕ ИСКАМ да се боря С ВЯТЪРНИ МЕЛНИЦИ ВЕЧЕ, с този хаос тук -т ролове и манипулации, външна намеса в блоговото ми пространство. Както и в РЕАЛА  така и тук -ЗА ЕДНИ НИЩО НЕ МОЖЕ, ЗА ДРУГИ ВСИЧКО МОЖЕ!

 








Гласувай:
2



1. jupel - Гледайте какво става...все непознати за мен профили на познати потребители в блогбегето
04.06.2019 14:03
Последни 20 регистрирани посетителя
15:11 - apostapostoloff
14:20 - nimfodora
03.06 09:50 - gushterotdvemogili
02.06 19:38 - nimfodora
02.06 08:17 - mislitellqt
02.06 06:42 - pompadurgender
01.06 21:46 - putinofil
01.06 19:54 - pompadurdebil
30.05 13:16 - anonimen65
30.05 11:30 - kolevn38
30.05 11:09 - dobronameren
30.05 11:05 - sevt9

А ти -mislitellqt /ха,ха що ли си с две латинец -ел, демек три станаха?!/ нали с твоята кокона плевенска benelina ме изтрихте с жалби без поводи от стиховетебегеком, после от откровения, където отидохте след мене, сега и тук се натресе с вулгарните си рими! Жалка т..............р!
Колкото до постоля, там ми е ясна работата кой и кога пише от този профил, ноо ще помоля росиела да спре да му навива пружините...и на профила постолов.
цитирай
2. jupel - И ЗА ДА НЕ БЪДА ГОЛОСЛОВНА ЕТО -
04.06.2019 14:29
"Неуспешно свързване с услугата за reCAPTCHA. Моля, проверете връзката си с интернет и презаредете, за да получите предизвикателство с reCAPTCHA."

Минутка две след като пуснах този си пост!

Ами не става така, драги!

То бива, бива , ама чак такова дебелоочиеи наглост с простотия премесено не съм виждала и по филмите!

Що се мислите за интересни,а колко сте жалки и смешни!
Колкото до вашите партии - гербови марки, бесепета мезета, патриоти по кюлоти, депесета -прасета...начело вс най богатото и тлъсто продажно прасе Д. колкото до партии разни ПЛЮЯ НА ТЯХ - ВСИЧКИТЕ!

ТЕ СА ЕДНА И СЪЩА ПАРТИЯ И ДАЛАВЕРНИЧИ,
МАСКИРАНО ИГРАЕ С ГЛАМАВИЯ НАРОД!


БИХ била щастлива и на оня свят дори
да знам, че е настъпила смъртта на всички партии!
Не само у нас.

Както винаги АЗ СЪМ АЗ
И БЯХ ИСКРЕНА ЗА РАЗЛИКА ОТ...ВАС!
цитирай
3. apostapostoloff - Като тук не ти харесва,
04.06.2019 15:13
напусна страната ма, стрино!

Махнаха се от България 3 милиона некадърни простаци, но останаха тук таме такива като теб, които са напълно излишни и вредни за страната ни!
цитирай
4. jupel - Ти си никой , да заплашваш и заповядаш, това го прави У ВАС!
05.06.2019 20:11
3. apostapostoloff - Като тук не ти харесва,
04.06 15:13
напусна страната ма, стрино!

Махнаха се от България 3 милиона некадърни простаци, но останаха тук таме такива като теб, които са напълно излишни и вредни за страната ни!
цитирай
5. sekirata - 22:52 - На 09 ноември в 09:24 съм п...
29.11.2019 22:56
22:52 - На 09 ноември в 09:24 съм пуснала този си пост и е ИЗТРИТ

автор: sekirata категория: Поезия
прочетен: 0 коментари: 0 гласове: 0


в jupel.blog а тук в sekirata.blog и

зобщо го няма с цяла дузина още мои постове

С тези жалби ТИ-........

НЯМА ДА МИНЕШ ПРЕД ГОСПОД И СВЕТИ ПЕТЪР ЕДИН ДЕН.

АМА ТИ НАИСТИНА СИ ВЯРВАШ, ЧЕ СИ ГОСПОД!?

СМЯХ В ЗАЛАТА СИ!


НА ЕДНА НЕОСЪЗНАТА
Да говориш за етика, естетика когато си затънал до гуша в мръсотия не е ли туй постъпка на не човек, а ...ентия? Да говориш за птички и цветенца, Слънце и Луна, а в грехове да си потънал и ...на, не са ли туй причини да си с Сатаната? Или просто болна си, неосъзната?


Ей, ЖИВА СЪМ и не си ти и онзи... които ще ме уморите,

САМО ГОСПДО СЪДИ И ТОЙ РЕШАВА КОЙ КОГА И КАК ....

Тук ще си спестя снимки и клипчета,

защото знам че ще го изтриете и този ми пост,


НО МИСЛИТЕ ЛИ ЧЕ ТОЧНО НЕГО ГО НЯМА

ВЕЧЕ ПОНЕ НА ПЕТ МЕСТА ЗАСЕГА?!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2464385
Постинги: 2849
Коментари: 1224
Гласове: 14446
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930