Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2019 18:30 - ТАКТИКИ РАЗНИ ОТ ДУШИ МАЗНИ! КОЙ И ЗАЩО ИЗТРИВА ПОСТОЯННО НАЙ ВЕЧЕ ПОСТОВЕТЕ МИ СЪС СТИХОВЕ В www.sekirata.blog.bg?!
Автор: jupel Категория: Поезия   
Прочетен: 2020 Коментари: 7 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
НАЛИ СЪМ БАННАТА ТАМ, ТОВА НЕ СЕ ЛИ ПРАВИ, ЗА ДА ИМА ПОВОД ДА СЕ КАЖЕ ЗАЩО СЪМ БАННАТА,  ЧЕ В ПРОФИЛ ЗА СТИХОВЕ КАКЪВТО  Е sekirat.blog.bg ОСТАНАХА САМО ПРАЗНИ ОРЯЗАНИ ПОСТОВЕ И  ПОСТОВЕ СЪС СТАТИИ-
ДОСТА МРЪСНА ТАКТИКА! 

НЕЗАВИСИМО НА КОИ.
Аз ги знам кои са ,но няма как да го докажа, пък и има ли смисъл след като управата на сайта е на тяхна страна!

В профила си за стихове - sekirata.blog.bg получих писмо  от администрацията да речем, а под чий натиск те си знаят, сайта е тяхен, та получих това -

Re: Здравейте! Вашият профил, както и профила на въпросния потребител са баннати. Изпратено: 17.03 15:24 От: blogbg

Та затова и сега трудно влезнах дори в този си профил на jupel.blog.bg, а в другият на sekirata влизам след поне един час лучкания...

и още ред неща, които са просто смешни при наличието на толкова вулгаризми от някои потребители,  А В МЕН СТЕ СЕ ХВАНАЛИ?!

"Здравейте, Моля редактирайте снимката в поста Ви за кукувицата. Снимката е против правилата на сайта."
Касаеше се за една снимка  - стенен телефон с излизаща  женска глава олицетворяваща кукувица според поста ми.


Re: Здравейте ! ЕТО НОВО ПЕТ... за следващият ми постинг със сатира- Морков, зелка и картоф...зеленчук суров ПТук също не виждам цитирания коментар http://jupel.blog.bg/poezia/2019/05/23/mokrov-zelka-i-kartof-zelenchuk-surov.1658363 Изпратено: 23.05 18:54 От: blogbg

  Как да одобрявам такива мръсотии под постовете си само за да ги види  ръководното тяло на сайта, ами нали ще бъдат изтрити преди да го накажат,за да няма за какво да го накажат, особено ако е вътрешен човек!? Така е и с профила ми на sekirata.blog.bg -уж съм в банн, но масово се трие, продължава да се трие там и то най вече постовете ми със мои стихове-повече от ясно е ,че това става от поети и поетеси! Тези които ми изтриха профилите най скоро бе в откровения и стиховете  -в тези два сайта, защото само тези два сайта ТРИЯТ ТВОРБИТЕ НЕ САМО ПРОФИЛИТЕ. Защо се трият творби мои които са с хиляди посещения?! нЯМА КОЙЪ ДА МИ ОТГОВОРИ И Е ЯСНО ЗАЩО!


Добър тон , какъв  добър тон искат от мен .....като този профил?! -

1. apostapostoloff - Секирата е тъпа и гадна путка, 06:48 това е пуснато в профила на дъщеря ми sladkotojelanienap
  Разбира се че го изтрих и другото и другото...сменени там настройките за коментари на профила и , за да може да пуснат с още една "звезда" по мене -"путка" кажете ми това за сайт ли е, за Европа ли говорим, за каква култура?!Държава?!

Кой си ти , постоле, да ми нареждаш как да живея, къде да живея пък и пари да ми искаш да ми разваляш магия за смърт и да си гугукаш с поетесите срещу мене каква да я измислите тук още и с няколко уж мъже?! 

04.06 15:13 - Като тук не ти харесва, от: apostapostoloff За постинг: ПРОСТ ЛИ СИ, ЗАГУБЕН МОЙ НАРОД И КАК ДА ТЕ ОБИЧАМ?! втора част напусна страната ма, стрино!  Махнаха се от България 3 милиона некадърни простаци, но останаха тук таме такива като теб, които са напълно излишни и вредни за страната ни! Одобри | Изтрий

  Здравейте! Няма как да ме убедите,че този човек е само астролога и че няма гръб в този сайт ,за да си пише каквото му скефне НЕОБЕЗПОКОЯВАН.

ЯСНО МИ Е , ЧЕ ПОСТОЛЯ НЕ Е НАЙ ГОЛЯМОТО ЧУДО, КОЕТО МЕ МРАЗИ В ТОЗИ САЙТ, НО ДОКОГА ЩЕ МУ ИЗПОЛЗВАТ ИМЕТО, ПРОФИЛА РАЗНИ УЖ ПОЕТЕСИ- СТАРИ, КАДЪРНИ ДА РЕЧЕМ, ПЪК ПРО........?!
И НАЙ ГНУСНОТО -
УПРАВАТА НА САЙТА СИ ТРАЕ!

АЗ ЩЕ РЕША КАК ДА ПРОДЪЛЖА  И С КОЙ СИ ПРОФИЛ, И КАКВО ДА ПУСКАМ...
МАСОВО СЕ ТРИЯТ И ОКЕПАЗЯВАТ, РЕЖАТ НАПОЛОВИНА МОИ ПОСТОВЕ НАЙ ВЕЧЕ В sekirata.bg уж банната! АМА ПРОФИЛЪТ НА  Е МНОГО ГОЛЯМ И ПРЕЧИ, ДРАЗНИ ..КОИ, ЕТО ЯСНО Е........

ТОВА Е ПОСЕГАТЕЛСТВО НА МОЯ ТРУД! НА ЧОВЕШКИ ТРУД!
ЗАТОВА ПАК ПОВТАРЯМ - ТОВА Е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, ФЕНОВЕ НА РАЗНИ ПАРТИИ, ПОЕТЕСИ И ПОЕТИ, КАКТО И ЧАЛГАРИ!

СЪЖАЛЯВАМ , ЧЕ ДРАЗНЯ СЪС СЪЩЕСТВУВАНЕТО СИ НЕ САМО ПОСТОЛЯ, А ДОСТА МАСКИРАНИ ТУК  УМРЕЛИ ДУШИЦИ, АМИ ТАКА ЩЕ СИ ОСТАНЕТЕ ...УМРЕЛИ, да не кажа друго.

А.Х.Т. sekirata cekupama

Намек да се спра сама ли, от намеци не разбирам, нали 2009г.  ме изтрихте ,после ме викнахте, сега какво?! Гадна работа особено от главорезите в стиховетебгком и откровения -там трият поголовно само защото съм АЗ! Долно.Би трябвало да се срамувате...знаете се.



Гласувай:
4



1. jupel - ...........
05.06.2019 18:36
Последни 20 регистрирани посетителя
19:18 - apostapostoloff
04.06 17:28 - marmota
04.06 15:48 - staler
04.06 15:11 - apostapostoloff
04.06 14:20 - nimfodora
02.06 19:38 - nimfodora
02.06 19:04 - sekirata
02.06 08:17 - mislitellqt
01.06 22:46 - pompadurizrod
01.06 21:46 - putinofil
01.06 19:54 - pompadurdebil
30.05 13:16 - anonimen65
30.05 11:30 - kolevn38
30.05 11:09 - dobronameren
30.05 11:05 - sevt9
30.05 11:02 - rosiela
цитирай
2. sekirata - https://a.radikal.ru/a25/1906/9a/8929ae93ef04.jpg
05.06.2019 19:41
вижте в блога какви по мръсни неща се качват , а това им пречи на тези които не им изнася поста ми , а не снимката

КУКУВИЦЕ...
-Кукувице, няма ли да свиеш най после гнездо?

-Попитай какво е кон без седло.

-Кукувице, докога ще я кукаш една и съща?

-Докато някой ми купи къща.

-Кукувице, кой перушината ти нашари?

-Кой отде мине де свари.

-Кукувице, красива си и горделива!

-Не кукам просто за една слива.

-Кукувице, кога ще спреш да поглеждаш встрани?

-Когато се заситя със зърно, с пари.

-Кукувице, що крадеш чужди гнезда?

-Така ми е по лесно, разбра?

-Кукувице, защо убиваш чуждите рожби?

-Защото нямат кукувичи заложби.

-Кукувице, морна вода пила ли си?

-За нещото в мене ли те боли?

-Кукувице, що ли нямаш си дружки?

-Не искам и не ставам за пръжки.

-Кукувице, имаш ли свян, срам?

-Що пък, мога и теб да изям.

-Кукувице, кога най сетне ще спреш да кукаш?

-Когато направя и теб да изкукаш.

-В кукувича прежда ще те оплета.

-Но преди това ще те накълва.

-Кукувице, сбогом и хайде, наслука!

-Сбогом! Кълвачът гост ми е, чука.

автор А.Х.Т. sekirata cekupama

Всякаква прилика със стара жена поетеса от блогбеге празнуваща имен ден на Цветница е случайна!

Мислят, че не ги разпознах!
Това техен е грях!

Май дошла след мен и днес е тук,
секира съм била, навярно иска…чук!?
Пароли си разменя със стареца в деменция,
мизерии ми правят, била съм конкуренция!

Ето как ми спряха,изтриха поста,който ако пак не ми разрешат там, ЩЕ НАПРАВЯ КЛИПЧЕ - ХАК ДА ИМ Е !

Здравейте пак,
Моля редактирайте и снимката си на аватара...не може да има гола жена. Благодарим за разбирането.Хубав ден!

Изпратено: 12:56 От: blogbg
Изтрий | Отговор

цитирай
3. jupel - Кой си ти да ми нареждаш, нареждай на половинката си така или любовн....
05.06.2019 20:09
04.06 15:13 - Като тук не ти харесва, от: apostapostoloff

За постинг: ПРОСТ ЛИ СИ, ЗАГУБЕН МОЙ НАРОД И КАК ДА ТЕ ОБИЧАМ?! втора част

напусна страната ма, стрино! Махнаха се от България 3 милиона некадърни простаци, но останаха тук таме такива като теб, които са напълно излишни и вредни за страната ни! Одобри | Изтрий
цитирай
4. radostinalassa - Едва ли Поростоль заслужава...
05.06.2019 21:27
внимание.Аз лично съм го баннала. А това, че си конкуренция на поетите сигурно е вярно. Много били завистливи тези поетеси.
цитирай
5. jupel - Разпознавам ги по стила на писане и е просто трагедия и са смешни как се крият под различни профили, имена...
06.06.2019 01:07
radostinalassa написа:
Едва ли Поростоль заслужава...внимание.Аз лично съм го баннала. А това, че си конкуренция на поетите сигурно е вярно. Много били завистливи тези поетеси.


Няма как да обясня на завистливите им мозъци гра...ли, че тук не е академия и институт за поезия и проза, за литература, за граматика. Защо се вживяват толкова?Ето и постоянните хвалби , че гонели вече почти стотина книжки издадени с техни драсканици...
Права си. Вече се убедих, че ги дразня, но без да искам.
Аз съм си АЗ. Какво съм виновна, че те НЯМАТ ЕДНОТО АЗ.
Плевенчанки , поне Вие се спрете, а бабките тук, защото и за съм бабка, но не се надпреварвам за първа и книжки, та бабките да се кротнат, че като идем там- всички ще идем, няма как да си занесете книжките...ха,ха, ха...А не сте да речем Христо Ботев, че да останете ВЕЧНИ!

БОЖЕ, КОЛКО МЪКА И ПРОСТОТИЯ НА ТОЗИ СВЯТ И У БЪЛГАРСКО НАЙ ВЕЧЕ!
НАРОД ИЗПЕРКА.
цитирай
6. sekirata - http://sekirata.blog.bg/poezia/2019/06/21/stiga-s-tez-terzaniia.1662430
21.06.2019 02:24
СТИГА С ТЕЗ ТЕРЗАНИЯ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2446097
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031