Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2019 19:15 - ЧЕРЕШОВА ЗАДУШНИЦА Е ! ДЕН НА ПОЧИТ КЪМ ПОЧИНАЛИТЕ!
Автор: jupel Категория: Поезия   
Прочетен: 333 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 15.06.2019 19:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image


Kъм всички мои близки и далечни починали от естествена и принудителна смърт! Няма да е в рима, за да не подразним някоя тук…прима!

Бабка или млада ще и се покаже каквото и се пада.

Черешова задушница е днес,

не съм на Гербов аз конгрес,

нито на творците самозванци в сбирка,

с патента тяхен просто …свирка! (на влак вече  дерайлирал)

И днес ще вали и пак следобед. Стана му навик  да вали по едно и също време, като програмирано. Ама и гърми при това много яко . Колкото до градушките ние им свикнахме.

Каква по страшна градушка от това всеки ден да ти се изсипват с нови цени стоките във всякой магазин в моята мила страна. Всеки ден, нонстоп, не се спират пустите му цени, с по-малко, но си върви, като български валяк по магистралите Бойкови.  Но медии бълват, че еди къде си по света качили цените на всичко. Ама  у нас чернее и мирише повече от асфалта „качествен“ герберски. Та днес на Задушница дано някой от починалите се сети за нас живите и поне от състрадание или от желание за мъст към Герберите, които  гласуваха от тяхно име.

Иначе герберът е красиво цвете и днес такова положих на един от посетените от мен гробове. Като че ли чух гласеца на цветето с трептящи листенца.

-Аз какво съм  виновно? Хората ме обичаха , а сега май само за полагане по гробовете ставам. Кръстено съм на немски ботаник, нали сме от Европата все пак, но произхождам от Южна Африка. Джунгла, диваци…все тая, нали Европата си ги осиновява вече, колко му е едно цвете и то като мен. Пък и ставам за в саксия, како Сия. Та ще се помоля на всички гербери – цветя де. Съживете, събудете духовете мъртви на мъртвите души, с красота и мирис, аромат, разпуквайте се цвят по цвят, дарявайте любов, че ново цвете ще излезе на пилона или нашите печалбари от Европата ще го докарат с някоя фандрома – колесен товарач . Аз съм евтино от 10.00лв. до 20.00лв, но с мене не правят евтини трикове човеците адаши.

Съжалих горкото цвете, та нали поне шест часа му е нужно пряко слънчево огряване. У нас в последно време с тази влага, пороища, градушки дори и тези гербери  в саксия се…поозориха. През зимата няма как да не я докараме до умерена, що годе  температура и за цветето, въпреки проблемите финансови с парното и тока. Но най важното е , че герберът пречиства помещението от токсини. И остава въпросът кой го прочиства него , с какво и как, и само на Бат Бойко  и на Европата ли се надява? Пак ще аранжират, това е основната му функция. Горкото цвете!

А колкото до мене.

Не ме мислете, бабки превзети,

писарушки разни с мисии в блога…мазни!

Цветята нямат гръб, нямат и сянка стига да не са на някой…бабанка!

Трябва ли да чакам в рая

 вратите да ми се отворят?

 Трябва ли, но май го зная-

 за мене Бог и Дявол спорят?

 Земна ли съм или не

 в мен тупти добро сърце,

 с риск да стана нежелана ,

 борбена ще си остана.

 

 автор А.Х.Т.sekirata cekupama


Мили мои, почивайте в райски покои!


https://www.vbox7.com/play:bf4050df4c


http://sekirata.blog.bg/poezia/2019/06/15/chereshova-

zadushnica-pochivaite-v-mir-blizki-i-dalechni.1661663


ДНЕС Е ЧЕРЕШОВА ЗАДУШНИЦА .

ПОЧИВАЙТЕ В МИР, БЛИЗКИ И ДАЛЕЧНИ!













Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2464830
Постинги: 2850
Коментари: 1224
Гласове: 14446
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930