Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2019 14:05 - КАК ДА ТЕ АСИМИЛИРАМ?
Автор: jupel Категория: Поезия   
Прочетен: 509 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Как да те поема и асимилирам?

Как да те призная просто не разбирам

някакви брътвежи и игра на думи,

безсмислови  копнежи, баснословни суми

за лъжи безкрайни, желания потайни

за нечий пад и срив?! Бог е милостив!

Той ще спре  това падение човешко

и тази мъст и злоба, поведение нечовешко!

"Базата данни се обновява.
Извинете ни за неудобството"

Заради кой, кои сайта... "гъгне" ?!


Мъдра си ми била,

но си грешна душа,

тръгваш, не знаеш къде

е Райска градина, Росе!

 

Защото ортак си на Дявола,

индивиди за теб сме, уви,

защото слугуваш на Дявола,

мечаеш за други земи!

 

Не лъжи, че обичаш живота!

Не пожелавай кивота

на менe - твойта сестра!

По -силна от теб съм. Разбра?


https://www.youtube.com/watch?v=XclF0v08jCE


Жалки хора, интриганти,

пълен е светът със тях,

разни същества мутанти

от тях да бягам, щях.

Като пиявици се впиват,

кръвта човешка пият, вият

зли сили в тях върлуват,

души убиват и мърсуват!

Хайде, кажете ми ...копче на това , което цитирам.

3. apostapostoloff - Бойко пак ви го
14:44

натутурузи! Нафърфорчи ви го целио. Барабар с макарите. Та сега гол да го барате. Направо ви се изхрачи в организма.

 

“Пада ми щампионата, отъркалвам аз земЯта, перне ли ме мойта мама - 220 килограма”от rosiela

1. radostinalassa - Защо блог,бг не цензурира ругатните и мръсотиите, които се пишат в коментарите ?  

24.10 11:36


milady  написа:

дай малко хумор,ани..и настроение..

Ани, тези двамата злобни хейтъри- apostapostoloff и rosiela, не мож ги зопря, те генерират Злоба, и пошлост../поради пълно жит фиаско

поне, малко срамаа!!

/не могат да я озаптят админите тъзз...боссата..бабалеля../пиша им колко пъти

Дебелата гумаа...сестро...

https://www.youtube.com/watch?v=SWi9QZ9zg1k

sekirata Kak da te asimiliram






Гласувай:
3



1. jupel - ЕЙ, АМАН...ЩЕ СЕ ПОСТАРАЯ ВЕЧЕ НАВЪН ПОВЕЧКО ИЗВЪН БЛОГ БЕГЕТО ДА СПРА ТЕЗИ ИНДИВИДИ!
01.11.2019 14:32
И ОЩЕ НЯКОЛКО НЕ СА САМО ДВАМКАТА ...

Словоредът ми е такъв, но съм истинна, за разликата от днешните избуяли "творци" -скворци!

Последни 20 регистрирани посетителя
14:23 - apostapostoloff
30.10 06:22 - apostapostoloff
29.10 06:25 - apostapostoloff
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2446269
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031