Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2020 17:45 - НЕ СЪМ ТАКАВА КАКВАТО МЕ ПРЕДСТАВИХА НЯКОИ, НА КОИТО И СЕГА СЕ ВЯРВА!
Автор: jupel Категория: Поезия   
Прочетен: 429 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Хора на позиции, връзки и пари, дебелооки, злобни, завистливи!

Друг е секирата, не аз! Повечето го знаят много добре.

 Днес  пак пуснах този ми клип -"ВИСОКО" с мой стих, пак откритие , че е изтрит, а  го писах преди повече от десет години. Останал е само един клип  отпреди 10 години . Точно тогава приятелката на доста хора сред поетичните среди Златка Митева организира  изтриването на блога ми февруари 2009. А всъщност ето защо-това е нейно творчество, нали?-

Усмихни се - Златка Митева -  „Високо погледни  над днешните обиди.  Злото отмини –  пусни го да си иде.  Тъжен е светът, но всичко отминава.  Близо е брегът  и трябва да се плава.  Сняг щом завали  е бяло и е чисто. Когато се стопи  открива нова истина.  Закърпени мечти   наслада не даряват . Напук се усмихни, че слънцето изгрява...”

 

 image

Не го разбирам аз това приятелство, когато хората са единни в правене на мръсотии!

Златка Митева - esen всъщност коткаше почитателите си, правеше им стотици комплименти, лъжеше ги че пишат много добре, изобщо влизаше им под кожата . И сега някои не  са я забравили, особено по –вътрешните и приятели.

Имам и други примери за взаимстване  -от стиховете ми –„Ако …”, та дори и от Яворов –„Душата ми”

image

image

И моите стихове за душата които са поне десетина,ето най-новият и най-ранният ми:

Душата ми е само моя,
животът ми, дори покоя
обречени са. Аз не спя
и не тъгувам вече, бдя,
пазя чувствата красиви,
останали във мене живи.
Не ще ги погреба тук  зная
и повече не ще да трая,
но как с България да се простя,
какво виновна е Родината,
че майка е на тоз народ -
страхлив и търпелив, роб, сноб?


ДУШАТА МИ - стихът ми е от 11 години

Отрова!

По-добре отрова ми налей,

отколкото туй вино да се лей.

Разливай и наливай.

Промивай мозъка, душата ми.

Отмивай спомени човешки,

мои грешки.

Срещи.

Нощи зловещи.

Любовници горещи.

Запали им свещи.

Или по-добре във ада ги прати.

Душата ми спаси.

В църква ти иди.

На бога за мен се моли.

За свободата на духа.

За вярата, борбата.

За любовта прокълната.

И запомни.

Душата на човека,

не е за един, два века.

На земята и във ада.

На небето и във рая.

Във безкрайността.

Остава жива тя.

Тя.

Човешката душа.

поезия А.Х.Т. sekirata cekupama

Това се знаеше  от които трябва-кой какво пише и откъде взаимства, това се знаеше и от феновете на Златка Митева, но те бяха омагьосани от златната и устица и страхотно умение да влиза под кожата на хората. Така направи и с мене най-напред като дойдох в блогбеге- 2006 г. Писахме си в тогавашните айсикюта, скайпове…а тя всичко изнасяше навън, а то бе лично, така се очерни моята индивидуалност пред хората които не ме познаваха, а аз беснеех, защото не можах и досега да докажа ,че не съм това което ме изкарват. Но …не умея  и не искам да се науча да се подмазвам и да хваля стихове,разкази,творби…творци…които просто не ми пасват, допадат,харесват.Това си е мое право, просто не се пречупих. И  така доста хора останаха с лошо впечетление за мене, освен много умните и тези които ме познават от реалността. Тези на които ТЯ гостува в Плевен, но „обиколиха” с нея и домът ми, параклисът в квартала ми дори пуснах снимка такава нейна. По-късно  писателят мой враг Стефан Кръстев се премести  около мене в Плевен от Родопско /тя е от Кърджали, но живееше в Хасково/ Сега нещата срещу мене продължават с други лица, ЯВНО МАШИ.На кои вече разбрах.Но скрито и покрито няма,драги творци.Ккато и аз не мога и няма да Ви коткам така като Златка Митева ВИ ЗАРИБЯВАШЕ. Не разбира се с поезията си.

image

Злато, в параклиса в кв”Сторгозия”/Плевен/ се "пречисти",
след всички мръсотии, дето ми стори!


esen - „Тук само ще спомена, че в Плевен бях на курс по графичен дизайн и фотошоп и не съм се срещала с никого”

sekirata - МИГАР?! 

От: sekirata 
Забрави ме! 
......, 

трябва мене да забравиш
и глупости да спреш да правиш,
на възраст си и неразбрана 
си беше, и такваз остана.
А....  дори не те възпита,
все още риташ със копита!
Във колко сайта се разписа,
от тебе хората ги втриса
и няма нужда да се криеш,
остаряваш, пушиш, пиеш....
Секирата не ще да спре,
ще пише още, ще сече!

Писах и ,молех  да се спре тази офанзива срещу мене, но и сега се продължава с нови подучени лица и истинският лидер се крие зад короната си! Корона на Дявол с големи технически умения, пари и власт.

 

Мои цитати  от тогава -СПРЕТЕ ДА МИ ВЛИЗАТЕ В ПРОФИЛА, В НАСТРОЙКИТЕ НА БЛОГА МИ...
НЕ ВИ Е СРАМ! СПРЕТЕ ДА МЕ ОБИЖДАТЕ, ЛУДИТЕ СТЕ ВИЕ, ТА И ЗЛОБНИ -ИЗЯЖТЕ СЕ ПОМЕЖДУ СИ -ДАНО! СПРЕТЕ ДА СИ ИГРАЕТЕ С МЕНЕ....ВИЕ НЕ СТЕ ХОРА ,ВИЕ СТЕ ПАПЛАЧ,БОКЛУЦИ!
НЯМАТЕ НИКАКВИ ДУХОВНИ ЦЕННОСТИ!НЯМАTЕ ЧОВЕШКИ ОБЛИК ! НЕ МИ ПУКА ОТ ВАС! МАЙНАТА ВИ! 
ПОСЕГНАХТЕ НА ДЕЦАТА МИ, НА МАЙЧИНОТО ЧУВСТВО!
ПРИЕМЕТЕ МОЯТА БЛАГОСЛОВИЯ ВИЕ ТУК НЯКОЛКО ВМАНЯЧЕНИ ЛУДИ СЪЩЕСТВА.....ДЕНОНОЩНО ЩЕ СЕ МОЛЯ ЗА ВЪЗМЕЗДИЕ ...ГОСПОД ЗНАЕ КОГА!

СПРЕТЕ ДА ПИШЕТЕ ТУК НА СИНА МИ СРЕЩУ МЕНЕ -МАЙКА МУ!
ЗАСРАМЕТА СЕ!
АЗ ПИША ЛИ НА ВАШИТЕ ДЕЦА И ТО ЛОШИ НЕЩА?
КОЯ, КОЙ ОТ ВАС БИ ИЗДЪРЖАЛ ТОЗИ АД ТУК...ОСОБЕНО В ПОСЛЕДНО ВРЕМЕ?! 
ЕСЕН, ЛИДЕРКО, ПРИЗОВАВАМ ИСТИНАТА, ГОРКО ТИ!
КОГАТО ИСКАТ НЯКОИ ДА МИ СЕ НАЛАГАТ ИЗПОЛЗВАТ ВСИЧКИ СРЕДСТВА
ИЗПОЛЗВАТ И ЧЕ НЕ СЪМ АНОНИМНА, ЧЕ СЪМ ОТКРИТА И ЧЕСТНА
ТОВА Е НЕСПРАВЕДЛИВО....ЩЕ ПЛАЩАТЕ С ТОВА КОЕТО МИ ОТНЕМАТЕ!

КОМЕНТАРИ МИ НЕ ДАВАТЕ ДА ПИША, ИЗТРИХТЕ ОТ БЛОГА ПРИЯТЕЛИТЕ МИ,СЕГА И СТИХОВЕ ЛИ НЕ ТРЯБВА ДА ПИША....НЕ, ТОВА НЕ....САМО ПРЕЗ ТРУПА МИ! НЕЗАВИСИМО КЪДЕ....
 А ЗА МОИТЕ ДЕЦА .....ОБИДИТЕ…?!

Вижте я в кадъра -  ...казах ли ви ,че са едни и същи в целият ни интернет.."

https://www.youtube.com/watch?v=cNEEH3pMBNo

Златка Митева от Хасково/където живее,работи и синът ми и го изработва
и него,след като бе написала писмо и до дъщеря ми,че не струвам..../,
ЗЛАТА от Кърджалийски род ДОРИ дойде да се снима до сами блока ми,
защото този параклис е в моя квартал Сторгозия в Плевен,
където живея все още. До самиучилището ми,където се и оплака
с няколко завербувани от нея бивши моиученички,
като Деница,бивша знаменоска на училището.

29.04.2007 01:30 - На кафеСкъпи приятели!
Нека изпием първото си кафе заедно!

Съжалявам, че не мога да ви пусна звука на тази песен и затова ще поместя тук поне текста й:
Текст: Златка Митева Музика: Кирил Манолов

На кафе

Припев: ( 2 )Едно, че две, че три
горещи, парещи кафета
Едно, че две, че три
луксозни, шумни кафенета.
Вълна цигарен дим
от прага ни посреща,
сервират ни кафезапочва нашта среща

Купонът се върти,
животът тук е, ето...
и раждат се мечти
оформят се куплети.Припев: ( 2 )Едно, че две, че три
горещи, парещи кафета
Едно, че две, че три
луксозни, шумни кафенета. И пием си кафе
понякога горещо.
Поръчваме по две;
по три и друго нещо.

Купонът ни върви,
животът тук е лесен...
Във радост и мечти,
си пеем тази песен. Припев: ( 2 )Едно, че две, че три
горещи, парещи кафета
Едно, че две, че три
луксозни, шумни кафенета.

Весели празнични дни ви желая!

Ето и стихът, клипът на секирата
оригиналът изтрит заедно с блога на секирата в блогбеге февруари 2009г
изтрит и в тогаващният сайт на секирата,защото този ми сайт е вече поне четвърти,
изтрит и в хубите и в буквите и навсякъде,където е поместен оригинала на стиха ми от година 2006-2007

sekirata Na chai i kafe

https://www.youtube.com/watch?v=2juUimwYWdM

 

И ГАВРА С ДРУГ МОЙ СТИХ И КЛИП....пак от същата "поетеса".
Нейното е доста добро СТИХОПЛЕТСТВО,
нищо друго!

15.04.2007 00:39 - ВЯРА, НАДЕЖДА, ЛЮБОВ
Вяра, надежда, любов
За дните рождени нехая,
години не ща да празнувам!
Аз, колко остава не зная,
със вятъра в ритъм танцувам.
На времето златната сладост
до устни с възторг доближавам,
и пия на глътчици радост,
а мъка далеч изоставям!
Защо ли е всичко, и как ли
е съдено днес да ме има?
Какво ли остава и пак ли
е истина недостижима?
Но нека да да имаме ВЯРА,
че смисъл изпълва ни дните,
НАДЕЖДА – свещта не догаря,
ЛЮБОВ щом изпълва мечтите.
И тъй, до когато ни има –
отреденото ще се случи.
И как да се стоплим самите
с усмивка мигът ни научи !

Ето и вторият стих, клипът на секирата
оригиналът изтрит заедно с блога на секирата в блогбеге февруари 2009г
изтрит и в тогаващният сайт на секирата,защото този ми сайт е вече поне четвърти,
изтрит и в хубите и в буквите и навсякъде,
където е поместен оригинала на стиха ми от година 2006-2007

https://www.youtube.com/watch?v=MG2qeEXGqMc

sekirata Viara Nadejda Liubov

Има и трети такъв мой стих -"Ако",но на него вече не направих клип.
Защо ли?
Ами краде се яко, дори и от Яворов е взаимствала "Душата ми"
не само от моите няколко стиха за душата ми,
които нямат нищо общо със стилът на писане,изказ на Яворов,
но тя се опитваи на него да прилича.
Как се смесват два стила, крадват се и се прави трети т.е. Златкин!?

Сега ми кажете,че ги няма тези групички в интернета плащащи на хакери да трият това ,което им пречи да разпространяват крадентите си творби! Дори и напъни да пишат песни като мен,на уж тяхнистихове ,но пак от моите взаимствани.Това са голи мераци,просто хората си нямат СВОЙ СОБСТВЕН СТИЛ НА ПИСАНЕ И ЛИЧИ,БОГА МИ, ТЕЗИ КОИТО РАЗБИРАТ ГО ВИЖДАТ!



НЕ СТАВА,ЗЛАТО, НЕ СТАВА,
С ПЛАГИАТСТВО НЕ СЕ ПОЛУЧАВА,
НЕ СЕ ПОСТИГА И СЛАВА!

Клип - "Интернетът е за всички" и на този кадър - "казах ли Ви, че са едни и същи в целият ни интернет.."

вижте я как, с кои "отмаря" в планината -излет, муза трябва, за да пише!


Разбираха ме някои –„ 15:36 - Zdr Anita ne go vzemai tova na seriozno molq te , te go pi6at tova ot zlobva oit tova 4e dosta tuk sa nekadarni , ne znaqt za kakvo sa iskaim se , no ne go umeqt , tova sa ne6tica sas koito te karat provokirat za da moje da se nasladqt na prostotiqta si NIMA 6TE SE PREVARNE6 KATO TQH - gabar4eto  - 15:37 - Zdr aNITA NIMA I TI 6ET SE PREVARNE6 KATO TQH TE PROSTO ZAVIJDAT ISKAT NO NE UMEQT TOVA , OSTAVI GI NE IM OBRA6TAI VNIMANIWE UBIII PROSTACITE S MAL4ANIE AZ SAM SAS TEB-gabar4eto –sekirata- 19:20 - НЕ, НИКОГА НЯМЯ ДА СТАНА КАТО ТЯХ!!!

Anita ne go vzemai tova na seriozno molq te , te go pi6at tova ot zlobva oit tova 4e dosta tuk sa nekadarni , ne znaqt za kakvo sa iskaim se , no ne go umeqt , tova sa ne6tica sas koito te karat provokirat za da moje da se nasladqt na prostotiqta si NIMA 6TE SE PREVARNE6 KATO TQH”- blue31 Аз съм с теб!!!

Е крайно време беше...лично аз не познавам тея хора,ама не мога да разбера защо се месят в чужди работи...жената(sekirata) си е супер яка мацка,мн готини работи си пише и на никого лошо не прай. Тва че вие си нямате друга работа си е ваш проблем...!!!! Sekirata, оставяй ги тея, че с простия проста не трябва да ставаш.” – ivka 
sekirata - Не веднъж съм казвал, че не сме народ, затова сме на изчезване!
Жалко за добрите, които все по и по рядко се срещат, вече! 

qqtrajnaqq - А тук те поздравявам за смелостта !
Силен човек си Ани ! Браво на теб !  

Дори и сега 2020 се действа с мене така ,но от други лица-подучени,маши?!

На две полянки
се събрали пепелянки,
чудят се, умуват
на кого да послугуват.
На секирата решили
пак отрова да и пускат,
но момента изгубили
по добре да слушкат.
Че наточена и с здрава
дръжка яка и корава
душа секирата се слави.
Няма кой да ги избави
от заслужената сеч!
Щом трябва ще има кеч!

Този ми стих не им допадна, ами що се дракат?!

 

https://www.youtube.com/watch?v=etG06y99n8E

sekirata Visoko
 

Хубав ден на приятелите ми от мен!

16 април 2020.,Плевен

Анита Христова Трифонова













Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2464322
Постинги: 2849
Коментари: 1224
Гласове: 14446
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930