Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2020 00:16 - В ИНТЕРНЕТА СЪМ, БЯХ И ЩЕ БЪДА
Автор: jupel Категория: Поезия   
Прочетен: 527 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Последни 20 регистрирани посетителя 00:01 - rosiela

Колко пъти ще си пускам поста и не само днес! Постът ми с клипът периодично изчезва?! ДЕ ДА БЕШЕ САМО ТОЙ!!!!!!!!!! Това е вандалство и простотия няма значение от кои, просто са никои.
Какво дирят "хора" в блога ми, които изобщо ги нямам да живи!? Що за наглост, навлеци! Нека всяка жаба да си знае гьола, нали така беше приказката? 






Жалки хора, интриганти,

пълен е светът със тях,

разни същества мутанти

от тях да бягам, щях.

Като пиявици се впиват,

кръвта човешка пият, вият

зли сили в тях върлуват,

души убиват и мърсуват!
 

В ИНТЕРНЕТА СЪМ, БЯХ  И ЩЕ БЪДА

Не човеци пълнят интернета
клечат в него, като в к...,
квичат в него, като прасета!



Интернета мафия е цяла!
Който там не вдига врява
и послушно изпълнява
правила различни,смешни
на хора с власт капризни, грешни,
който там не е различен
и се прави на приличен,
който внася и пари
разни подаръци, дори
който там е, за да мрази,
брат, сестра си там да гази
и България родна мила,
не е човек това, а е годзила!


image


https://www.youtube.com/watch?v=JAAXfnyYjhI
 

sekirata V interneta biah sum i shte buda


https://www.youtube.com/watch?v=cNEEH3pMBNo


sekirata Interneta e za vsichki


https://www.youtube.com/watch?v=JRQZMr2_rJI


sekirata Zashto em mraziat nekadurni








Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2463709
Постинги: 2849
Коментари: 1224
Гласове: 14443
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930