Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2020 22:00 - ЧЕСТИТ ПЪРВИ МАЙ РАБОТЕЩИ И БЕЗРАБОТНИ!
Автор: jupel Категория: Поезия   
Прочетен: 564 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ДРУЖНА ПЕСЕН ДНЕС НЕ ЕКНЕ!

Защо София днес почерня от полицаи?
Дружна песен  днес не екне
песен, песен на труда,
пак в почивни дни сме сетне
мързелува народа!
Безработица голяма,
младите хаймануват
и надежда вече няма
хората да добруват.
Дружна песен за парата,
пей народът ми любим,
Първи май, каква пък дата
толкова е днес, вървим
пак по улиците празни,
няма хора, няма глъч,
тази пустош вече дразни,
хорска злоба, завист, жлъч!
Дружна песен днес не екне,
екне песен за пара,
питам Ви кога най сетне
ще живей, живей труда?!

НЕКА ДА Е ДЕН НА ТРУДА, НО ЗА КОИ, СЕСТРИ,БРАТЯ?!

 

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ТРУДА! ПЪРВИ МАЙ Е ДНЕС,УРА!


image


image

Честит празник на труда!

 Ура,ура, ура...ха!

Честит празник на труда!

 Първи май, ура-нима?!

 Кого ли днес ще заблудите,

 че всичко ни е в ред, бедите

 и беднотията ги няма,

 нима това не е измама?!

 Честит празник на труда!

 Подайте ми братска ръка,

 но туй е като в сън красив,

 лош българинът е злоблив!

 Честит празник на труда!

 Първи май е и цветя

 по митинги не ще да хвърлям,

 птица съм и ще летя,

 макар криле си да опърлям!

 Честит празник на труда!

 Нямам герб и знамена,

 но имам песен, стих красив

 

 на фона на животът сив!

image

Сечивото работно
и днес е самотно,
куп работа свърши,
не се прекърши.
А празник е днес
на труд,блага вест
очаква от черна гора.
Надява се секирата....

 ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ТРУДА! УРА,УРА,УРА!

Първи май е - празник на труда,

но кой честно труди се сега,

на кой трудът му е добре платен,

защо крадците ни обират всеки ден?!

Защо ний храним малцинствата,

къде отива нашата заплата,

има ли полиция, държава,

кой от кого днес взима, дава?!

Защо с децата ни играят,

а възрастните морят, баят

им с пенсии за здраве

които за ковчег не стигат,мале,

как да живея да се трудя,

как да заспивам, да се будя

потънала във сълзи и кошмари,

всеки те прецаква, кой как свари?!

Половин милион София се изнесе,

Русия започна военно учение,

България безработица я тресе,

Сирия се срива - падение!

Феновете на Сена плачат,

паметта му на този ден тачат,

Ден на труда и солидарност-

работническа, губи се давност.

Денят на голямото пътуване,

от първи до седми ваканция,

почива народа,мъдруване

примирен,зомбиран - гаранция!

Данъци големите не плащат,

Гърция стачкува, изпращат

ни облаци, дъждове

небесните богове.

Ниско налягане, хладно време

и в душите ни хладно, тегло, бреме

влачи българина, търпи-

унизен, смазан…Боли.

Голям празник било днес,

но защо няма прогрес

в моята болна страна,

любящата ни Родина?!

Трудете се ако има къде,

бранете се, не пране

на пари правете, а труд.

Подарък от мен - Сърп и чук!

Дружна песен да пеем ли кажете?

Манифестации няма,бъдете

и останете с чисти сърца.

Другото е Божа работа!

И накъде сега?

Как така си въобразявам,

че ще оправя аз света?!

Повечето хора зли

мислят само за пари,

а добрите боледуват

все обмислят и мъдруват.

Във гърдите им туптят сърца,

наивни и добри,като деца.

Лошите днес управляват,

със бедните се забавляват,

но рано или късно ей така,

всеки ще си плати греха!

И нека празник е, но не за мен,

не съм жена аз супермен,

но съм от трудовите хора

и за своя хляб се боря!

Не ми отнемайте правата

да живея, да се трудя,

морна съм, но осъзната,

с болката в сърце се будя!

Трудов празник-

Първи май,

тук на Земята няма Рай!

image

На крак, о, парии обезверени,

на крак, о, роби на пара,

унижени, омерзени,

събудете се сега. Фесове,

чалми, потури,

вий Доганови цървули,

ще се свърши вашето,

ще запее нашето

птиче песен родна, мила!

Българският лъв горила

няма да го победи,

български народ със сила

и с любов ще се спаси,

и свободен ще е той

българинът днес герой!

image


Народе озлобен, поспри се,

спри да мразиш и злобееш,

утре е празник,приготви се,

от бачкане ще оглупееш!

То не че вече не си,гледам,

чудя се на твойто поколение-

деца,внуци,изтребление

сам си правиш,народ мой!

Да те обичам как?! Завой

в живота няма днес да правя,

а утре първи май е ,давя

се в сълзи ,болка и тъга!

Народе мой,защо така?!

Работно сечиво съм, стига,

че вече в мене се надига

протест и гняв, не само жалост!

Да, не съм във първа младост,

но имам сили,воля, твърдост,

имам ум и упоритост,мъдрост

и с гордо вдигната глава

посрещам злобата и глупостта

на разни души дребни, сиви,

превърнали се във животни диви!

Недейте, не ми говорете,

че първи май бил комунистически,

а проумейте и помнете,

разсъждавайте логически.

Не е властта виновна и парите,

а пошлото и завистта в душите,

съзнанието и ценности духовни!

Народе мой,чакат ни дни съдбовни!

Молете се, греховни!

image


Българският лъв горила

няма да го победи,

правдата ще победи

и народът ми изстрадал мой

ще е свободен, ще е герой!

РАБОТЕТЕ СТИГА ДА ИМА КЪДЕ,
СТИГА ДА ИМА КАКВО,
НЕ СПРЯХ ДА РАБОТЯ И АЗ
НАПУК НА МОЙТО ТЕГЛО!



image

 https://www.youtube.com/watch?v=Xw5VSNKqopU


https://www.youtube.com/watch?v=eRqUpRXAMq8

image

И ДНЕС Е ДЕНЯТ ДА БЛАГОДАРЯ

НА СТОЯН МИХАЙЛОВСКИ ЗА СЕКИРАТА!

СЕКИРА И ТЪРНОКОП


image

 

  

Един ръждясал търнокоп, не знам къде забравен,

попитал лъскава една секира: "Що блести

всегда лицето ти?

И аз съм от желязо уж направен,

защо не съм кат тебе гладък, чист,

лъчист?

Отгде изхожда между нас

подобна разлика?..." Секирата тогаз

отвърнала: "Аз всеки ден отивам на гората,

сека дърва... Лъскавината

в труда намярвам аз,

в труда стои, другарю мой, хубавината..."

Стоян Михайловски

 








Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2466003
Постинги: 2850
Коментари: 1224
Гласове: 14449
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930