Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2020 01:35 - ОСЕМ МОИ СТИХА - НАПИСАХ ГИ ЗА ЧАС, ЗА ВАС!
Автор: jupel Категория: Поезия   
Прочетен: 695 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image


КОПНЕЖ

Погледни я във очите

и ще разбереш

плуват ли звезди в очите

има ли копнеж

за неизживяно детство,

за женственост, кокетство

и мечти несбъднати

в сивота обгърнати.

 

 image


АД И РАЙ

 

„Живот ли бе да го опишеш” –

казал е  поета

и как да му разпишеш

безплатния –билета

за Ада или Рая-

неизбежно-зная.

Човек се надява,

но Господ решава.

 image

 

ПРАВИ ДОБРО И НЕ ЧАКАЙ БЛАГОДАРНОСТ

 

Прави добро и добро ще получиш,

но не знаеш на какво ще случиш!

Прави добро и не чакай благодарност,

тази дума има давност.

 
image

ВСИЧКО СЕ КУПУВА

Всичко се купува

и съвест, и чест.

Човек днес робува

на парите – Best!

…………………………….

на парите, тест

няма да Ви правя,

а ще Ви оставя

роби на парата,

и на една заплата!

 image

 

ЛЕТИШ БЕЗ КРИЛЕ

 

Летиш , но без криле го правиш,

не можеш да простиш, забравиш

най- милото как ти отнеха,

окрадоха, душа ти взеха!

 image

 

МУХА ИЛИ КОМАР

 

Муха кацна на перваза

и не мож ме смаза

сякаш чух с насмешка,

но било е грешка.

То било комар,

ожили ме без жал.

 image

 

ЛОШОТИЯТА Е ВЪВ ЧОВЕКА

Лошото във някои извира

и жертви лесно си намира,

така се храни и така живее

за нови жертви то копнее!

Лошотията е във човека

днес особено, не лека

е съдбата на хора добри

наивни и обичащи!



image

ПОМИЛУЙ МЕ, ГОСПОДИ,
ПАЗИ МЕ

 

Небе и слънце, вятър и мъгла

преплитат се на небосклон

и чудя се във таз мъгла

как слънцето за мен изгря!

Вдъхна ми надежди свежи,

а около мен манежи,

артисти циркови без име.

Помилуй ме, Господи, пази ме!

 

поезия А.Х.Т. sekirata cekupama

05 юни 2020.,Плевен

 




Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2444615
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14316
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031