Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2020 03:26 - ЗА ЛЮБОВТА МОИ СТИХОВЕ - десет
Автор: jupel Категория: Поезия   
Прочетен: 251 Коментари: 0 Гласове:
2



ПОСВЕТЕНО НА ТЕБ

 Когато си весела ще дойда при теб,

ще те целувам и ще се любим.

Когато си песенна ще пея със теб,

ще галя лицето ти и ще се губим

един във друг в ласки и страсти потънали,

стопили болката, съдбата излъгали.

Когато си весела, ще дойда при теб.

Този стих, слънчице, посветен е на теб.

image


МОЙ ГЕРОЙ, РИЦАР МОЙ

Погледни.

Прегърни.

Целуни

и прости

ми греха.

В мен върни

любовта.

Събуди

и страстта,

мой герой,

 

рицар мой!

С ЖАР

Предай му, мила, сладостта си,
предай му я с целувка жарка,
хвърли в морето гордостта си
и сътвори пързалка.
Тя нека дъното да стигне,
като вулкан там да изригне,
да закипят води пенливи,
да се родят неземни сили,
брегът с любов да покорят,
над живите и мъртвите да бдят!

image


ЗВЕЗДЕН ПРАХ

С прашец звезден ме нахрани,
с лунни лъчи ме напои,
на трева росна ме положи
и сладък сън с мене заспи.
Сънят нека е радост голяма,
истински да е , а не измама,
че се наситих на гавра, лъжи...
Пей със мене или...замълчи!

https://www.vbox7.com/play:f3dd49c8

 

Част от филма "Звезден прах"


ДЪЖДЪТ ВАЛИ




 

Във задимено кафене

седя сама пия кафе,

около мен витаят разни

души различни -чисти, мазни.

А вън дъждът вали, вали,

сърцето мое не боли,

умна съм и знам добре,

съдба човешка кой зове.

image

ДЪЖДЪТ ДА НЕ СПИРА


Искам музика в сърцето да не спира!
Искам никога духът да не умира,
лудешки танци да танцувам,
ден и нощ да те целувам!
Искам всичко да е като във магия,
лоши спомени да залича, изтрия,
да не спира тоз любовен дъжд.
Целуни ме още веднъж!

https://www.youtube.com/watch?v=TzOymq1VDLs

sekirata Dujd 

sekirata Pod dujda

https://www.youtube.com/watch?v=eJpfiJZH_5Y


БЕЗ ТЕБ

image

Огряна от луната и звездите
и тази нощ до теб заспах,
в съня си гонех аз мечтите
и не изпитвах болка, страх.
И само ангелите бели
над мен и тебе онемели,
събираха сълзите ми
и галеха косите ми.
Прегръщаха и мен, и теб,
не пожелаха мен, а теб.
Останах аз сама в нощта,
сама със бледата луна.
До сутринта звездите мили,
целуваха ме и красиви
мечти раздаваха крилати,
кодираха чувства познати.
Събудих се и....жива бях!
До мене ти лежеше, прах
небесен покриваше лицето ти,
онемяло бе сърцето ти!

https://www.youtube.com/watch?v=dLjRUPNGMQA

sekirata Zagubih te no ne

КРИВИ СМЕТКИ
 

Колко ти струва минута обаждане?

Колко ми струва минута заяждане?

Здравето мое не е за това

да го разсипвам по тебе сега.

Цели системи, лъжи ми въртиш!

Ще съжаляваш, с мен ще сгрешиш.

image

БИЛО Е И ЩЕ БЪДЕ ПАК

Слънцето в очите ми прегаря,
светлина аз мога да ти дам
и душата ми за теб изгаря,
знам, ще ме посрещнеш там,
където ласката на морската вода
залива ме и гали мило,
където ти, любов мечта,
ме чакаш от години, било,
било е и ще бъде пак,
съдбата моя дава знак...

https://www.youtube.com/watch?v=8U0BCH9FNwc
sekirata Moia liubov

поезия клипове авторово А.Х.Т. sekirata cekupama 


 












Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2445433
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14316
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031