Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2020 22:11 - Eто жалващите се от мен и изтритият ми пост -мой стих отговор на стих на Копукова
Автор: jupel Категория: Поезия   
Прочетен: 1656 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Докога ще ме трият заради тебе Росо, защо ревеш и криеш по този начин защитата ми от твоите плювания по мене и детето ми ,които правиш в блога си и навсякъде БЕЗНАКАЗАНО? Защото си плащаш като мутрата Борисов?! ЗАЩО СЕ СРАМУВАШ ОТ КОЛАЖА МИ, КЪДЕТО СИ В СКУТА НА БОРИСОВ,

ЩЕ ТГО ПУСНА В НЕТА НАВСЯКЪДЕ, НАВСЯКЪДЕЕЕЕЕЕ!



image

 11:22 - blogbg
10:32 - apostapostoloff
10:25 - stefostef
07:13 - rosiela


ОЩЕ ТИ Е ЗЛОБНО ПРЕЗ СЕПТЕМВРИ

 

 

Още ти е злобно през септември

и не ти се ходи на протести,

била си птица, но не гургулица,

бу-ху-уху… носиш грозни вести!

Идеи, всичко вкарваш в твои рамки,

от Банкя Гербови носиш презрамки,

експресно в скорост  искаш да живееш,

над шестдесет си, ку…..ш и момееш.

Старите моми  в герб са на почит,

особено когато са тулупки,

прегръщаш ти септември, прочит

са твоите  напред лъжливи стъпки!

Има дни, но твоите са свършени,

слугуваш ти на сикаджии и мутри,

късна ти е възрастта , прекършени

мечтите твои са от твойте мутри!

Още носят ти се рокли летни,

вечер„шари” ти се по небето,

но мечтите твои са безцветни,

 звездите ти тъмеят  при което

Симеоново и Банкя  са едно

за твойто алчно, зло око!

 

стихове А.Х.Т. sekirata cekupama

 

ОЩЕ МИ Е ЛЯТНО ПРЕЗ СЕПТЕМВРИ

"Още ми е лятно през септември
и ми се пътува под небето,
аз съм птица по душа, но ведра,
дето се разбира с битието.

Напред-назад, нагоре и надолу,
всичко вкарвам в някаква идея,
всеки ден набирам своя скорост
и експресно искам да живея.

Без да ме припират и напътстват,
знам си път и време и порядък,
в глупости небивали не хлътвам
и тежа на място като камък.

Та сега прегръщам го септември,
с цялата си обич го прегръщам
и в пространството ни триизмерно
го деля на друмища и в къщи.

Няма покрай мене да минава,
аз пък само работа да гоня,
има дни за радост и забава,
има дни от лятото измолени.

Та додето дойде късна есен
нищо хубаво да не изпусна,
винаги напред със стих и песен,
възрастта ми също не е късна!

Още ми се носят летни рокли,
а пък вечер шаря по небето,
гледам си звездите със бинокъл,
ей така, по-близо да ми светят!"

Росица Копукова




Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2443722
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14315
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031