Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2020 00:56 - ШУРОБАДЖАНАЩИНА
Автор: jupel Категория: Поезия   
Прочетен: 298 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 21.05.2021 18:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Слушай ме добре! Какво правя  тук и защо
не си отивам ИЗОБЩО НЕ Е ТВОЯ РАБОТА!

Няма да мълча и няма да бъда груба като

тебе,но не защото ме е страх от твоят

човек  в управата на сайта,който те крепи!

А просто си пестя силите и нервите , а и

заради такъв човек като теб не си

заслужава. Припомням ти , защото твоят

човек явно не ти е изяснил, че този

блогбеге с разните му категории НЕ Е

ХУДОЖЕСТВЕН САЙТ. А това че ти и още

няколко СТЕ В САЙТА  ДА СИ ТЪРСИТЕ

КУПУВАЧИ НА КНИЖКИТЕ ИЗОБЩО НЕ

МЕ ИНТЕРЕСУВА.

ТОЗИ ВАШ БИЗНЕС, А ДОТАМ СТИГНА

НАШАТА СЪВРЕМЕННА ПОЕЗИЯ ЕДВА

ЛИ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА БЛОГБЕГЕ ГИ

ИНТЕРЕСУВА. Като гледам най-добро е

участието в категория ПОЛИТИКА И ИМА

ЗАЩО.

Добре че няма как да възкръснат големите

наши поети начело с  Христо Ботев

,защото  НЕ ВИ ВИЖДАМ ВАС-

ТЪРГОВЦИТЕ на собствените ви чувства,

души или просто плагиати!

ТИ! ТИ СИ НИ…, ЗА ДА МИ КАЗВАШ В

ТОЗИ САЙТ КОЙТО НЕ Е САМО ЗА

ПОЕЗИЯ ДА МИ НАРЕЖДАШ КАКВО, КАК

ДА ПИША И ДАЛИ БИЛО ПОЕЗИЯ ИЛИ НЕ.

И ТЕЗИ ПРЕТЕНЦИИ ГИ ИМАШ НЕ САМО

КЪМ МЕН, А КЪМ ВСИЧКИ КОИТО СА 

ПО-ДОБРИ ОТ ТЕБ ВЪВ

ВСЯКАКВО ОТНОШЕНИЕ. ПЪК И

КРИТИКИ ПУСКАШ, ПОДИГРАВКИ ДОРИ

КЪМ ПОЧИНАЛИ ИЗВЕСТНИ ХОРА! ВИЖ

СИ В БЛОГА КОЛКО НАРОД ОБИЖДАШ В

ПОСТОВЕТЕ СИ,НЕ САМО МЕН!

Така и така не разбрах само твоят човек от

сайта ли  ми прави тези мизерии…ПУСКА

ТЕЗИ ОБИДИ ПО МЕН ПРИ ТОВА

БЕЗНАКАЗАНО, КОЕТО ГО ИЗЛАГА КОЙ Е

 или  МОЖЕ БИ ПО-СЛАБО ВЕРОЯТНО

 ТИ СИ ПЛАЩАШ  НА ХАКЕРИ да ми трият

 клиповете, постовете, най-добрите ми

стихове дори да ги преправят,което е

голяма играчка! Затова ли по нощите си в

сайта? Преправят  се думи, изтриват се

думи и изрази, дори букви, че да се

окепази  разказът,стихът ми или да ме

изкарате неграмотна!

ТОВА ЛИ Е НАЧИНЪТ ДА СЕ ВЕЛИЧАЕТЕ

В ИМЕТО НА ТОВА –РЕКЛАМАТА И

ПРОДАЖБАТА НА КНИЖКИТЕ ВИ, АКО

ТОВА ИЗОБЩО СА ХУДОЖЕСТВЕНИ

ТВОРБИ.Разбира се това е мое мнение  и

точно в такива сайтове би трябвало да си

го изказвам, а не да ми го трият щом се

касае за теб или някой друг като теб!

ШУРОБАДЖАНАЩИНА!

https://www.youtube.com/watch?v=d36nFjvQMhk

 

 

 






Гласувай:
9



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2446056
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031