Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2020 18:48 - 000000
Автор: jupel Категория: Поезия   
Прочетен: 149 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.11.2020 23:51


 

image

1.МОЯ УТЕХА БЪДИ!

Със поглед убий ме,
с целувка ме съживи,
от другите скрий ме,
отново ме намери.
Залей ме със обич,
любов,светлина,
стопли ми сърцето,
стопли го сега.
За тебе то бие,
не чуваш ли ти?
За тебе в очите ми
огън гори.
Със мене се смей,
запей и бъди
моята утеха
в бъдните дни!1

стихове А.Х.Т. sekirata cekupama

image
 


https://www.youtube.com/watch?v=dRkPY6e4zkg


sekirata Budi moia uteha
 
https://www.youtube.com/watch?v=iO9YIDoHF2E


sekirata Budi

ТРИ ВАРИАНТА
 
https://www.youtube.com/watch?v=g-o-pIQPfDo


sekirata Budi 


 

image

 

2.АКО


Ако те обичам както Слънцето Луната.

Ако те целувам както вятърът листата.

Ако ме заливаш както морските вълни заливат кея.

Ако в мене виждаш нея.

Дали ще съм щастлива? Не става!

Туй моето сърце не позволява!

Ще искам Слънцето с Луната да се слее.

Ще искам вятърът с листата да запее.

Солената вода в нас да пропие,

болката от миналото да измие!2

 

поезия А.Х.Т. sekirata cekupama
 


https://www.youtube.com/watch?v=qWD1Pz9NSV8

sekirata  Ako

 

3.Анита Христова Трифонова -ПЕТКО СЛАВЕЙКОВ "НЕ СМЕ НАРОД"

 

"Не сме народ, не сме народ, а мърша,

хора, дето нищо не щат да вършат.

Всичко тежко, всичко мъчно е за нас!

"Аз не зная! Аз не мога!" - общ е глас.

И не знаем, не можеме, не щеме

да работим за себе си със време.

Само знаем и можеме, и щеме

един други злобно да се ядеме...

Помежду си лихи, буйни, топорни,

пред други сме тихи, мирни, покорни...

Все нас тъпчат кой отдето завърне,

щот сме туткун, щото не сме кадърни...

Всякой вика "Яман ни е нам хала!" -

а всякому мерамът е развала...

 

Не сме народ! Не сме народ, а мърша,

пак ще кажа и с това ще да свърша."3

1875  ПЕТКО СЛАВЕЙКОВ


https://www.youtube.com/watch?v=9D1Pqx8qepM

sekirata Ne sme narod - Petko Slaveikov

 

image

 

4. ГОРИЦЕ МОЯ

Горице моя зелена,

майчина сянка рождена,

нов човек искам да стана,

нов път мила да хвана!

Секат те, горо, не спират,

соковете ти изпиват,

секат те чужди и наши

крадци жестоки, апаши!

Брезата с мене заплака,

липата стене във мрака,

ела се кърши превива,

върба се до мен извива.

Калина песен запява,

помощ търси, не дава

сърце и в огън да гори,

сестриците и да мори!

Горице моя зелена,

майчина сянка рождена,

нов път ми покажи,

щастлива ме направи!4

 

поезия А.Х.Т.sekirata cekupama


https://www.youtube.com/watch?v=coGElLpcyBQ


sekirata  Gorice moia


image

 

5.КУКУВИЦА


Кукай, кукувице моя,

песента ти е позната,

слушам я от сума време.

Знам, за теб съм бреме,

но ще дойде време,

в кукувича прежда

да се оплетеш.

Няма да умреш.
.
От себе си не мож избяга,

да кукукаш много ти приляга.

Но кой те слуша ми кажи?

Я по-добре врабче бъди - цвърчи!5


поезия хумор и сатира А.Х.Т. sekirata cekupama

 
 
https://www.youtube.com/watch?v=o2DPK47hjHA


sekirata Kukuvica

 https://www.youtube.com/watch?v=dP3ZmxOJl24

sekirata Kukai kukuvice moai

image


6.КРАСОТА

Красива си. Мълчиш,

но в тебе има тъй много красота!

С любов те гледам,

с пламнали очи.Съдба.

И тебе като мама

обичам силно аз.

Остани такава 

за мене и за всички нас!

 

https://www.youtube.com/watch?v=oYetny0v734

sekirata Krasota

 

7. ЕЛА

Ела, когато топла съм и бяла!

Ела, за тебе тръпна цяла!

С мен се слей и ме попий!

Ела, мой ангел и покрий лицето ми

със плащ небесен!

Ела, ще ти изпея песен

и приказка ще ти разкажа,

любовта си ще докажа!


https://www.youtube.com/watch?v=qzp-zRa1RVg

https://www.youtube.com/watch?v=lUhx_ysVAXA

sekirata Ela

 

8.УХАННА ПРОЛЕТ

 

image

Уханна пролет!
Дъх на люляк!
Крила на птица ме докосват!
Вълшебство, аромати нежни,
сърцето мое омагьосват!
Уханна пролет!
Птичи писък
събужда ме от зимен сън.
Поклон, природа, правя нисък,
щастлива съм сред теб навън!
Щастлива правиш ме навън!

поезия А.Х.Т.sekirata cekupama
 

https://www.youtube.com/watch?v=IQO6Hw-Se_w

sekirata Uhanna prolet

 

9.КЪДЕ СИ АНГЕЛ МОЙ

Къде отиде моето доверие

към хората ,човека днес?!

Погълната от недоверие

потънах в болка, мъка, стрес!

Къде отидоха мечтите ми-

разпилени, умъртвени?

Къде отидоха децата ми

измамени,обезверени

Къде мен пращаш,

ела и пий кръвта мизерна

пий си и да се удавиш!

Поради що смъртта ми бавиш?!

Къде звезда си мой пазител,

къде си ангел мой хранител,

къде си Господ мой, кажи,

кой ще помогне, ще прости?!

 

https://www.youtube.com/watch?v=X0pPIWo8aDg


sekirata Kude si angel moi

 

10. В зависимост и  диктатура .....музика текст А.Х.Т.sekirata cekupama 

В зависимост и диктатура 

живее български народ,

с протестите една халтура,

но си остава роб!

Навън прогонен да робува,

а вътре мутренски царува

банда, шайка, еничари

по образец Доганов. Пари

на българинът под краката ,

но той сам си избра съдбата!

Кой отвън ще ни ожали?

Всеки граби и ни пали!

 

В зависимост и диктатура

живее български народ,

крадлив със Ганьовска култура,

слуга на чужди, роб!
 

 https://www.youtube.com/watch?v=WstAqHfNc40

sekirata V zavisimost i diktatura jivee bulgarski narod

 

11. ДВА МЕТРА РАЗСТОЯНИЕ,  НЕ ДВА...

Два метра разстояние.

Не два, двеста метра аз ти давам

и не ще се заразя.

Запомни.Аз тук оставам.

Два метра. Що пък да са нещо,

когато те горят?

Горещо под краката ти е ,

палят те с трески от ясен,

не те жалят!

И Митковците защитени

развихрени на метри!

Гени това ли са  или пък страх?

Бля, бля...приказки, духовен глад!

Човечност няма ,сестро, брат!



https://www.youtube.com/watch?v=t4Gw3qssHco



 

sekirata Dva metra razstoianie....

 

12.За Младен -missana

Какво е да си днес маша?

Човек това е с гнила душа!

Какво е да си господар

на чужд човек взел дал,

да се гавриш с наивността му,

да се смееш на глупостта му?!

Да се пишеш на творец

и в журналистиката спец!

Драга, грешна си душа,

разболя Мисана, не си била МАМА!   явно

 

Мисанчо,целият си се оплискал със Симеоновсакта кал,

бягай доде е време. 





https://www.youtube.com/watch?v=lL6fBw8KoeI

sekirata Mladen Missana, kolko ste zloben,nishtojen i neshtasten v podigravkite si s prezidenta

 

Дали пък само Борисов е ЕГОИСТ или и привържениците му са същите,

в крайна сметка "Рибата се вмирисва от главата"

image

 

13. БЪДИ И ЗАПАЗИ СЕ ЧИСТ!

 

Към тебе , драга!

Що търсиш в женски деколтета?

Що спиш във интернета?

Не си Господ, разбери!

Повече не се пени!

Крепи си бедната душа

и  охлади се под душа!

Що търсиш в женски деколтета

и минуси раздаваш в интернета

на жени повече от теб?

Нали търсеше си …ч.п!

 

Ето, навлек пак ме посещава,

иска с мене да се забавлява,

но НаНайчо, на ,на на ,

недорасла е за мене тя!

 

Какво е да си днес маша?

Човек това е с гнила душа!

Какво е да си господар

 на чужд човек взел дал,

да се гавриш с наивността му,

да се смееш на глупостта му,

да се пишеш на творец

и в журналистиката спец?!

Драга, грешна си душа,

Разболя  missana,

 не си била мама! явно

 

Профили…

Аман от тролове и тук

с нови профили повтарящи,

името на онзи друг

недосегаем, каещи!

 

Един въпрос  витае във Вселената, пърдон, във сайта…

Чия метла вършее тук след полунощ,

замита ме, но да се чистя имам сили йощ!

 

Бъди когато около теб горят дървета,

тополи и брези, ели красиви!

Бъди когато и под теб падат гюллета,

когато те нападат вълци и горили!

Бъди когато те обстрелват

с гранати тежки и стрели отровни!

Бъди когато ти посягат с магии, клетви

хора душевно болни!

Бъди и запази се чист!

Ако можеш не бъди глист.

Бъди и остани си птица,

орел, не пъдпъдък,

не кукувица, улулица!

 

 

Заядлива кака с мен се драка!

Заядлива кака посред нощ се драка

с мен секирата и чака

да и отговоря в мрака

със любов и възхищение!

Ох, какво падение!

 

От Баба Яга  красавица аз ще направя,

със стихове ще я задавя,

частушка ще ни поиграе,

с красотата си ще ни омае!

 

 https://www.youtube.com/watch?v=tQe2mM52Mkg


sekirata V interneta sred gladni praseta

 

14.БОРБА НА ХРИСТО БОТЕВ


https://www.youtube.com/watch?v=ANcDnzS90Cs

sekirata Borba na Hristo Botev

 

Ботев, я стани ,

с мен секира развърти,

че пълна е България със предатели

и вандали в интернета, астролози и менте гадатели!

 

ПОСТОЯННО МИ ИЗЧЕЗВАТ  ПОСТОВЕ , ДА НЕ ГОВОРИМ ПЪК ЗА ОРЯЗВАНЕ НА САМИТЕ МИ ПОСТОВЕ С ЦЕЛИ ИЗРЕЧЕНИЯ,АБЗАЦИ,СНИМКИ,КЛИПОВЕ...ТОВА  Е ВАНДАЛЩИНА И СВОЕВОЛИЕ, ЗНАМ ОТ КОЙ, ОТ КОИ! И В БЛОГБЕГЕ Е ТАКА , И  СА СЪЩИТЕ ХОРА , ЗНАМ ВИ! НЯМАТЕ СПИРАНЕ! С ТЕЗИ РЪЦЕ СЕ ХРАНИТЕ И ХРАНИТЕ ДЕЦАТА СИ...СРАМ!

Копукова, питам те теб и няколкото тук твои хора-

Какво искате от мен, що си не гледаш БЛАТОТО -ТВОЕТО ?!

Един пост да пускам с десет поста в него, 
това ли трябва вече! Така ли ?

 

Защо смятам, че еди кои си ми трият постовете.

Ами съдя по това, за кого са, засягат се или поне те така се правят на засегнати-"гузен негонен бяга"-поезията в качеството си на една журналистка по диплома Копукова,Бойко Борисов -спонсор ли е?...Младен-мисана старчето и както и Апостол Апостолов -астролог, ужким писател.











Тагове:   sekirata anita poezia avtorovo,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2472947
Постинги: 2854
Коментари: 1224
Гласове: 14481
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930