Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2022 23:09 - НЯМА КАК ДА НЕ ПОЛЕТЯ,ТАМ ГОРЕ ЩЕ БЪДА СВОБОДНА И НЕЗАВИСИМА ОТ ДОЛНОТИЯТА И ПОДЛОСТТА ЧОВЕШКА НА ЗЕМЯТА!
Автор: jupel Категория: Поезия   
Прочетен: 748 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ЩЕ ПОЛЕТЯ! Ще ли ми попречите да летя ,няколкото подли и крадливи същества уж човешки?Не можете.Нямате моите крила, макар че ми изтрихте маса профили и постове в интернета. Скривате ме...:)



Ще полетя високо -

по-високо от птиците красиви

и в делниците сиви

там горе ще намеря

спокойствие и красота.

Ще те забравя.

Ще забравя земните тегла,

мъката в очите,болката в гърдите.

Месецът ще ме люлее,

слънцето със мен ще пее,

със звездите ще танцувам,

с облаците ще лудувам.

Моя ще е синевата,

моя ще е и дъгата,

капките дъждовни,

звездите многобройни.

С гръмотевици ще споря,

мълниите в клетка ще затворя,

там горе ще се извися,

ще стана по-красива,

ще стана по-добра

любима майка и жена.

Високо искам да летя!

Дайте ми крила да полетя!

С птиците да си говоря 

за живота ,за смъртта.

Там слънчеви лъчи по-ярко палят

и ветрове тъй нежно галят.

Звезда ще си откъсна от небето,

нека стопли ми сърцето.

С Луната романтична ще поспоря

за болката човешка, за хорската неволя.

Облак ще обяздя, ветрове ще гоня,

капчици дъждовни ще са мойта броня.

В снежинка бяла ще се претворя ,

ще се забавлявам.И не  ще да спра,

ще продължавам да летя,

със Слънцето аз ще горя!

поезия автор Анита Христова Трифонова sekirata cekupama 



На крадлите които ми заключват и изтриват профилите и постовете

РАЗБИРА СЕ ,ЧЕ Е ЗАЩОТО КРАДАТ И ПОСЛЕ УНИЩОЖАВАТ МОИТЕ НЕЩА, СКРИВАТ МЕН!

КАКВА ДОЛНОТИЯ! ТОВА СИ Е ПРЕСТЪПНОСТ! ВАНДАЛЩИНА И ГНУСОТА!!!!!!!!
 
С КВИ ОЧИ СТЕ ОЩЕ В ИНТЕРНЕТА?! Та някои се пишат и много знаещи и творци,о,Боже!

https://www.youtube.com/watch?v=49y-MR_2qnU

поезия  А.Х.Т sekirata Ще полетя

поезия А.Х.Т sekirata Полет


https://www.youtube.com/watch?v=eZrtTkh0erc





 






Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2471289
Постинги: 2853
Коментари: 1224
Гласове: 14478
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930