Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2020 16:15 - ПЪЛНО Е С ТУЛУПИ ТУК, ПО ПРЕЗИДЕНТА ПЛЮЯТ, А ЧОРАПИТЕ МИРИШАТ ИМ НА ЛУК!
Автор: jupel Категория: Политика   
Прочетен: 387 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Един от всичките ...
само братовчедката ми не е качвала постове тук от негов профил и профил на Роса и мисана-писана!


За троловете и навлеците в блога

Последни 20 регистрирани посетителя 15:53 - apostapostoloff

Какво дирите при мене бе, тулупи, и КАК СИ ПОЗВОЛЯВАТЕ ДА ПЛЮЕТЕ ПО МЪЖ

КОЙТО Е СТОТИЦИ ПЪТИ ПО МЪЖ ОТ ВАС ПЕРУКЕРИ И ПРОСТАТНИ СТАРЧОЦИ


На президента Румен Радев не можете да полеете на малкия пръст НИТО ПО

ПАТРИОТИЗЪМ, НИТО ПО СМЕЛОСТ ,НИТО ПО АКЪЛ-

прост летец не съм виждала и то


от висш пилотаж, ама ПРОСТ ПОЖАРНИКАР И ТРОЛОВЕ НА СТАРЦИ ВМИРИСАНИ

 С ОКАПАЛА КОСА , С ПЕРУКИ

  И ЕМИГРАНТИ ОБЪРНАЛИ РЕЗБАТА ..ООО..КОЛКОТО ЩЕШ И ТО ТУК!

Мъже,пфу! ПАСМЕН!!!!!!!!!!!!!

Я си кажете поне хонорара, ВИЕ КОИТО  плюете по президента на РОДИНАТА ВИ,

ИЗБРАН не от вас шепата продали се за жалти стотинки,

а ОТ ДВА МИЛИОНА БЪЛГАРИ!

СПОКО, НЯМА ДА УПРАВЛЯВА РАДЕВ НА МЯСТОТО НА БОКО -

ЧЕКМЕДЖЕТО!

Приличате си с БОКО няколкото тук,

тулупи ,вижте колко много ВИ личи че пишете за стотинки!

Децата си ще храните с тези стотинки,

та те ще се срамуват ,

ЧЕ СТЕ ПРЕДАТЕЛИ , ДЪРДОРКОВЦИ - ДУПЕДАВЦИ!

ЗНАЕТЕ КОИ СТЕ, И ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ВИ ЗНАЯТ

ВИЕ КОИТО СТЕ НОН СТОП В ПРОФИЛА МИ

И МИ ПРЕЧИТЕ, И НА МЕНЕ,

ПОСТОЯННО ПУТИН И РАДЕВ ВИ ВИНОВЕН,

АМИ КАТО НЕ СТЕ МЪЖЕ ,

НЕ МОЖЕТЕ ДА ГИ СТИГНЕТЕ

ЧАК ПЪК ПО СМЕРЛОСТ -ТЮФЛЕЦИ!



КАК ЩЕ МЕ СПРЕТЕ ,ТУЛУПИ,

КЪДЕ ВИ ЕПИЩОВА НА БОКО

С НЕГО ЛИ ,НЯМА ДА ВИ ДАДЕ

ОТ КЮЛЧЕТНАТА СИ.

МАЙНАТА ВИ!

ИЗЧЕЗНЕТЕ ОТ БЛОГБЕГЕ ИЛИ ПОНЕ ОТ ПРОФИЛА МИ .

ПЪЛНИТЕ МИ ПОСТОВЕТЕ С ГРЕШКИ

ОК ЩЕ РЕДАКТИРАМ,

НО ЗА ВАС ЗЛЕ,

ЗАЩОТО ТАКА ЩЕ ВИ ИЗТИПОСАМ ...КЪДЕТО ТРЯБВА,

ВЕЧЕ ВИ

ЗНАМ ИСТИНСКИТЕ ИМЕНА.


тО БЕШЕ РОВЕНЕ В ПРОФИЛА МИ ДНЕС, КРАДЕНЕ НА ПАРОЛА, СПРИРЛАНЕ НА ТОКА, НА ИНТЕРНЕТА...БРЕЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙ ....ВИЕ ЛИ СТЕ ПРИМЕРА, ВИЕ ЛИ СТЕ ТРЪГНАЛИ ДА КРИТИКУВАТЕ , ЯСЕ ВИЖТЕ, ВИЕ НЯКОЛКОТО ТУК НЕЩАСТНИЦИ И ТРОЛОВЕТЕ ВИ.

КАКВО КАТО СТЕ СПЕЦИАЛИСТИ, ПРОГРАМИСТИ ПОВЕЧЕТО-

НЕ СТЕ МЪЖЕ ,ПФУ, НИКАКВИ МЪЖЕ

ОБЪРНАТИ ПОВЕЧЕТО ОТ ВАС

ОТ ЖИВОТА ВИ В ЧУЖБИНА, ХА, СМЕХОРИИ!

СПРЕТЕ ДА ПЛЮЕТЕ ПО ПРЕЗИДЕНТА НА БЪЛГАРИЯ ,

ЗАЩОТО СТЕ БЪЛГАРИ ВСЕ ОЩЕ

ЗА СЪЖАЛЕНИЕ, ДУШИ НЕЩАСТНИ!




Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2479553
Постинги: 2855
Коментари: 1224
Гласове: 14491
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930