Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2021 10:58 - Ето стиска ми -НЕКА ВИДЯТ ХОРАТА КАК В БЪЛГ.САЙТ ЧУЖДИЦА СЕ РАЗПОРЕЖДА И ЗАПЛАШВА ДОРИ ТАКИВА БАБИЧКИ КАТО МЕНЕ.ЗАЩО УНИЩОЖИХТЕ И БАБА СТОЙНА? МАФИОТЩИНА.
Автор: jupel Категория: Политика   
Прочетен: 1309 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 19.09.2021 02:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Като сте толкова смел ,защо си не дадете координатите ? Защото наистина ще пратя ЗАПЛАХИТЕ КЪДЕТО ТРЯБВА.

"Е ТЕ ЗА ТАЯ ЩЕ СЕ ПОГРИЖА НАЙ-НАПРЕД" 

САМО ГОСПОД МОЖЕ ДА СЕ ПОГРИЖИ ЗА МЕН И ТО КАКТО ЗАСЛУЖАВАМ , А НЕ

КАКТО НЯКАКВО ПЛАТЕНО ....  КАЗАЛО! 

В НСГЛАСУВАХА СИ  1000000000000......ЛВ ЗАПЛАТА,

ЦЕЛИЯТ ПАРЛАМЕНТ Е КУПЕН И ЗАПЛАШЕН, ЩОМ СТИГНАХТЕ 

И БАБИЧКИ КАТО МЕН ДА ЗАПЛАШВАТЕ.

https://www.youtube.com/watch?v=5o8pdX4LB3M

НАСИЛИЕ...

КАК ПЕЯ И СВИРЯ  СИ Е МОЯ РАБОТА,

ДИПЛOМИРАНА СЪМ И НЕ ОТ ПРЕСТЪПНА ОРГАНИЗАЦИЯ.

ЩЕ МИ ПИШАТ ТУК ,ЧЕ СЪМ СЕ ИЗКАРВАЛА ЖЕРТВА,

ЧЕ СЪМ ОБИЖДАЛА...

Я МИ КАЖЕТЕ КОГО СЪМ ЗАПЛАШВАЛА,

ТО ПО МЕНЕ И КЛEТВИ И ТУК В ПЛЕВЕН ДАЖЕ МИ ГИ ПРАЩАТЕ.

КОЙ Е ЛУД,A?



image


ЕТО ВИ СНИМКА ОТ ПАРАКЛИСА ДО ДОМА МИ,

ТАЗИ КОЙ Я ИЗПРАТИ И Е ИДВАЛА

И У ДОМА, НЕ БЕ СКОРО СЛАВА БОГУ.? ТАЗИ,

КОЯТО Е ЛЮБИМКАТА НА САЙТА И

ТАЙФАТА ТУК.

ИДВАХА  И У ДОМА СЪВСЕМ СКОРО-

"пратеници" , но плевенчани, изпратени от Вас?!


ЮЛА, ДЖУЛА И КАКТО ТАМ СИ,

ЗАЩОТО АЗ СИ ИМАМ ЕДНО ИМЕ,

НЕ СЪМ ОЧАКВАЛА ,ЧЕ ВИЕ СТЕ СРЕЩУ МЕН,

ЧЕ  ОДОБРЯВАТЕ РЕКЕТА ВЪРХУ ЕДНА БАБИЧАКА?


Прозирате...


А АЗ СЪМ БИЛА ЛУДАТА, НЕ ВИ Е СРАМ, РЕКЕТЬОРИ!

Защо налагате вашето, защо.....ВСЕКИ ЧОВЕК СИ ИМА ПРАВО НА МНЕНИЕ!

НЕ ВИ Е СРАМ!



КОГА ЗМИИТЕ ХАПЯТ?

КОГАТО УМИРАТ.

КАКВОТО И ДА МИ СТОРИТЕ

ИМА ВЪЗМЕЗДИЕ,

НИКОЙ НЕ СЪМ УМОРИЛА 

НО ТУК ВЕЧЕ ТЕЖАТ ДОСТА СМЪРТИ

НЕ САМО НА ЛИДИС.

МАНИПУЛИРАТ СЕ ВСИЧКИТЕ МИ ПОСТОВЕ

И ПЪЛНЯТ С ГРЕШКИ,


ПОТРОШИХТЕ МИ ТЕХНИКАТА?!



КАКЪВ ДОБРОДАН СТЕ ,


НАПРАВО СТЕ РЕКЕТЬОР -ПЛАТЕН.

МЪЖ, ДО БАБИЧКИТЕ ЛИ ДОПРЯ ...ПФУ.

КАКВО ЩЕ НАПРАВЯ 

ВЕЧЕ


АЗ СИ ЗНАМ.

БЛОГ БЕГЕ НЯМА КАК ДА ВИ СКРИЕ, ЩЕ МУ НАЛОЖАТ.


ДА НЕ СЪМ УБИЛА ХОРА ,ТА ЩЕ МЕ ЗАПЛАШВАТЕ ,ЕЙ...


ТУРЦИТЕ СИ ИМАТ ДЪРЖАВА!

КОЛКО БЪЛГ. ПАРТИИ ИМА В ТУРЦИЯ, А , ТА ЧАК В УПРАВАТА ИМ...?


ДПС , ШИШИ И ДОГАН ВИНАГИ СА ВОДИЛИ ПОЛИТИКА  "ВЛАШКА ПРЕСТИЛКА".


НЯМАТЕ СРАМ И СТРАХ ДОРИ ОТ АЛЛАХ!


ВСИЧКИ КОИТО ТУК МЕ МРАЗЯТ И ЗАПЛАШВАТ ,

ЗА МЕНЕ НЕ СТЕ БЪЛГАРИ, ВИЕ ПО ДОБРЕ

СИ ГО ЗНАЕТЕ. СЕМКАТА И РОДАТА ВИ.


Един клип пуснах и НАСКАЧАХТЕ КАТО ЛУДИ,

-ЗАПЛАХИ, ОБИДИ....

АМИ НЯМА КАК 


НАВСЯКЪДЕ В ИНТЕРНЕТА ДА ПИШЕ

 
САМО ХВАЛЕБСТВИЯ ЗА ТУРЦИТЕ И ГЕРБ,


КУПИХТЕ ПАРТИИТЕ В ПАРЛАМЕНТА

И ВИ ПОРАСНАХА КРИЛА,

НО 


ТО НЕ СЕ ХВЪРЧИ ТОКУ ТАКА,

ХА, ХА!





И ДА ИЗТРИЕТЕ ПОСТА МИ  ЩЕ СЕ ЧЕТЕТЕ В КЛИП




dobrodan - Погледни само оня боклук, дето свири фалшиво на акордеон, какви ги е надробил.

22.04 22:21

https://jupel.blog.bg/politika/2021/04/22/totalna-ataka-ot-vsichki-opozicionni-partii-sreshtu-bsp-i-ko.1758599

 

"ЕДНО НЕ МОГА ДА РАЗБЕРА -ЗАЩО ЗА ПАРТИИТЕ БСП И КОРНЕЛИЯ НИНОВА СА ПО-ГОЛЕМИ ВРАГОВЕ ОТ ДПС, ШИШИ И ДОГАН?!? НАЛИ ИСЛЯМИСТИ, ОЛЕ...БОЖЕ,НАРОДЕ!

НИКАКВИ ПАРТИИ, НИКАКЪВ ПАРЛАМЕНТ, НЕ СМЕ ЗА ПАРЛАМЕНТАРНА РЕПУБЛИКА,РАЗПРОДАДЕНИ СМЕ И САРАИТЕ СА НИВО.И ВАЗОВ ГО КАЗАЛ.

 

ПЕРСОНАЛНА АТАКА СРЕЩУ КОРНЕЛИЯ НИНОВА И БСП, НО ЗА ЧИЯ СМЕТКА?!

 

ДПС-ВЪН ОТ ПАРЛАМЕНТА."

 

Ми като е проста като гъбено семе, куха колко шест хралупи и възвишена колко градински репей, отде да разбере я........

Е те за тая ще се погрижа най-напред.

 









Ало, лудата? Чупиш тъпомера вече!!!! Турците са граждани на България.
Коя си ти ма, селска сопо, че ще гониш български граждани???????
Ами ако си тръгнат с половината българска земя, връз фалшивия си акордеон ли ще спиш?
Е то бива боклук, ама твоето нийде го няма!
Скоро ще дойде ред. И да ревеш, полза няма.
Ислямисти били? Ти ма коза, нещастна, знаеш ли какво е ислямист????
Това ли искаш да стане у нас?
Всъщност какво искаш, ти поне знаеш ли?
Изгони павликяните. Изгони арменците. А защо, например, не изгониш себе си?
Отключи си коментарите, ако ти отърва!

Изпратено: 22.04 22:14 От: dobrodan

Изтрий Отговор

Няма да спя на акордеона си, ще умра, но като българка, с което ви бъркам в мозъка,дето го нямате.
ТЯСНО ЛИ Е НА ТУРЦИТЕ У ТЯХ В ТУРЦИЯ ,ТА ИСКАТ И НАШАТА ТЕРИТОРИЯ???!АГРЕСОРИ, ЗАВОЕВАТЕЛИ,ПРЕСТЪПНИЦИ !
ЦИТИРАМ ВИ -

"Ами ако си тръгнат с половината българска земя, връз фалшивия си акордеон ли ще спиш?"

редовният ви номер догански, а самият той зяяви че той решава а не министрите у нас? защо да ги отключвам, вие редовно сиГИ ОТСЛЮЧВАТЕ И ПРАВИТЕ КАКВОТО СИ ИСКАТЕ ТУК С МОИТЕ БЛОГОВЕ-ЧАО.

ЩЕ СИ ОТКЛЮЧИШ ЛИ КОМЕНТАРИТЕ ИЛИ ... (ново) ЩЕ СИ ОТКЛЮЧИШ ЛИ КОМЕНТАРИТЕ ИЛИ ДИРЕКТНО ДА СЕЗИРАМ ПРОКУРАТУРАТА ЗА НАСАЖДАНЕ НА МЕЖДУЕТНИЧЕСКА ОМРАЗА?
 

Изпратено: 11:04 От: dobrodan

Изтрий Отговор






Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2438342
Постинги: 2833
Коментари: 1224
Гласове: 14279
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031