Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2021 16:29 - Хора, пазете децата си от лапите на сатанистите!!! Не на жертвоприношенията! Автор: grigorsimov
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 1063 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Хора, пазете децата си от лапите на сатанистите!!! Не на жертвоприношенията!
Автор:
grigorsimov

25.05 16:27 Смела жена излезе на протест против жертвоприношенията на деца.
Протестирам против това, което стана в Казан . Това е 100% постановка, това не е случайност и не е тероризъм, а е планирана акция. У нас, на власт са сатанисти. В тях няма нищо човешко.  Главната им цел е, да отнемат децата ни, по всякакви начини.
  След тази (умишлена) трагедия, те ще... ограждат училищата, ще правят сигнализационни огради, ще ангажират Росгвардията, та напълно да отделят децата от родителите. И след като влезе в сила закона за (принудителната) евакуация, те планират да отнемат децата от родителите, а родителите да закарат в ковид-лагери. Те всичко са планирали... Аз съм против сатанизма, аз съм против тероризма. аз съм за това, децата да са в училище и родителите да имат право да посещават децата си...   (В това време пристига "маскиран", костюмиран служител (майор Захаров) и казва: 
  - "Прекратете, прекратете, вие провеждате неразрешен митинг"! А жената отговаря:
  - "Това не е митинг а е единичен пикет. 
  - "Но ти не си сама, а сте двама", - казва цивилният офицер, понеже в това време спря един човек и разпитва жената, за какво протестира.
  - "С тебе, вече сме трима", - отговаря протестиращата жена...

    https://www.youtube.com/watch?v=jBM5o9Fy9Oc

    Превод, Григор Симов



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19705183
Постинги: 44667
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031