Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2021 08:46 - БЪЛГАРСКИ ИМЕНА В ИЗТОЧНА ЕВРОПА – ИГОР, ГОГОЛ И ГАГАРИН
Автор: shtaparov Категория: Политика   
Прочетен: 8742 Коментари: 42 Гласове:
71

Последна промяна: 20.06.2021 01:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                 БЪЛГАРСКИ ИМЕНА В ИЗТОЧНА ЕВРОПА – ИГОР, ГОГОЛ И ГАГАРИН


   За един добър специалист не трябва да е изненада,че в Източна Европа изобилстват Българските имена. Примерите са хиляди разбира се,но тук ще подбера само три прочути имена които са жив свидетел,че Българското по света и днес си е напълно живо,макар и прекръстено на "славянско" (респ. руско, сръбско, "македонско" и пр.).

1. ИГОР. Този митичен княз на Киевското княжество не носи варяжко име,а типично Българско. Няма скандинавец,който да е кръщавал детето си ИГОР- там и днес не могат да произнесат това име,затова го изопачават на ИНГВАР. То обаче има ясна Българска етимология,понеже е диалектен вариант на "пра"-Българския календарен термин СИГОР. Другото му название ШЕГОР също е диалектно но както сочи проучването,оригиналът си е СИГОР. Ако в това название пропуснеш първата съгласна,което е типичен "пра"-Български обичай в периода V-XV век,получаваш точно името ИГОР което означава,че този княз носи името на Българския Хермес. Хермес у гърците е силно варваризиран и култът му е опростен от неразбиране,но той бил бог на гърма и светкавицата. Това вменява на честните изследователи точно три неща:

а) Бащата на киевския княз Игор не е викинг а Българин- дали Аспарухов,Боянов или Котрагов,това е друг въпрос.
б) Баща му е бил езичник- привърженик на старата Българска вяра.
в) Той го е заченал по време на силна гръмотевична буря- затова го е кръстил така. Такива бури в онези ширини има най-често от месец май до август което означава,че княз Игор трябва да е бил роден някъде между януари и май.
                                     image

  Погледнете внимателно тази рисунка и си правете извод- ако така са изглеждали първите "руски" князе,значи така са изглеждали 99% от "пра"-Българите,което го потвърждават и множество други изследвания. Името на този княз може да означава също,че той е бил от рода на Хермес т.е.: от рода на Атила-Авитохол.

2. ГОГОЛ. Това е фамилно име на украински писател,превърнат от пропагандата в "руски" но той е толкова руснак,колкото са руснаци Кубрат и Ногай!

                                             image

  Името му е лесно разпознаваемо за всеки древен Българин,а расовият му вид е типично "пра"-Български- не руски, татарски или "славянски"! Неговото име,както е забелязал и проф. Ив. Танев Иванов,е свързано с Българската дума ГУГЛА,някога е звучало като ГУГОЛ и обозначавало човек,който обичал да носи висока шапка т.е. ГУГЛА. Такива хора в древността са били Кимерийците за които древни извори говорят,че са едни и същи с Хуните. "Гъкащата" форма ГОГОЛ прави това име понятно за руснаците и те я обясняват със своята патешка етимология,твърде любима на нашенските славянофилистици. Като вземем предвид обаче,че украинския оригинал на името е ХОХОЛ ("хъкаща" форма,поправена от руснаците на "Гогол") можем да го обясним с далеч по-убедителната теза,че то произлиза от "украинската" (Българска) дума ХУХЛА (с "гъкаща" форма ГУГЛА),която там означава КИКА или казано другояче- ЧОВЕК СЪС ЧЕМБАС.

3. ГАГАРИН. Това фамилно име иде без съмнение от личното име ГАГАР. Негов носител е първия космонавт,обявен априори за "руснак",но името му говори че е от Български род,който живял в района на югозапад от Петроград. Там по начало не е имало руснаци а "източнославянски" ("пра"-Български) племена,които след XVI-XVII в.са насила превърнати в "руски".

                           image

  Личното име ГАГАР,което носел виден предтеча на Гагарин иде от Българската дума ГАГА,която означава "Глава" и "Голяма глава" (виж израза Обича да си вре гагата навсякъде). Думата ГАГА е свързана и с името ГОГОЛ което разгледах по-горе,а най-старата му форма тогава следва да е ГАГУЛ (Човек с голяма гага т.е. с голяма глава а в преносен смисъл- Умен човек). "ГАГАРЪТ" обаче освен умен човек е бил и КИКАР (Човек с КИКА т.е.: типичен "пра"-Българин),което потвърждава Българския корен на разглежданите имена. Най-старите форми на тези имена,които са известни до момента се намирали на Балканите и "гръцката" дума ГИГАНТ (КИКАНТ= Човек с КИКА) го потвърждава безусловно. Патешката етимология на славофилистиците битува и в този случай но както доказват хилядите примери,на нея не може да се вярва!

  В старо време древните Българи били толкова многобройни,че славата им се носела навсякъде. Това го потвърждават древните извори от IV-ти до XV век,което говори колко много е загубил народът ни от турското иго и от грешките на онези държавници,които дошли с "византийското" влияние. Затова наша задача е да разобличаваме лъжите на панславизма и пантюркизма,да не се връзваме на техните дрънкащи "тенекии" и да не редактираме древните извори по наш вкус и каприз а да ги цитираме така,както древните историци са ги написали!




Гласувай:
73


Вълнообразно


1. notfun - :-))))
18.06.2021 11:56
многоо хубав..пост, че и..кратък.
благ..ангеле, усмихвации ти изпращам..от Тюркия.
с какво, толкозз ,те дразнят?..недоумявам..
уж, интелегентен..човек, блогър..писател..учен..)
Джули
цитирай
2. mt46 - Не...
18.06.2021 13:12
"Личното име ГАГАР,което носел виден предтеча на Гагарин иде от Българската дума ГАГА,която означава "Глава" и "Голяма глава" (виж израза Обича да си вре гагата навсякъде)"...
Гага означава човка... :)
цитирай
3. nedovolen - Да, така е, Щапаров. Сигурно има ...
18.06.2021 14:09
Да, така е, Щапаров. Сигурно има много повече, но трябва обследване.
Сега може да очакваме някоя дрънчаща тенекия да подръчни.
Е, има и не такива, което е добре!
:)))
цитирай
4. radostinalassa - В старо време древните Българи били толкова многобройни,че славата им се носела навсякъде.
18.06.2021 17:22
И се разселили в три посоки, за да не се избиват помежду си. Отишли са и натам, където днес е Русия. Има много утвърждения, че славянин означава човек , който слави Ин и Ян, или Бога, или означава българин. Защо не ги приемате? По - добре славяни, отколкото тюрки или метиси, или негри.




цитирай
5. barin - Здравей, Щапаров. Има и други им...
18.06.2021 19:33
Здравей, Щапаров. Има и други имена, които като малък ги мислех за руски, а се оказа, че твърде вероятно да са български: Владимир, Тамара и други, за които сега не се сещам.
Поздрави!
цитирай
6. shtaparov - "Личното име ГАГАР, което ...
19.06.2021 01:59
mt46 написа:
"Личното име ГАГАР,което носел виден предтеча на Гагарин иде от Българската дума ГАГА,която означава "Глава" и "Голяма глава" (виж израза Обича да си вре гагата навсякъде)"...
Гага означава човка... :)

И това означава че не съм прав ??!! Нее друже: напълно прав съм и от твоята забележка не следва че "славяни" някога е имало,а Българска държава преди 500-та г.сл.Хр.не е имало! Това е все едно да обясняваш на братята руси,че ЖИВОТ не значи КОРЕМ а на чехите- че ПРАХ не означава ПРАГ! Човката е придатък на главата друже или неин удължител- не е придатък на рамото или удължител на задника,така че важна е основната идея вложена в статията,а не фантасмагоричните лъжи на този или онзи панславистки (респ. фашизоиден македонистки) расист!
цитирай
7. shtaparov - многоо хубав...
19.06.2021 02:07
notfun написа:
многоо хубав..пост, че и..кратък.
благ..ангеле, усмихвации ти изпращам..от Тюркия.
с какво, толкозз ,те дразнят?..недоумявам..
уж, интелегентен..човек, блогър..писател..учен..)
Джули

Благодаря Джули- дразни ме фанатизма,с който разни панславистко-македонистки расисти и фашизоидни пантюркисти защитават глупостите и лъжите,с които будалкат народа ни вече век и половина!
цитирай
8. shtaparov - Да, така е...
19.06.2021 02:10
nedovolen написа:
Да, така е, Щапаров. Сигурно има много повече, но трябва обследване.
Сега може да очакваме някоя дрънчаща тенекия да подръчни.
Е, има и не такива, което е добре!
:)))

Със сигурност има повече приятелю- тези примери са само върхът на айсберга,а тенекията няма да претрае никое разобличение на нейните лъжи! :)
цитирай
9. shtaparov - И се разселили в три посоки, за да не ...
19.06.2021 02:24
radostinalassa написа:
И се разселили в три посоки, за да не се избиват помежду си. Отишли са и натам, където днес е Русия. Има много утвърждения, че славянин означава човек , който слави Ин и Ян, или Бога, или означава българин. Защо не ги приемате? По - добре славяни, отколкото тюрки или метиси, или негри.

ИН и ЯН са китайски варваризат на двуликия ЯНУС,който все пак е европейски бог- не е джибутски или папуаски! Истината е казана другаде от мой приятел- "славянин" означава измислен ментак,който вярва в руски измами! А последното ти изречение е единосъщно с македонисткото продажническо твърдение,че "По-добре "македонец",отколко татар или сърбин"! То показва нагледно как действат орташките удари и имперски внушения на панслависти (респ. "съветски хора",ментоюгославяни) и пантюркисти на слабите Балкански психики и как тези измамници вербуват свои прижърженици у нас (парите,постовете и тоягите са другия им лост)! Всеки прост правешки селяк ще хареса твоето мислене и всеки обеднял Кирякстефчоф но не и всеки родолюбец,решил да възражда победния Български дух!
цитирай
10. shtaparov - Здравей, ...
19.06.2021 02:39
barin написа:
Здравей, Щапаров. Има и други имена, които като малък ги мислех за руски, а се оказа, че твърде вероятно да са български: Владимир, Тамара и други, за които сега не се сещам.Поздрави!

Благодаря приятелю- поздрав и на теб,прав си безусловно!
цитирай
11. radostinalassa - Мисълта ми беше, че след като никой не ме е питал....
19.06.2021 08:15
дали искам в НАТО, световните сили ни преразпределиха към Англия и от 400 самолета имаме само 9, вече без един и дотираме янките с 3 млрд долара за хартии, ние трябва да подкрепим едната от двете световни сили. Да изберем между палитрата на янките и тези, които изглеждат като нас и са наш прокси аватар. Най - важното нещо е езика, а също така и материалния субстрат / мозъкът / на хората.
Само нашите езици дават възможност да мислим с двете си мозъчни полукълба, както природата го е заложила в жената.





цитирай
12. mt46 - А
19.06.2021 10:40
Гугъл дали произлиза от "българската дума ГУГЛА"?... :)
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
19.06.2021 14:14
Поредният ти силен и аргументиран постинг!
Към Българските имена в Русия бих добавил, ако още не е и -Олга!- Жената на Олег и майката на Святослав! Всъщност, християнското и име е Елена/ Светла, Светлина/ Но е преименована на Болга- да се подчертае ,че е Българка! И отам- Олга!

Хубав ден!
цитирай
14. radostinalassa - Янките са практичен народ и не им трябват много букви...
19.06.2021 14:15
а много злато и нефт. те нямат буква У и използват за целта две букви О.
цитирай
15. shtaparov - дали искам в НАТО, световните сили ...
19.06.2021 20:38
radostinalassa написа:
дали искам в НАТО, световните сили ни преразпределиха към Англия и от 400 самолета имаме само 9, вече без един и дотираме янките с 3 млрд долара за хартии, ние трябва да подкрепим едната от двете световни сили. Да изберем между палитрата на янките и тези, които изглеждат като нас и са наш прокси аватар. Най - важното нещо е езика, а също така и материалния субстрат / мозъкът / на хората.
Само нашите езици дават възможност да мислим с двете си мозъчни полукълба, както природата го е заложила в жената.

За Варшавския договор също така никой не ни пита,за вкарването ни в съветския лагер- също!
цитирай
16. shtaparov - Гугъл дали произлиза от ...
19.06.2021 20:43
mt46 написа:
Гугъл дали произлиза от "българската дума ГУГЛА"?... :)

Тук вече се заблуждаваш- думата ГУГЪЛ е случайна,измислена наслуки преди стотина години :)
цитирай
17. shtaparov - Поредният ти силен ...
19.06.2021 20:52
leonleonovpom2 написа:
Поредният ти силен и аргументиран постинг!
Към Българските имена в Русия бих добавил, ако още не е и -Олга!- Жената на Олег и майката на Святослав! Всъщност, християнското и име е Елена/ Светла, Светлина/ Но е преименована на Болга- да се подчертае ,че е Българка! И отам- Олга!

Хубав ден!

Здравей! Името ОЛЕГ (оттам и ОЛГА) съм обяснил на доста други места,затова не го споменавам тук. Произлиза от името на древно-Българския княз ВОЛЕГ (538 г.),което и днес се среща тук-там в Русия. На Български означава ВЕЛИК (ВЕЛИКО,ВЕЛКО- виж фам. Великови) и не е скандинавско,понеже скандинавците не могат дори да го произнесат правилно и го изопачават на ХЕЛГУ.
цитирай
18. shtaparov - (Янките са практичен народ и не им трябват много букви...)
19.06.2021 20:55
radostinalassa написа:
а много злато и нефт. те нямат буква У и използват за целта две букви О.

За някои хора янките и ушанките са все една стока но аз вярвам,че не е съвсем така :)
цитирай
19. radostinalassa - За какво са им на пиратите толкова букви?
19.06.2021 21:09
shtaparov написа:
radostinalassa написа:
а много злато и нефт. те нямат буква У и използват за целта две букви О.

За някои хора янките и ушанките са все една стока но аз вярвам,че не е съвсем така :)
Та няма да пишат поеми с тях. Важното е да имат плодове.




цитирай
20. radostinalassa - Комунизмът също е еврейски патент.
19.06.2021 21:10
shtaparov написа:
radostinalassa написа:
дали искам в НАТО, световните сили ни преразпределиха към Англия и от 400 самолета имаме само 9, вече без един и дотираме янките с 3 млрд долара за хартии, ние трябва да подкрепим едната от двете световни сили. Да изберем между палитрата на янките и тези, които изглеждат като нас и са наш прокси аватар. Най - важното нещо е езика, а също така и материалния субстрат / мозъкът / на хората.
Само нашите езици дават възможност да мислим с двете си мозъчни полукълба, както природата го е заложила в жената.

За Варшавския договор също така никой не ни пита,за вкарването ни в съветския лагер- също!

цитирай
21. andorey - Името Гогол е свързано с думата г...
19.06.2021 21:18
Името Гогол е свързано с думата гогол - патица звънарка. Има и такава тракийска глоса гогол - птица, така че пак е нашенско...
https://andorey.blog/history/2017/11/30/trakiiskite-glosi-starobylgarski-dumi-zapisani-s-grycki-bukv.1580449?reply=5062645
Поздрави!
цитирай
22. shtaparov - а много злато и нефт. те нямат буква У ...
19.06.2021 23:56
radostinalassa написа:
shtaparov написа:
radostinalassa написа:
а много злато и нефт. те нямат буква У и използват за целта две букви О.

За някои хора янките и ушанките са все една стока но аз вярвам,че не е съвсем така :)
Та няма да пишат поеми с тях. Важното е да имат плодове.

Както сочи примерът с гръцките пирати,на тях не им трябвали повече от 17 букви а когато жертвите им обеднели от перманентния грабеж,онези почнали да се взимат у ръце и направили буквите си 24.
цитирай
23. shtaparov - Името Гогол е свързано с думата ...
19.06.2021 23:59
andorey написа:
Името Гогол е свързано с думата гогол - патица звънарка. Има и такава тракийска глоса гогол - птица, така че пак е нашенско...
https://andorey/history/2017/11/30/trakiiskite-glosi-starobylgarski-dumi-zapisani-s-grycki-bukv.1580449?reply=5062645
Поздрави!

Благодаря приятелю- прав си по принцип но патешката етимология на Марин не е добра,затова реших да я оправя с истинска човешка :) Написах и допълнение в текста,което обяснява защо моята етимология е по-добра от неговата.
цитирай
24. shtaparov - (Комунизмът също е еврейски патент.)
20.06.2021 00:20
radostinalassa написа:
shtaparov написа:
radostinalassa написа:
дали искам в НАТО, световните сили ни преразпределиха към Англия и от 400 самолета имаме само 9, вече без един и дотираме янките с 3 млрд долара за хартии, ние трябва да подкрепим едната от двете световни сили. Да изберем между палитрата на янките и тези, които изглеждат като нас и са наш прокси аватар. Най - важното нещо е езика, а също така и материалния субстрат / мозъкът / на хората.
Само нашите езици дават възможност да мислим с двете си мозъчни полукълба, както природата го е заложила в жената.

За Варшавския договор също така никой не ни пита,за вкарването ни в съветския лагер- също!

Какво им трепериш толкова на тия евреи- те са обикновени хора точно като нас,нито по-умни нито по-глупави! :)
цитирай
25. zaw12929 - ПОЗДРАВЛЕНИЕИ ИНТЕРЕСНО, ПОЛЕ...
20.06.2021 02:51
ПОЗДРАВЛЕНИЕИ ИНТЕРЕСНО, ПОЛЕЗНО- РУСНАЦИТЕ СА НИ БРАТЯ
цитирай
26. radostinalassa - Аз цитирам Библейския проект, с който не си запознат...
20.06.2021 08:18
Той се изпълнява чрез подкупване и изтикване във властта на подходящи хора. Целите му са безумни. Само бължарите едва ли ще се справят с него. Ти как мислиш по въпроса!



цитирай
27. radostinalassa - Както сочи примерът с гръцките пирати......
20.06.2021 09:34
Аз говоря за английските пирати ест. Не мога да ги сравня с гръцките.
цитирай
28. shtaparov - ПОЗДРАВЛЕНИЕИ ИНТЕРЕСНО, ПОЛЕ...
23.06.2021 16:40
zaw12929 написа:
ПОЗДРАВЛЕНИЕИ ИНТЕРЕСНО, ПОЛЕЗНО- РУСНАЦИТЕ СА НИ БРАТЯ

Много от обикновените руснаци със сигурност знаят това и го приемат- самовлюбените им властници обаче- не.
цитирай
29. shtaparov - Той се изпълнява чрез ...
23.06.2021 17:27
radostinalassa написа:
Той се изпълнява чрез подкупване и изтикване във властта на подходящи хора. Целите му са безумни. Само българите едва ли ще се справят с него. Ти как мислиш по въпроса!

Аз пък ще кажа,че с този проект съм далеч по-запознат от теб а фактът,че досега не съм дал признаци за това не означава че не знам за него. Правилното му име е масонски проект- една сметка без кръчмар, която Господ ще обърка!
цитирай
30. shtaparov - Аз говоря за ...
23.06.2021 17:34
radostinalassa написа:
Аз говоря за английските пирати ест. Не мога да ги сравня с гръцките.

И аз не мога- английските пирати са много по-честни и по-коректни от гръцките!
цитирай
31. radostinalassa - Този проект е много по - стар
23.06.2021 19:51
shtaparov написа:
radostinalassa написа:
Той се изпълнява чрез подкупване и изтикване във властта на подходящи хора. Целите му са безумни. Само българите едва ли ще се справят с него. Ти как мислиш по въпроса!

Аз пък ще кажа,че с този проект съм далеч по-запознат от теб а фактът,че досега не съм дал признаци за това не означава че не знам за него. Правилното му име е масонски проект- една сметка без кръчмар, която Господ ще обърка!



А аз мисля, че той дава плодове, като видим колко % напр. от славяните са останали.



цитирай
32. radostinalassa - Аз не знам гърците да имат колонии в Африка или Индия.
23.06.2021 19:52
shtaparov написа:
radostinalassa написа:
Аз говоря за английските пирати ест. Не мога да ги сравня с гръцките.

И аз не мога- английските пирати са много по-честни и по-коректни от гръцките!

цитирай
33. elizabethborislavova - Полезно, но кратко
23.06.2021 21:32
Продължавай просветителската мисия.
цитирай
34. radostinalassa - Съмнявам се. просто географското им местоположение е различно.
24.06.2021 14:12
radostinalassa написа:
shtaparov написа:
radostinalassa написа:
Аз говоря за английските пирати ест. Не мога да ги сравня с гръцките.

И аз не мога- английските пирати са много по-честни и по-коректни от гръцките!


цитирай
35. shtaparov - (Аз не знам гърците да имат колонии в Африка или Индия.)
25.06.2021 23:53
radostinalassa написа:
shtaparov написа:
radostinalassa написа:
Аз говоря за английските пирати ест. Не мога да ги сравня с гръцките.

И аз не мога- английските пирати са много по-честни и по-коректни от гръцките!


Аз не знам и англичаните да имат такива колонии :)
цитирай
36. shtaparov - :)
25.06.2021 23:54
elizabethborislavova написа:
Продължавай просветителската мисия.

Благодаря- ще се старая!
цитирай
37. shtaparov - (Съмнявам се. просто географското им местоположение е различно.)
25.06.2021 23:56
radostinalassa написа:
radostinalassa написа:
shtaparov написа:
radostinalassa написа:
Аз говоря за английските пирати ест. Не мога да ги сравня с гръцките.

И аз не мога- английските пирати са много по-честни и по-коректни от гръцките!



Сиреч- едните не са коренно различни от другите :)
цитирай
38. shtaparov - (Този проект е много по - стар)
25.06.2021 23:59
radostinalassa написа:
shtaparov написа:
radostinalassa написа:
Той се изпълнява чрез подкупване и изтикване във властта на подходящи хора. Целите му са безумни. Само българите едва ли ще се справят с него. Ти как мислиш по въпроса!

Аз пък ще кажа,че с този проект съм далеч по-запознат от теб а фактът,че досега не съм дал признаци за това не означава че не знам за него. Правилното му име е масонски проект- една сметка без кръчмар, която Господ ще обърка!



А аз мисля, че той дава плодове, като видим колко % напр. от славяните са останали.

"Проектът" не е чак толкова стар- не се връзвай на тези които вярват,че го е имало още в далечните векове!
цитирай
39. kolevdobri - Браво!
26.06.2021 13:19
Поздравления за статията! Плюс от мен.
цитирай
40. radostinalassa - Кои са те и защо...
26.06.2021 14:18
да не из се връзвам? Кои са гръцките колонии и кои са английските? Нима не знаеш?
цитирай
41. shtaparov - Поздравления за статията! Плюс от ...
26.06.2021 18:32
kolevdobri написа:
Поздравления за статията! Плюс от мен.

Благодаря ти от сърце!
цитирай
42. shtaparov - (Кои са те и защо...)
26.06.2021 18:37
radostinalassa написа:
да не из се връзвам? Кои са гръцките колонии и кои са английските? Нима не знаеш?

"Те" са радикалните привърженици на конспиративни теории. Доста от тях имат право,но съвсем не всички.

По другия ти въпрос. Английски колонии са Канада,Австралия,Шотландия,Уелс и Сев.Ирландия,а гръцки колонии са Българските земи на север от Олимп.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 4802638
Постинги: 267
Коментари: 9063
Гласове: 136408
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи