Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2021 01:57 - РУМЕН РАДЕВ НА СРЕЩА НА ВЪРХА НА НАТО КОМЕНТИРА СКАНДАЛА С ПЛАМЕН УЗУНОВ
Автор: jupel Категория: Политика   
Прочетен: 147 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 23.06.2021 20:08




Румен Радев на среща на върха на НАТО

коментира и скандала с Пламен Узунов

Това НАТО , ЕС, Америка, Меркел, Германия

омразата на всички политици почти всички към

Русия ми идва в повече и ще се моля за


ВЪЗМЕЗДИЕ НА ПРЕДАТЕЛИТЕ


И ДУПЕДАВЦИТЕ

УПРАВНИЦИ НАШИ И


СЛУГИТЕ ИМ НА ХРАНИЛКА!

Така че спрете да ме спрягате с президента!

Аз наистина съм против партии, парламент, но

като искам президентска това не означава да е

непременно Радев президент,

драги въшльовци и подлоги

на Герб и чуждицата отвън?!!!!!!!!!!

Не ме спрягайте и вляво нищо ,че обожавам

Русия и се възхищавам на личността-

борбеността на Нинова,но какво общо има това

с БСП?

И Т.Живков беше се изказал,че недоумява защо

комунистите от Герб се мразят с комунистите от

БСП.

АМИ МНОГО ПРОСТО......


ДА ПАРИ,


КОЙ ПОВЕЧЕ ДА КРАДЕ!

 
Песента която Ви пускам тук и е създадена от


раз би трябвало да Ви говори много що за народ

и с какъв дух е народът на Русия.


Българите тук ни няма ама хич, защото сме

мелези ли или просто Ганьовци, простотия...  ?!


Лека вечер!
А.Х.Т.sekiarta cekupama



https://www.youtube.com/watch?v=b5YOriRXnDA

https://www.facebook.com/Novini.bg/videos/4736431366372613/

Бойко Рашков: Върху български граждани вече се оказва безпрецедентен натиск за изборите

 

Да, аз вече видях с очите си, ходят по апартаментите....

хора на Герб,които са в листите му, а мене тук троловете ме обиждат, но админката не виждала?

Ей, дърто говедо! (ново)

Да ти еба майката в осрания гъз, за да не изкенза тая курва друго лайно като теб!

Изпратено: 07:10 От: apostapostoloff

Изтрий | Отговор

 

МАЙКА МИ Е В ГРОБИЩА ВЪРВИ ПРИ НЕЯ БАРАБАР С ТРОЛОВЕТЕ СИ И ВЕЛИКИЯТ ГЕРБ И МУТРА.


https://www.facebook.com/Novini.bg/videos/4736431366372613/

Бойко Рашков: Върху български граждани вече се оказва безпрецедентен натиск за изборите

 

Да, аз вече видях с очите си, ходят по апартаментите....

хора на Герб,които са в листите му, а мене тук троловете ме обиждат, но админката не виждала?

Ей, дърто говедо! (ново)

Да ти еба майката в осрания гъз, за да не изкенза тая курва друго лайно като теб!

Изпратено: 07:10 От: apostapostoloff

Изтрий | Отговор

 

МАЙКА МИ Е В ГРОБИЩА ВЪРВИ ПРИ НЕЯ БАРАБАР С ТРОЛОВЕТЕ СИ И ВЕЛИКИЯТ ГЕРБ И МУТРА.

 






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2445518
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031