Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2020 14:40 - Маските- плюсове и минуси
Автор: leonleonovpom2 Категория: Технологии   
Прочетен: 3353 Коментари: 20 Гласове:
30


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Не сме против носенето на маски Уважаваме мнението на специалистите, които ги препоръчват! Ше се подчиним на решението им, все пак,  гледат нещата и от  позициите на тяхната специалност
Не задължаваме силово, който и да е ,да чете! Особено пък,  ако е предубеден! Да чете нещо посдходящо за него Няма да му се сърдим Да не си губи времето и да се разсейва!

Чисто технически ще подходим към въпроса.  От прима виста е ясно, че с маската се защитават събеседниците ти , но не и ти самият!
Да допуснем, че тя задържа вируса? Той се разпространява по капков път. При кихане и кашляне, ако човек е заразен ,със секрета се отделят и вирусите, който са в него .Ако е без маска, секретът ще отиде в околното пространство- на метър и половина, както е изчислено.  Но с маската , той ще е пред  носа и устата му Така ,че отделеният вирус може да се върне при реципиента си- приемника си?  Да,  ще запази събеседника си!  Но той , ако е на метър и половина, няма да е уязвим и без да имаш маска!

Впрочем, точно това твърдят някои,  че маските защитават обкръжаващите те ,но не и тебе самият!? Става ясно, защо!

Всъщност няма яснота , а пък и да я има -няма полза.  При каква концентрация на вируса човек е уязвим?  Ясно е само ,че с единични вируси автоимунната система на човека ще се справи. Но идва момент, при повишена тяхна концентрация, когато имунната система става безсилна! Но ,дори и да се знае концентрацията, може ли да мериш непрекъснато тази концентрация ? И да кажеш- Не, тук е опасно!

И въпросът опира до пропускливостта!  Н а маските е до размера на вируса
За него знаем ,че е под микрон, работата опира до нанометри !Пропускливост от порядъка на нанометри имат пластмасите Да се ориентираме, що е нанометър? Окото има разделителна способност от 0,1 милиметър нагоре Това ще рече, че ще види частица с такива размери и по- големи-една десета от милиметъра!
По- малката мерна единица е микрон-една хилядна от милиметъра А нанометъра е хилядна от микрона Ще рече, че един нанометър е една милионна част от милиметъра!  Е, няма как , дори  и кълбо от няколко стотин хиляди вируси да са ,да бъдат забелязани

Не се знае,  каква е пропускливостта на текстила, има я, след като може да се диша свободно с текстилни маски!  С пластмасови съм убеден, че не може да се осъществи дишане  А те могат да задържат вируса
Текстилът е многопластов Да допуснем ,че вирусът премине през първия пласт, намери пропуск през втори , трети и най - накрая бъде задържан!?  Но това не гарантира,  както се казва,  че през иглени уши, някои вируси няма да преминат през всички бариери! И да се озоват в човека, защитеният!?
Остава да се надяване концентрацията им да е недостатъчна, имунната система да се справи с тях и да се изработи имунитет! Е, това вече е ползата от маската!

Затова, наше мнение е, не е безполезно носенето на маски!
Носете ги и не ги позценявайте!



Гласувай:
34


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Биберий, като нямаш работа, раз...
22.10.2020 14:54
Биберий, като нямаш работа, разкарвай се и си я върши другаде
Ти в блога ми ли спиш? 50 евро на нощ искам отсега нататък! Да не съм самарярин, такива миризливковци като тебе ,да спят на аванта!
Всичколог е по- низша степен на познание от астролог!Като тебе!
Къде ще се мери всичколога на Земята с астролога, владеещ звездите на небето?
Броил ли си ги? Можеш ли да кажеш, колко са?
Лъжа няма да мине, защото един преди тебе ги преброи точно и каза колко са!
А ,да те видим, как смяташ?
цитирай
2. radostinalassa - Постингът ти е актуален.
22.10.2020 15:56
Ако носим пласмасови маски, няма да се заразим. но и те имат кръгла част, през която се диша чрез мембрана.
От друга страна е установено, че ако човек не се среща с вируси и бактерии имунната му система започва да се бори с неговите собствени клетки, защото и тя трябва да върши нещо - автоимунни болести или се бори с белтъците в храната - алергии.
Всеки може да си избере кои болести предпочита.
цитирай
3. milady - за пореден път.....
22.10.2020 15:59
Локуми и кашкавали... наредени като селска мусака
още повече недоумявам
какви са тези примитиви, които те четат
и ти гласуват...
най-добре, наблегни на четенето.о, мама леоне )
може и да ме изтриеш, разбира се
утре вдругиден ще напиша пост реплика..
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
22.10.2020 16:05
radostinalassa написа:
Ако носим пласмасови маски, няма да се заразим. но и те имат кръгла част, през която се диша чрез мембрана.
От друга страна е установено, че ако човек не се среща с вируси и бактерии имунната му система започва да се бори с неговите собствени клетки, защото и тя трябва да върши нещо - автоимунни болести или се бори с белтъците в храната - алергии.
Всеки може да си избере кои болести предпочита.



Права си!
Ни вака ,ни така!
Въпрос на избор!
Рокфелер, като навършил 90 години, наел два етажа в най-големия небостъргач в света тогава! На 90- тия и следващия етаж, да му се осигурят стерилни условия ! Но доживял само до 98!
И те не помогнали- стерилните условия!


цитирай
5. leonleonovpom2 - Не, няма Юлке, да не си графит на молив? Или аз теляк в банята???Че да те трия?
22.10.2020 16:13
3. milady - за пореден път.....
15:59
Локуми и кашкавали... наредени като селска мусака
още повече недоумявам
какви са тези примитиви, които те четат
и ти гласуват...
най-добре, наблегни на четенето.о, мама леоне )
може и да ме изтриеш, разбира се
утре вдругиден ще напиша пост реплика..
цитирай

Иначе причината все повече да недоумяваш е проста! Липсата на достатъчно ум, на това се дължи недоумяването ти!

Колкото можеш и искаш постинги,с колкото имаш профили, напиши! Хиляда можеш ли? За колко часа?
Няма да ти преча и да ти завиждам дори!
Даже очаквай поздравления!
Искрени!


Бъди здрава и маската ,където и е мястото -горе, на устата! Не някъде другаде!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Много юнаци!
22.10.2020 16:24
16:17 - morskipesni
16:02 -
15:57 -
15:55 -
15:53 - milady
15:52 -
15:51 -
15:45 - rustam
15:38 -
15:10 -
14:44 - apostapostoloff

Юнак да юнака, кон до коня!
Даже и хамили!
И все войводи!
И Румяна войвода сред тях!

А, браво, изравнете войводи плюсовете с минусите! Това очаквам от келепири като вас!
За друго ум нямате! Доказано е, от вас самите!
цитирай
7. kvg55 - leonleonovpom2,
22.10.2020 18:56
Задължително я слагам, когато влизам в затворено помещение.
цитирай
8. leonleonovpom2 - Слава Богу, Краси!
22.10.2020 19:52
7. kvg55 - leonleonovpom2,
18:56
Задължително я слагам, когато влизам в затворено помещение.
цитирай

Аман от блоговите юнаци, от интелектууалния квадрат на хамиларя Биберий!
И те хамилари!
Имал 16 Тома Поръчкова литература? Дори и 16 тона да са на тегло, ще тегли, който се наеме да ги чете? Трябва да е кръгъл идиот! Ами да напише Биберий 17- ия том, че се отказва от написаното в предходните 16 тома! Тогава ще е за уважение!
Че и една юначка ме поучава, завършила Цирка или Цурка-все едно! Аз не съм нито циркаджия, нито цуркаджия, тях да поучава, ако са били изоставащи в учението!
По темата:
И аз така съм научен, ако не искам да предпазвам себе си, не бива да застрашавам заради това другите!

Хубава вечер!
цитирай
9. mt46 - Да,
23.10.2020 11:59
трябва да се слага предпазна маска, когато сме на рискови места...
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
23.10.2020 12:37
9. mt46 - Да,
11:59
трябва да се слага предпазна маска, когато сме на рискови места...
цитирай
Изтрий

Доскоро мислех, че за носещият маската, вредата е повече от ползата! Имам предвид само вируса!
Но като погледнах по- сериозно, ползата е безспорна!
Само маските трябва да се сменят често или перат и дизенфекцират със сапун или със спирт-медицински Да се унищожават, задържаните в тях вируси!

Хубав ден!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Интересно!
23.10.2020 20:02
19:51 - НАУЧЕН ПОДХОД

автор: rustam категория: Забавление
прочетен: 0 коментари: 0 гласове: 0
последна промяна: 19:52
.........
Така! Защо пиша в множествено число!?
............................................
"Всмисъл не пише "аз това, аз онова", а подкарва съвсем по научно в първо лице множествено число".
.........................................
Защото такива като тебе трябва да се обръщат към мен на " ВИ"! Тези , от интелектуалния квадрат!
И нормално е , тогава да пиша в първо лице, множествено число! След уважителното обръщение към мен!

Сам доказваш крещящата и посдредственост!
Не е необходимо човек да се" рине в Агиевите обори, или както го беше написал, , за да я открие!
Какво ровиш при мен? Каквото съм свършил в науката, отделно, каквото съм написал, ти и всичките си Паразитни постинги да включиш в сметките си, няма да достигне и един процент от моето!
Аз с тебе не се съревновавам, ти се опитваш да го правиш!
Но е прекалено неравностойно за състезание!
Чак на мен ми е неудобно, подобно съревнование!
Това ,че правя машинописни грешки, или правописни, аз нито съм машинописка по професия, нито пък имам за цел да пиша трактат за правописа Никога не съм изявявал, нито имал такива намерения

Нито пък имам намерение да се доказвам пред хора с манталитет на пубери! Поне да бяха на тяхна възраст!
цитирай
12. petgrig - 19:51 - НАУЧЕН ПОДХОД автор: ...
23.10.2020 20:06
leonleonovpom2 написа:
19:51 - НАУЧЕН ПОДХОД

автор: rustam категория: Забавление
прочетен: 0 коментари: 0 гласове: 0
последна промяна: 19:52


Що му се връзваш на това нещо?
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
23.10.2020 20:45
12. petgrig - 19:51 - НАУЧЕН ПОДХОД автор: ...
20:06
leonleonovpom2 написа:
19:51 - НАУЧЕН ПОДХОД

автор: rustam категория: Забавление
прочетен: 0 коментари: 0 гласове: 0
последна промяна: 19:52


Що му се връзваш на това нещо?
цитирай

Какво да ти кажа, с пуберски манталитет е!
Набъркал науката и ще се подиграва на тази тема?
Аз там съм се доказал всячески ,че чак е смешно и жалко, някой от улицата да ме преоценява? Или някой ,нямаш изобщо поглед върху нея!
Като е толкова вещ, къде му са научните резултати!? С какво право ще ми прави оценки , тогава?
Не е наясно, докъде му са правата!
Не твърдя ,че съм някакъв връх, в науката, но твърдя ,че съм бил в достойни позиции в нея!
И приемам критика от хора, равни на мен или близко до мен! По същество!

Аз най- добронамерено съм написал горния материал, имам представа от такива материали, с подобна пропускливост ! Не съм "копнал" от някъде?
Какво предлага той, в контра на написаното? Явно не е съгласен
Заради него и такива като него, за може би стотен път ще повторя едно базисно правило в науката:

Когато отричаш нещо в нея , с критика ,че не е вярно, това не е достатъчно!!! Трябва и да покажеш ,кое е вярното!!!!!!

Да, може само да паразитира, това е ясно! И правописът му куца? На мен също ми е интересно, да видя, как става "риненето" в огромни ровове Как се изриват , с какво и за колко време! Но не е това същността на постинга му и си затраях!Защо да се заяждам? Просто не е наясно, какви са възможностите на " риненето" И ако" поразрина" постинга, ще намеря и още подобни неща! Но не ми е работа и не ми е интересно!
Целта ми е с професионални знания ,да покажа ,че от маските има и полза Не може и да е иначе - в цял свят се прилагат!

Да докаже, чакам, че са безполезни или вредни!

Хубава вечер!
цитирай
14. petgrig - Иване,
23.10.2020 20:50
колкото повече му обръщаш внимание, толкова повече ще продължава да те дразни. Такива като него търсят именно внимание, което ядски им липсва. Съветвам те да подминаваш писанията му все едно, че не съществуват. И не си струва енергията, който хвърляш, за да му отговаряш.
цитирай
15. leonleonovpom2 - Да, разбирам, приятелю!
23.10.2020 21:16
14. petgrig - Иване,
20:50
колкото повече му обръщаш внимание, толкова повече ще продължава да те дразни. Такива като него търсят именно внимание, което ядски им липсва. Съветвам те да подминаваш писанията му все едно, че не съществуват. И не си струва енергията, който хвърляш, за да му отговаряш.
цитирай
Изтрий

Аз в блога му няма и ред да напиша! И в клонингите му - на Пук, Калибан и да не изреждам и другите
Или пък на Юлка, която около Нова година пращаше сърцераздирателни съобщения, че ще изгони някой от групата - от блога! Тарторът?
Хора ,незаслужаващи и грам внимание!

Но той е опитва да създаде настроение срещу мен? Целенасочено С какво ли не, да не го подсещам Дразнещо е ,че се прави на светило,авторитет, а е пубертет по изпълнение?
Аз съм честен по природа и това се знае от познаващите ме! Каквото съм постигнал, е собственоръчно! Ако не беше така, меко казано, където съм бил, щеше да има огромни поразии! А не да ме търсят и да ми предлагат договори.....

Да погледне собствената си същност, житието си! Там има доста неща за демонстриране и за изправяне, най- вече! Тях да оправи първо и след това да се погрижи за другите!

Не знам при католиците, как е, но не може да изискваш от другите това, което ти самият не притежаваш Основен житейски принцип е!

Хубава вечер!
цитирай
16. nedovolen - Няма едно научно изследване за п...
24.10.2020 10:06
Няма едно научно изследване за ползата от маски.
Ама доктора в операционната. Там целите са други.
Маската пази толкова, колкото мрежата около магистралата от комари.

Целта е друга, да се сложи намордника на хората. Дълга тема.
:)))
цитирай
17. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
24.10.2020 20:18
nedovolen написа:
Няма едно научно изследване за ползата от маски.
Ама доктора в операционната. Там целите са други.
Маската пази толкова, колкото мрежата около магистралата от комари.

Целта е друга, да се сложи намордника на хората. Дълга тема.
:)))


Има много неясноти, наистина!
Бацилите са много по- малки от микрон Работил съм с вещества с размери няколко микрона- прахообразни не можеш да различиш отделна частица Изключително фино брашно
А тук става дума за хиляда пъти по- малки?
Светлината се пречупва ,като срещне частица с размер над няколко микрона- лъчът й А тук става дума за порядъци по- малко Вирусът е прозрачен, следователно, не пречупва светлиннилъч, той минава през промяна през него!
Бях почнал работа с мембрани ,с подобни размери, но демокрацията демократично я спря Нямаше пари! Те могат да задържат вируса
Все пак ,разсъждавайки като химик, не може да ги задържи стопроцентово стандартната маска, но може да намали концентрацията им значително Така ,че организмът да е в състояние сам да си изработи имунитет Това е автоимунитетът за сведение на албанските реотани Както и автомобил- сам върви, това означава!
Това според мен е голямата полза от маските
Впрочем и ваксините работят на тази база Вкарват ти малка концентрация от активното вещество и организмът се преборва с нея и изработва имунитет!
Така ,че концентрацията е важна! А маската я намаля и помага на организма сам да се пребори!По този механизъм Не с пълното отстраняване на вируса

Извинявай, подготвях друг постинг и после забравих Затова се забавих!

Хубава вечер, приятелю!


цитирай
18. leonleonovpom2 - 19:38 - rustam
24.10.2020 20:41
А, много мило посещение!
На известния блогов образ
Католическият комунист - граматик!

Понеже се изяви като качествен албански реотан, да му помогна, да загрее ,малко по бързо от охлюв!
Автоимунитет му било неизвестно какво е?
Сигурно и автомобил не знае какво е, въпреки ,че се е подвизавал граматикът и като шофьор на такси? И много подвизи има с него!
Не съм учител, ще му спестя позорът от изпитването- на резултата от него
Автомобил ще рече , вървящ сам И е така ,няма коне пред него
Автоимунитет ще рече, сам да си изработиш имунитет-без ваксини или медицинска някаква помощ!
И обяснявам, чети бавно, как става Маските намаляват концентрацията или бройката на вируса, който попада в организма Увеличават възможността той да се пребори САМ, САМ, САМ! Без външна намеса И да си изработи автоимунитет - съкратено Без ваксина!

Ако и сега не ти е ясно, на разположение съм!
И не обяснявай на другите неща, които на тебе не са ясни, ама никак!
!Вярно ,така изглеждаш компетентен, като игра- добре Но може да се намери някой, наистина компетентен и играта свършва!
Те и комунистите, познаваш ги,обясняваха как ще тече мляко и мед от чешмите през 1980 г Баща ти не ти ли е обяснявал!
цитирай
19. zaw12929 - НОСЯ МАСКА И СЕ ОКАЗВМ ЕДИНСТВЕНА, ...
25.10.2020 13:25
НОСЯ МАСКА И СЕ ОКАЗВМ ЕДИНСТВЕНА , МАСКАТТА МЕ ПАЗИ ОТ ГЛОБА
цитирай
20. leonleonovpom2 - Здравей, Зав!
25.10.2020 19:07
19. zaw12929 - НОСЯ МАСКА И СЕ ОКАЗВМ ЕДИНСТВЕНА, ...
13:25
НОСЯ МАСКА И СЕ ОКАЗВМ ЕДИНСТВЕНА , МАСКАТТА МЕ ПАЗИ ОТ ГЛОБА
цитирай

Има неясноти наистина, особено около вируса, но по цял свят се носят
Несъм привърженик на анархията
Един живот, ще го изживеем и така!

Хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9136792
Постинги: 1348
Коментари: 29644
Гласове: 102596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031