Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2020 15:47 - ОВДОВЯЛА kaldata С АНИТА sekirata, а blog.bg ПЛАЧЕ, ЧЕ ЩЕ ОСТАНЕ СИРАЧЕ :) постът ми бе изтрит, пак цензура и пак за мен?!
Автор: jupel Категория: Забавление   
Прочетен: 525 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 03.05.2020 15:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
....и без никакви пояснения, а аз пускам поздрави, о,Боже!Да ,де, БОГ види!


Специален поздрав за kaldata от sekirata    ОВДОВЯЛА КАЛДАТА С АНИТА СЕКИРАТА  

image  

Овдовяла калдатата  

със Анита секирата!  

Програмисти  - буболечки  

мислят се за важни клечки,  

но са сухи и чупливи,  

ще им се да са секири.  

Режат, мачкат секирата,  

щото важна е парата.  

Технологии, езици  

те владеят , но бъзици  

правят с разни потребители,  

стари хора, бивши учители.  

Фронтенд –програмиста плаче,  

PHP синтаксис влачи,  

а  IT специалистки  

с една две журналистки  

манипулират честни, прями,  

като мене нежелани.  

Към стари жени, стари хора  

нямат милост ни умора,  

наказания да пускат,  

подмазвачите да гушкат  

в сайтовете тарикатни!  

Така е , щом са те безплатни.  


Специален поздрав по поръчка...кой кого ще сръчка!  


авторов текст и  изпълнение А.Х.Т. sekirata cekupama  


image  

https://www.youtube.com/watch?v=4biwpqBhAtQ    


https://www.youtube.com/watch?v=hK2U1jzbFd4


      https://www.youtube.com/watch?v=zDgd7DheVNw


      ... а blog.bg ПЛАЧЕ, ЧЕ ЩЕ ОСТАНЕ СИРАЧЕ  


"Зараза  blogbg прихвана донесе я делиормана"- (някакъв трол)

Този ми клип е стар, но съм в процес на сътворяване на нов за blogbg,

така че не тъгувайте. В клипът ми "Тръгнал Постол да се жени"

съм споменала някои никове , които ми пречат меко казано.  

БЛАГОДАРЯ И НА ДВАТА САЙТА,   ЧЕ ВЪПРЕКИ ОРГАНИЗИРАНИТЕ ПРОТЕСТИ И

  ЖАЛБИ ОТ ДВЕ ГРУПИЧКИ В ИНТЕРНЕТА С   ВСЕИЗВЕСТНИ ЛИДЕРКИ   ЗАСЕГА

МЕ ТРИЯТ ОТЧАСТИ,   СПИРАТ МИ ВЪЗМОЖНОСТТА ДА КАЧВАМ   ПОСТОВЕ ДОСТА

ЧЕСТО.   РАЗБИРАМ ГИ -   Те са длъжни да слушкат тези, които помагат финансово на

сайтовете им, а оплаквачите просто не ме дишат,   ЗАЩОТО СА МНОООООООООГО

ДАЛЕЧЕ, НА   СВЕТЛИННИ ГОДИНИ ОТ МЕНЕ,   ОТ МОЯТА СЪЩНОСТ.   Колкото до


поезия и проза, огледайте какви   смехории се качват по сайтовете и то от поети и

  поетеси, та и  от музиканти -"хитове" ...дрън,   дрън!     Та аз Ви преча?!   Колкото до

музика-   НЯМАТЕ ДУМАТА ,ПИТАЙТЕ МОЯТ РЕКТОР НА   МУЗ.АКАДЕМИЯ ЩО ЗА

МУЗИКАНТ СЪМ   ЗАВЪРШИЛА С ОТЛИЧЕН  ДВА ФАКУЛТЕТА.-   фолклор и

педагогика.   Колкото до ПОЛИТИКА -"всичките са маскари",   но "Герб" се оляха!   

Сама нищо не мога да направя.   Колкото до старост - всички Ви чака.  



БЪДЕТЕ ТОВА КОЕТО СТЕ,   иначе правите смехории :)))


Излагате се няколкото с явната омраза към мен,

с това че си мислите ,че ме спирате, пречете де,


какво, ставам по-силна, а и по напориста.


    image  

А.Х.Т. sekirata cekupama
...нищо ,че сефте не ме карате да редактирам...е,и?!








Гласувай:
4



1. jupel - НА КОЙТО НЕ МУ ИЗНАСЯ, ОТ БЛОГА МИ ДА СЕ ИЗНАСЯ!
03.05.2020 20:29
19:15 - apostapostoloff
18:55 - rosiela

Що за същества сте няколкото? Не сте само двамката .

Да влезнеш в профила ми и да ми краднеш паролата, изтриеш поста ми ,който не ти изнася, но си в блога ми за мизерията и накрая да натряскаш пак минусите си

МИСЛИШ ЛИ , ЧЕ НЕ ТИ ХЛОПА ДЪСКАТА?
Защото хората го разбраха.
Ако и от това не ти пука
ТИ СИ УМРЯЛО СЪЩЕСТВО.
Лека ти пръст!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2478494
Постинги: 2854
Коментари: 1224
Гласове: 14486
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930