Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2020 12:53 - MILADY, ХАРЕСА МИ ! ТОЧНО ТАКА, ТОЧНО В ЦЕЛТА
Автор: jupel Категория: Забавление   
Прочетен: 515 Коментари: 1 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
12:11 - Гейзерна поететика... Автор: milady Категория: Тя и той   
/ промоция за пенсионери @)

Бълвам безкрайни, изобилни,
и трудно премерени,без кантар думи.
умея, също много силни момински рими..
както за товарищи, тоже и за врагини,..

Думи злобни,забравени нямам..моля!!!
търча, и се репча , в точната ниша...
блоковата доза, ми е малко..висока...
не търся аз,ни добра дума..ни приятна..посока)..

Аз ,не се сещам,в нещо да съм оценена,
Важно е, Доверието в Партията любима
Не признавам Хитрост напразна..
и не прощавам,ако не е подплатена..

Така е хубаво да се живее лесно, 
в онлайн,и на пусто, с блокови...масали..
скачам от рима на рима..кат една ко@а..
важно е Трафик да има..и да минава денГубара )

понякога, ме дебне..една неочаквана секира зад врата..
хиля ся, и пак си тракам..ля ля ля..
чопля семки..това е Вятър и мъгла..

сега, ще се надупя на дивана...
...белки, посънувам..поне една добра дума.

Джулия,Лейди Байрон
/тук 



Благодаря, Джули!

С нас двете най-много се яде, но с Wonder  НЕ!

Приличат си и общи цели имат

в блога  само болка те сервират!





Цял ден лежи и семки люпи,

едно дете тя не излюпи,

но и куче не отгледа,

за мъж се бори, иска сгледа!

Не понася критика, не е в час,

обижда и крещи,пуска газ...:)






Гласувай:
9



1. jupel - от Джули за едната от Софийските баби тук
17.11.2020 14:59
ето я..баба Тройна гуша ..)


Ето ме, бъбрива,жива,здрава, и бодра
и по " Витошка" леко прегърбена,вървя,
аз не съм некоя бабка,и летя ли, летя..
само бленувам, с една пръчка поредна
да отхвърля и тези трийсет лета...
смешно,ноо и така се усещам...
като една леля, на шейсе и две лета
Уви, и Господ ме забрави,
а възрастта,вече безсрамно..ми личи,
не ми пука за годините,и за хорските думи.
важно е книШки да има..
и да не дремя, у блоку сама..
имах мечти и надежди..други
но, Фортуна,ме отХвърли,друго реши..
сега усещам една..пуста безбрежност..
по тъпите жълти плочки,и софийски забързани дни.
А животът върви, продължава..не спира..
без жал и милост, минава край мен..
пусто е,но аз съм устата,жилава,и бъбрива,
и ще го надвия )
но,се питам все по често: " Това ли съм аз?"

Джулия Страшимирова
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2471191
Постинги: 2853
Коментари: 1224
Гласове: 14477
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930