Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2021 18:35 - 16:03 - "ПОСТ" ОТ ДВЕ ИЗРЕЧЕНИЯ,НО СЪЩАТА СЕ ЖАЛВА ЧЕ ПОВТАРЯМ В ДВАТА СИ ПРОФИЛА НЯКОИ ОТ ПОСТОВЕТЕ СИ? А ТЯХНИТЕ ТРОЛОВЕ И ДЕЦАТА ГИ ВИЖДАТ?
Автор: jupel Категория: Други   
Прочетен: 1506 Коментари: 1 Гласове:
8

Последна промяна: 03.07.2021 00:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
АЛО ...ЗАЩО ДЕЛИТЕ ХОРАТА ТУК, ЗАЩО ЗА ЕДНИ САТЪР ЗА ДРУГИ МИЛУВКА,
ТОВА ЛИ ВИ Е ДЕМОКРАЦИЯТА ?!САМО МЕНЕ...ДОКОГА ЩЕ МЕ ТРИЕТЕ САМО МЕНЕ, ЦЯЛОТО МИ СЕМЕЙСТВО  ТРАКАТЕ ..НО СЕ ВРЪЩА!



16:03 - "ПОСТ" ОТ ДВЕ ИЗРЕЧЕНИЯ,НО СЪЩАТА СЕ ЖАЛВА ЧЕ ПОВТАРЯМ В ДВАТА СИ ПРОФИЛА НЯКОИ ОТ ПОСТОВЕТЕ СИ? А ТЯХНИТЕ ТРОЛОВЕ И ДЕЦАТА ГИ ВИЖДАТ?

Автор: jupel Категория: Технологии  

Прочетен: 0 Коментари: 0 Гласове: 1

 

 . jupel - КОПУКОВА, АКО МАРГАРИТА ПЕТКОВА НЕ ...

00:36 КОПУКОВА ,АКО МАРГАРИТА ПЕТКОВА НЕ ПИШЕ ПОЕЗИЯ, ТОВА ЛИ Е ПОЕЗИЯ ПОД НОСА ТИ ТУК...?!НО МЪЛЧИШ.

ИЗВРАЩЕНИЕ С РОДЕН ЕЗИК –
БЪЛГАРСКИ, НЕКАДЪРНОСТ,
ЧАК ПЪК ПОЕЗИЯ И БЕЗ КРИТИКА !
А КРИТИКАТА СЕ НАСОЧВА СРЕЩУ
КАДЪРНИТЕ ХОРА, ПОЕТЕСИ КАТО
МАРГАРИТА ПЕТКОВА.

По усмивката ми сладолед
Автор: iva8787 Категория: Поезия
синя пеперуда iva8787
разбира се, че не съм Ива, не съм и секирата
Надеждите в очите ми
разцъфнаха...
Трилистни детелини диря
за късмет...
Кафявите ми лунички
настръхнаха-
по усмивката ми капна
сладолед




ПО ЧЕНЕ МИ СЛАДОЛЕД

реакция от мен А.Х.Т. sekirata
по "творбата" на някоя си Ива8787..
То тук е прието всеки да се пише
с поне по три имена,
дори с обратен пол.


Мераците в очите ти
разцъфнаха…
Спонсори дириш за късмет…
Онези скрити понички
настръхнаха-
по чене ти капна
сладолед

Бон Апети

 

И ТОВА НЕ Е САМО ПРИ НЕЯ ,РАЗГЛЕДАЙТЕ И ДРУГИ ПОТРЕБИТЕЛИ И ТРОЛОВЕТЕ ИМ!!!

А като сложим,че и реклама и продажба на книжки се извършва тук ...то става дебела?!?! Колко е таксата?

 

https://rosiela.blog.bg/politika/2021/06/28/quot-uikend-quot-ot-tazi-sedmica.1767299

 

 

15:07 - " Уикенд" от тази седмица

 

 

15:07 - " Уикенд" от тази седмица

 

Автор: rosiela Категория: Политика 

 

Прочетен: 28 Коментари: 0 Гласове: 2

 

 

 

Последна промяна: 15:16

 

 

 

 

 

 подробно съобщава какви " бисери" се гласят да ни управляват и как.

 

В София опразниха сергиите, вземете си , четете и се съсредоточете какво ни готвят  да ни сготвят.

 

 

 

Аз вече предлагам да пускам в пост мой стих -една строфа..ха,ха!




Гласувай:
9



1. jupel - Слушайте ме шайката на Боко тук и ти п...л М -мерете си приказките, щото се връща по Вас и децата Ви
28.06.2021 20:38
Що за ...а е тук админ като знае и позволява дори пост ВЕЧЕ С ЕДНО ИЗРЕЧЕНИЕ,
А МИ МЪРМОРИТЕ И РЕЖЕТЕ Мен
КОМУНИСТКА СЪМ БИЛА
МРЪСНА ФАШИСТКА СГАН-ВМИРИСАХТЕ БЛОГА!
направихте сайта на бащиния, ха, дано се задавите!

ЗА КРИВО КОЛЕЛО ПРАВ ПЪТ НЕМА , но сте без спици

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2485899
Постинги: 2858
Коментари: 1224
Гласове: 14517
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930