Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2013 17:24 - БОЛКА ШЕТА У ДОМА
Автор: jupel Категория: Изкуство   
Прочетен: 683 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 24.10.2021 16:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

За теб,приятелю, ще пиша
щом искаш радост и купон,
но вън днес не пече,а киша
и тегота е в моя дом!
Песимизмът бил настроение,
а оптимизмът нещо друго,
но цялото това падение
на тоз народ,като по чудо
все още има го,нима
това съдба е и карма?
Но нека славейче да пее,
слънце да пече,да грее
души изстинали,сами,
човек човека днес мами,
завижда,знаеш го добре,
търси кусури,роптае,
оплюва ближния,реве
пари че нямал и нозе
да прекоси света на длъж,
било жена или пък мъж.
Егоизмът ги мори
моите братя и сестри!
Искаш радост,веселба,
може би и сватба
днес на твойта дъщеря,
но кахър не ще бера
аз за чуждите деца
и за хора със лица
тъй различни и двулични
и объркани,безлични!
Болка шета у дома,
майка съм,но съм сама!
Дума мамо не съм чула
от години да продума
мозъкът и тъй промит,
вярата,духът убит,
но живея със надежда...
времето ще го покаже
и душманите накаже.

https://www.youtube.com/watch?v=5vn96K6Q--M

https://www.youtube.com/watch?v=5vn96K6Q--M

https://www.youtube.com/watch?v=5vn96K6Q--M

 Мили приятели, които наистина сте ми приятели!Принудена съм да си пусна поста тук в профила си за проза,защото в профила ми за поезия, не ме допускат -изписва,че адреса на клипа ми бил невалиден,което е лъжа.Този ми клип го имам на много регистрации в интернета и няма как да не е валиден, още повече досега не съм имала проблем такъв в sekirata.blog.bg
 Но гледам че клиповете ми идват в повече на злобата и завистта , на спокойствието на тези,които за няколко часа са си написали над 8000 посещения и пак не са актуални, а скучни.Не се възгордявам, но докога все аз ще съм на мушката, хайде да се захванат и с друга дама има и други кадърни ! Ще пусна този линг в профила си за стихове на sekirata ако и линка спрат явно, че не е случайност. Клипът ми в ютуб не е спрян, а тук не го пускат,ако пък е заради някоя особа важна в сайта още по голяма излагация -СУБЕКТИВИЗЪМ И ВРЪЗКАРСТВО в blog.bg
!!!


https://www.youtube.com/watch?v=5vn96K6Q--M







Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2484970
Постинги: 2858
Коментари: 1224
Гласове: 14516
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930