Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2020 02:39 - МРАЗЕТЕ ЩОМ С ТОВА СЕ ХРАНИТЕ.ТРИЙТЕ, ТОВА ВАШЕТО Е ОТ БЕЗСИЛИЕ И ЗЛОБА.
Автор: jupel Категория: Изкуство   
Прочетен: 138 Коментари: 0 Гласове:
0



 02:25 - МРАЗЕТЕ ЩОМ С ТОВА СЕ ХРАНИТЕ.ТРИЙТЕ, ТОВА ВАШЕТО Е ОТ БЕЗСИЛИЕ И ЗЛОБА. автор: jupel категория: Поезия   image 
прочетен: 5 коментари: 0 гласове:  0  
последна промяна: 02:35 
 
 07.02 15:21 - И пак, и пак триете...МНОГО МЕ МРАЗИТЕ, НАЛИ? ВАШ ПРОБЛЕМ.автор: jupel категория: Поезия   image 
прочетен: 19 коментари: 1 гласове:  1  
последна промяна: 02:20 
  
  ВИЖТЕ КАРУЦАРСКОТО ПОВЕДЕНИЕ НА ВАШАТА КОЛЕЖКА СЪС СТОТИНА КНИЖКИ, ДАВА ПРИМЕР!

ПРОТЕСТ НА АНИТА ХРИСТОВА ТРИФОНОВА

ПРОТЕСТИРАМ! МОДЕРАЦИЯТА И УПРАВАТА В САЙТА НА КАТЕГОРИЯ поезия изкуствоПРАВИ НАРУШЕНИЯ СПРЯМО МЕНЕ! ДЕЙСТВА СЕ УМИШЛЕНО СРЕЩУ МЕНЕ! КОПУКОВА НАРУШАВА ПРАВИЛАТА  ИЗПОЛЗВА ЦИНИЗМИ, ВУЛГАРИЗМИ, ЗА ДА МЕ ПРЕДИЗВИКА ...ТОВА ЛИ ЦЕЛИТЕ?!

18:20 - НАЦИСТКИ СТИЛ НА ДЕЙСТВИЕ, БЕЗСИЛНИ СТЕ И ТРИЕТЕ!

автор: jupel   image 
Текстовете на Роса Копукова срещу мене Не са нейни ,хората които разбират от стил, изказ го знаят, аз също знам кой "твори" и и ги дава да ги пуска, а вие ...толерирате това, за да ме предизвикате и да се махна! 
http://www.youtube.com/watch?v=huVdckjJAZM
Ръцете ви са грешни ,душите също, знаете докъде се стига така. некаБОГ ВИ СЪДИ И ОЩЕ ВИ ОСЪДИ!


А дали съм червена или не , вие сте пребоядисани ,вие -децата на ...които драскате тук платено. Ами няма да стане нейната , чу ли ме ясно,..со, грешна и проста?

18:35 - временен пост - този път наистина ме амбицирахте...
СПРЕТЕ КАРУЦАРСКИЯТ ЕЗИК НА РОСИЦА КОПУКОВА СПРЯМО МЕНЕ, ТЯ НЕ СПАЗВА ПРАВИЛАТА  ВИ И ГО ЗНАЕТЕ МНОГО ДОБРЕ

 04.02 21:50 - А ДА СЕ ИЗМЕТЕШ? КАКВО ЩЕ КАЖЕШ?от: rosiela

sekirata -ТИ ЛИ ЩЕ МИ КАЖЕШ КЪДЕ И КОГА ДА МЕ ИМА?! ЩЕ СЕ ПРЪСНЕШ ОТ ЗЛОБА!!!Какво правиш в Плевен, да ровиш по мене ли, знаеш ли колко много ти стана вече,но ....само гледай, Господ бави...НЕ СЪМ ТИ ЧУЛА ПЕЕНЕТО, СВИРЕНЕТО..ТИ СИ ЛУДА БЕ!


14.01 20:16 - Къде, у Плевен?!от: rosielaСкоро бях на парти и като се разпяхме с китариста, 40 души смаяхме. Баби-и-и-и-и...
.

ЗАЩО ДЪРЖИТЕ ТЕКСТОВЕ И СТИХОВЕ СРЕЩУ МЕНЕ ЧУЖДИ ПОД КОИТО СЕ ПОДПИСВА ЗА АВТОР РОСИЦА КОПУКОВА В БЛОГА И , А МОИ ПЕСНИ ЛИЧНО ТВОРЧЕСТВО В НАРОДЕН СТИЛ В БЛОГА МИ ТРИЕТЕ? ДОКОГА ЩЕ БЪДА ПРОВОКИРАНА?

Искам да знаят хората тук, че съм принудена да пускам постовете си само като коментари или ДА СЕ ИЗНАСЯМ, КАКТО НАРЕДИ СИМЕОНУФКАТА ! ИМАМ 68 ОБИДНИ КОМЕНТАРА ОТ НЕЯ И ПИСМА,
А ОТ ПОСТОЛА СА ПОВЕЧЕ КЪМ 80-90!

АЗ ЛИ ОБИЖДАМ?
ДА СТЕ ЧУЛИ ОБИДНА ДУМА В ПЕСНИТЕ МИ?

МРАЗЕТЕ МЕ, ЩОМ С ТОВА СЕ ХРАНИТЕ!

СПРЕТЕ КРЪЧМАРСКИЯТ ЕЗИК НА КОПУКОВА! профила иПРОТЕСТ НА АНИТА ХРИСТОВА ТРИФОНОВА 

  image

НЯМА НУЖДА ДА МЕ ПЛАШИШ С ЮТУБ, РОСО!

ВСИЧКИТЕ СИ КЛИПОВЕ ГИ ИМАМ НЕ САМО  НА ДИСК И НЕЩО ПОВЕЧЕ, ЗА КОЕТО

ИЗОБЩО НЕ СЕ СЕЩАШ. САМО МУЗИКАЛНИ САЙТОВЕ  ЛИ СЪЩЕСТВУВАТ?ХА, ХА.

ИМАШ НУЖДА ОТ ЛЕКАРСКА ПОМОЩ. ТЕЗИ КОИТО ТЕ КРЕПЯТ СА ДО ВРЕМЕ, НЯМА

НИЩО ВЕЧНО, НИЩО. И ТИ ЩЕ СИ НАМЕРИШ МАЙСТОРА, ОТ МЕН ГО ЗАПОМНИ И

ТО ОТ ТАМ КЪДЕТО НАЙ НЕ  ГО ОЧАКВАШ.ТОВА НЕ Е ПОЖЕЛАНИЕ, ПРОСТО

ВИЖДАМ, НИЩО ЧЕ НЕ СЪМ КАТО ВАС С ПОСТОЛЯ АСТРОЛОГ, НО ИМАМ МНОГО

БОГАТ ЖИТЕЙСКИ ОПИТ. ТАЗИ ЗЛОБА ЩЕ ЕКСПЛОАДИРА В САМАТА ТЕБ, ЩЕ СЕ

ВЪРНЕ КАТО БУМЕРАНГ. ЗАПОМНИ И СБОГОМ, НЕЩАСТНИЦЕ, ТОЛКОВА МНОГО

ПЛЮВНИ ПО НЕЩАСТНОТО МИ ДЕТЕ СИ ИЗХВЪРЛИЛА, ТИ НЕ СИ ЧОВЕК, ИЗОБЩО

,ПОДОБИЕ ДОРИ НЕ СИ. НЕКА ГОСПОД ВИ СЪДИ ТЕБ И ПОДРЪЖКАТА ТИ, А АЗ

КАКВОТО МОГА ПРАВЯ И ЩЕ ПРАВЯ В СВОЯ ЗАЩИТА, И НА ДЕТЕТО СИ. ГОСПОД

МИ Е СВИДЕТЕЛ. ЗАЩИТАВАМ СЕ, НЕ НАПАДАМ, КАТО ТЕБЕ, МАША СИ. НАИСТИНА

ЩЕ ЕКСПЛОАДИРАШ, ТОЛКОВА СИ ПРОПИТА СЪС ЗЛОБА И ОМРАЗА.ЕДВА ЛИ САМО

КЪМ МЕНЕ.

 

Отрепке,

сега и от Ютюб ще те разкарат, бъди спокойна, чушко кръчмарска.

Изпратено: 06.02 23:25 От: rosiela

Изтрий | Отговор

 https://www.youtube.com/watch?v=w1Ht2AVjb18

https://www.youtube.com/watch?v=8wl-4ySozKw
 

https://www.youtube.com/watch?v=ZaXPJSRXcfc
 

https://www.youtube.com/watch?v=YN8SJZZo_cY

 










Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2500392
Постинги: 2858
Коментари: 1224
Гласове: 14526
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930