Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2019 11:38 - ТА КАКВО ИМ Е НА ТЕЗИ КЛИПОВЕ МОИ ЩОМ ПОВЕЧЕТО САЙТОВЕ ГИ ПРИЕМАТ?
Автор: jupel Категория: Музика   
Прочетен: 344 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 18.04.2020 02:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Е, накарахте ме пак да редактирам, засега е само това. Нали, Калинке и другите поетеси от хулите и буквите,откровения, стиховете ..плевенски! Нали ме няма там, прогонихте ме, не Ви изнасям, перото ми остро, защо ровите тук и ревете от мене и сте тук? Поетесите от "Кратунци".

КОЛАЖИТЕ СА ОТ ИНТЕРНЕТА, НЕ СА МОИ! НИКОГА НЕ СЪМ СЕ ИМАЛА ЗА КРАСАВИЦА, ДОРИ И С ФОТОШОПА НА НЯКОИ ТУК! НЕ СЕ СРАМУВАМ ОТ ИСТИНАТА, ВИЗИЯТА СИ НА ТЕЗИ МОИ ГОДИНИ! ДУХЪТ МИ Е НЕЩОТО, ПЕЯ, СВИРЯ, ПИША ТЕКСТОВЕ НА ПЕСНИ, ПОЕЗИЯ, РАЗКАЗИ...И СЪМ МАЙКА ГЕРОИНЯ! последното не е моя мисъл ПРОФЕСИОНАЛИСТ МУЗИКАНТ СЪМ, БЯХ ПЕВИЦА В СЕВЕРНЯШКИ АНСАМБЪЛ- ПЛЕВЕН, "ТРАКИЯ" - ПЛОВДИВ И РОДОПСКИ. Също ансамбъл към музикалната академия в Пловдив. ПРЕПОДАВАТЕЛ ПО МУЗИКА -ВОКАЛ И ПИАНО В ТРИ МУЗИКАЛНИ УЧИЛИЩА У НАС. ЛАУРЕАТ НА 5 ФЕСТИВАЛ -ЗЛАТЕН МЕДАЛ С ЖЕНСКИ НАРОДЕН ХОР, КАТО ДИРИГЕНТ РЪКОВОДИТЕЛ. ГНУСЯ СЕ ОТ СВОЕВОЛИЯТА ВАШИ ТУК! опити и с мен
https://www.youtube.com/watch?v=IyeVL4XbG1c

https://www.youtube.com/watch?v=-Ct7xFIt794

https://www.youtube.com/watch?v=jkpacXaVOOo

Колажа е мое пожелание за лека нощ ,снимката е взета от интернета, тогава?

image


Другата снимка колаж  на Апостол Апостолов също е от интернета, но "гузен негонен бяга", а цитата го има тук в два блога на Копукова и Коста -мой стар познайник.Озлобял вече.













Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2484710
Постинги: 2858
Коментари: 1224
Гласове: 14515
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930