Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2022 10:51 - ОТГОВОР-"РЯДКО СРЕЩАН ЕКЗЕМПЛЯР" -РЯДКО СРЕЩАН ЗВЯР!
Автор: jupel Категория: Поезия   
Прочетен: 80 Коментари: 0 Гласове:
0



 РЯДКО СРЕЩАН ЕКЗЕМПЛЯР -РЯДКО СРЕЩАН ЗВЯР!   "Простете, примитиви не разбирам, -не прощавам ,не избирам, амбициозните обичам аз - от простаците не се нервирам, и затова от критика се спирам, - затова и не се спирам дали ще избере да е у нас. - да се боря, но умирам дали ще избере да е у нас. -за истината,правдата и в нета, Не съдя никого, човек дарен е -за истинският,истинен-човека, да изживее по един живот,-а не някои плазмодии  а колко и до време ще успее - и престъпни зодии! сам си решава, сам си е на ход. -Завистта и злобата вършее, На смелите дължи се и прогреса, -секирата днес ще успее останалите все след тях вървят, -да срази насилниците врагове не е обичал Дънов интереса - с безразличие и часове и е съветвал по-спокоен път.-делят я от безсмъртието  и  Но всеки носи своя ключ съдбовен,-интригантки и престъпници! така непримирима съм и аз,-Бля,бля ...Приказки на килограм прошетах се по този свят огромен - от калинки и мисирки, най-мило ми остана тук, у нас. -бля,бля ...вече грам прошетах се по този свят огромен,-не остана от поезия и срам най-мило ми остана тук, у нас.-нямат с Бог да се сравняват Едно обаче забелязвам често-да го търсят, а се давят не носиш ли в душата идеал, -в кръв човешка,болка...Мила късметът никога не връща ресто,-си остава днес секира, живееш, сякаш,че не си живял.-напук,че злобата напира Необратимите неща се случват,-и мръсните дела на тез, така различни в собствения план-които нямат капка чест! и идват отведнъж, да те научат,-Търсят Бог, имат грехове че най- напред на Бога даваш дан!"-и от секирата Анита страхове.    

РЯДКО СРЕЩАН ЗВЯР!

Не прощавам, не избирам,

от простаците не се нервирам,

затова и не се спирам,

да се боря, но умирам

за истината ,правдата и в нета,

за истинският ,истинен-човека,

а не някои плазмодии

и престъпни разни зодии!

Завистта и злобата вършее,

секирата днес ще успее

да срази насилниците врагове

с безразличие и часове

делят я от безсмъртието и ,

интригантки и престъпници.

Приказки на килограм

от  калинки и мисирки,

бля,бля ..вече грам

не остана от поезия и срам

нямат с Бог да се сравняват,

да го търсят, а се давят

в кръв човешка, болка…Мила

си остава днес секира,

макар че злобата напира

и мръсните дела на тез,

които нямат капка чест.

Търсят Бог, имат грехове

и от секирата Анита страхове!

 

стихове А.Х.Т.sekirata cekupama

     Каквито и мизерии да ми правите , моженето ми не можете да отнемете!Вие няколкото завиждате, злобеете! Колкото до наровете в затвора,Копукова ми ги приготвила, а се прави на светица в стиховете си-ако са стихове, там ще ми е добре, ще ме храни държавата и на топличко, няма да имам разноски.   А РЕКЕТЬОРА АНОНИМЕН Е БЕЗСИЛЕН-ЗАТОВА ИЗПОЛЗВА ВЛАСТ И  СИЛА БАБИЧКА И БОЛНАТА И ДЪЩЕРЯ ДА РЕКЕТИРА   ВСИЧКО СЕ ВРЪЩА.   Копукова престани да се правиш на светица, да пускаш розови писания..бля бля , а да правиш  мизерии! И да ме няма ти си на дъното барабар с кошовете си книжки-хартия!


 Ще бъда ще ме има и без интернета!
https://www.youtube.com/watch?v=_kRQz2s9HgQ

Греховеет си ги носите и яко ще плащате вие вандалите!

 

NewRedDragon

 7610

публикувано преди 16 часа

 Добре, де... защо го правиш това? Докладвам те на youtube support-а!



Росица Копукова

 486 публикувано преди 23 часа

Ако някой ще се пукне, това е от вашето мнимо семейство, баби!


А.Х..Т .   - НА НИКОЙ НЕ СЪМ БАБА ,ИМАМ КОЙ ДА МИ ВИКА БАБА,

АКО НА НЕЯ НЯМА КОЙ НЕ Е МОЙ ПРОБЛЕМ!

 

NewRedDragon  7096

публикувано преди 4 часа

Много грешиш, бабе! Борисов просто гледа сеира на сегашните и къта парата, която ще трябва за да се върне.

 ОК - сгрешихме с простия кирчо - ще върнем Борисов - просто е! Естествено, ако той иска - кандидати има.

 

ЕТО И КЪМ МЕН

-пълно с грешки ...ха,ха!

Какви са тези закани, доклади...ами просто ако Ви преча не ми влизайте в блога, но не ТОЗИ НЯКОЙ НАПРИМЕР НЯКОЯ ИСКА ЕМОЦИИ, ИНТРИГИ,ГАДНЯРЩИНИ , с едни доклади и жалби надделява,ръцете му са толкова измърсени ,че не го виждам.... ето -

от NewRedDragon · публикувано преди 2 часа

Ти сайт в тубата не си имала. Нито пъл на друго място.

В тубата скоРо няма да качваш нищо. За друфите ти опити = ще видим

А.Х.Т. - Вие ме триете , а се оправдавате с Херо МУСТАФА,
ТЯ ИМА ДРУГИ ГРИЖИ.

 

ИСКАТЕ ДА ПИША И КАЧВАМ КАТО ВАС БЕЗ КЛИПОВЕ ,

ЧЕ ПО -ЛЕСНО СЕ КРАДЕ,БРАВО!

 

Росица Копукова:"Искам да изразя особени благодарности на човека,който е съдействал да изтрият профила на АнитаТрифонова sekirata в ютуб!Тя правела нов.Пак ще я светнат.Аз имам с нея по-сериозни занимания за незаконните й деяния и заплахите и те са задействани.



ДА НЕ СЪМ ЧУЛА ВЕЧЕ ЗА ПОЕТИЧНО СЪСЛОВИЕ, КОЕТО ТЪРПИ ТАКИВА "ПОЕТЕСИ" - ПРЕСТЪПНОСТ, ВАНДАЛЩИНА!

 

Не съм Герберски трол като Вас,нито да правя групички по сайтовете  да гоня потребители преди това да ги тероря като вампир да ги изсмуквам и правя интриги, да лъжа? После да печеля от дела където пак организирате тези групички и посягате на най-милото-рожбата, явно Вие нямате такава, а и нямате съвест и срам! Вижте с какво се хвалите....типични мутрински и вампирски похвати!Това е публикация от Росица Копукова в ИНФОРМАЦИЯ · преди 12 часа 

По принцип повтарям по няколко пъти един клип-изпълнение,защото са различни,нормалните го виждат.Пея каквото ми хареса и не е забранено, но за мен май е!?Музикален анализ под всеки мой клип ли да правя,че да видите разликите?!Ха! Долу Герб,Борисов и шайката му! ДПС, ВЪН !

ДОЛУ ЧАЛГАТА!

И това ли била работата, а кой ще ми върне детето, а!

Бумеранг ще има и след мен,голямо чудо ще видят тези няколко... 






Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2484657
Постинги: 2858
Коментари: 1224
Гласове: 14515
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930