Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2021 22:17 - ГОСПОДИ, БЪДИ МИЛОСТИВ, МОЛЯ ТЕ!МНОГО ПРОСТ НАРОД ИМА ПО ТАЯ ЗЕМЯ.
Автор: jupel Категория: Политика   
Прочетен: 710 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 29.08.2021 05:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ЗА ЕДНИ СВАТБА ЗА ДРУГИ БРАДВА.

БОЙКО СЕ ВАКСИНИРАЛ...СМЯХ В ЗАЛАТА!

То че не беше от онова дето го наричат ваксина е повече от ясно,къде е флакона ?! номера трябва да записват...

Борисов: С всеки изминал ден става ясно, че няма да направят правителство-

С какво задоволство го отбелязва...

Радев е категоричен, ако се наложи - той е готов с ново служебно правителство. „Както видяхте, при предишното съставяне на служебното правителство - аз винаги съм готов”, уточни той.

Президентът отказа да коментира дали някой от сегашните служебни министри биха влезли в нов служебен кабинет. От това дали изборите ще бъдат 2 в 1 зависи ще се наложи ли страната ни да закупи нови машини за гласуване.

КОЙ ЩЕ ВИ ИДЕ НА ИЗБОРИ, НАРОДЪТ НЕ Е ТОПКА ДА СИ Я

ПОДХВЪРЛЯТЕ,ДОКОГА!

КАКВО ЛИ ПРАВИТЕ ТАМ В ПАРЛАМЕНТА, ЯСНО КАКВО -ВЗИМАТЕ СИ ЗАПЛАТИТЕ

,ДРАКАТЕ СЕ И НИЩО НЕ ВЪРШИТЕ,НЕ ВИ БОЛИ ЗА НАРОД, РОДИНА!


МАСКАРИ!

Повечето сте олигарси, а и тази дпс  кво чини още там, предатели!?

Телефонен  разговор между Гешев и Борисов,който е бил засечен от новото

управление на ДАНС-" Правиш се на луд, шефе,евала!

И аз обичам да се правя на

луд,шефе,ама ти го правиш много успешно"-

казва главният прокурор на лидера на Герб.


  При което Борисов отвръща:Не, бе ,брат ми,

лесно ми е защото съм прост.Кофти е да си сложен.





 




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2483448
Постинги: 2857
Коментари: 1224
Гласове: 14511
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930