Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2021 18:16 - "ОТЛИЧНО , ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ В СЪЩИЯ ДУХ" -КИРИЛ ПЕТКОВ И АСЕН ВАСИЛЕВ ПРАВЯТ ПАРТИЯ
Автор: jupel Категория: Политика   
Прочетен: 661 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   

image



 Кирил Петков, Василев и Денков успяха да натрупат актив. А оценката, която им показаха социологическите агенции, гласи: отлично, продължавайте в същия дух


image

Новите герои


Политическата мълва вече посочи трима служебни министри - Кирил Петков, Асен Василев и проф. Николай Денков, за лица на нов партиен проект, свързван с президента Румен Радев. Спекулациите вървят паралелно със скандала за двойното гражданство на Петков, изтълкуван от самия него и от държавния глава като атака в стил "задкулисието отвръща на удара". Така че е налице класическият конфликт - героят се бие с лошите и всички му симпатизират. Но освен че влиза в бой с разкрития за ББР, с престижно образование и успешен бизнес на светло, Кирил Петков притежава и други преимущества, които го превръщат в антипод на известните ни политически лидери. Усмихва се почти непрекъснато, излъчва позитивизъм, личи му, че спортува. И още нещо, което не е за пренебрегване - често споделя снимки от времето, прекарано със съпругата му и трите им дъщери.


Това го прави в очите на обществото съвсем пълнокръвен човек. Човек, желан за лидер, премиер, предводител. А и Петков става все по-малко уклончив, както, впрочем, и Асен Василев, който наскоро публично заяви: "Докато не си свърша работата като финансов министър, няма да участвам в такъв проект." Същото, но с повече думи обясни и Петков по БНР: "Нека го говорим, когато стане факт. Не мога да го казвам в момента. В момента съм служебен министър, който трябва да е безпартиен. Останаха две седмици. Имаме енергия да продължим да бъдем част от промяната. Какъв е най-добрият начин да го направим ще бъде много сериозен разговор не само с нашите съмишленици, но и с нашите семейства, с нашите партньори. Трябва да помислим внимателно, но знаем, че България има нужда от още промяна."


Промяната


Предимство за Петков, Василев и проф. Денков - и тримата съратници в различни проекти отпреди министерстването си, е, че с участието си в служебното правителство значително скъсиха пътя до партийния проект. Със своите действия за "изчегъртване" на модела на ГЕРБ те започнаха да пишат политическата си биография. Докато ДБ, "Има такъв народ" (ИТН) и "Изправи се БГ! Ние идваме" (ИБГНИ) все още не са проявили управленски умения, тъй като не успяха да съставят правителство и в 45-ия, и в този парламент, Петков, Василев и Денков успяха да натрупат актив. А оценката, която им показаха социологическите агенции, гласи: отлично, продължавайте в същия дух.


В коя част от идеологическия спектър се позиционират? Това едва ли интересува силно някого. Избирателите в България привикнаха с политическата флуидност и единствено твърдите партийни ядра отдават значимост на идеологиите. Но и за какви твърди ядра говорим при 42% активност на последните избори и малко над 650 000 гласа за победителя.


Петков казва, че е десен човек. Вече има един дебют в политиката като член на Националния съвет на "Да, България". Но е известен и с активната си позиция на природозащитник - работеше за гражданското сдружение "Да запазим Корал" и приветства решението на МС плажовете "Корал", "Карадере" и "Иракли" да бъдат запазени за екологичен туризъм.



https://www.facebook.com/novinite.nova/videos/коментар-на-асен-василев/523193422315369/?__so__=permalink&__rv__=related_videos



https://www.facebook.com/novinite.nova/videos/272694557720764/


 


ИЗСЛУШВАНЕ НА МИНИСТЪР КИРИЛ ПЕТКОВ

https://www.svobodnaevropa.bg/a/31437044.html
 

 
Петков: Няма да говоря за политически проекти, докато не ми изтече мандатът https://www.vbox7.com/play:deb8ec4595&start=14

Не съм се предлагал за министър, Слави Трифонов ме покани   


Тагове:   kiril petkov,   asen vasilev,   napredistinski,


Гласувай:
7



1. jupel - https://bnt.bg/f/news/b/297/edd1c9c78ffef4543d5389c7ae32076e.jpeg
31.08.2021 18:29
Затова ли ми спряхте sekirata да НЕ се показва на пуснати постинги и да НЕ фигурира в категории и точно нея, ТОЧНО НЕЯ ПО ИЗВЕСТНИЯ МИ ПРОФИЛ, защото е по големият ми блог.МАЙ Е ПО НЕЧИЯ ПОРЪЧКА



ВАЖНОТО Е ЧЕ ГЕРБ СИ ОТИДЕ ВЕЧЕ !

ХОРО НА ЦЕНТЪРА НА ПЛЕВЕН ЩЕ ИГРАЯ
А ТУК ВАС ВСЕ НЯКЪДЕ ЩЕ ВИ ПОЗНАЯ

когато му доде времето.


ИЗНУДВАНЕ И РЕКЕТ!при условие,че тук няма нито един човек с един профил

Приятели, които и да ми останахте!

Вижте как се пише и манипулира в този сайт!



До blog-

Re: Re: Пак ли ми скрихте профила на sekirata

тогава ми спрете жупел

от него спирам да пускам

няма да имате посещения но щом така искате

защо точно секирата?

Изпратено: 18:30 От: jupel

Изтрий

Re: Пак ли ми скрихте профила на sekirata

Пускате едни и същи неща от два профила едновременно и едни и същи неща излизат на първа страница.

Изпратено: 18:24 От: blogbg





И после какво получих на личната си поща при опит да си променя паролата-



Здравейте,



По ваше желание бе променена паролата на вашия акаунт в blog

Ако потвърдите промяната, паролата за акаунт sekirata ще стане: Срещу мен да има град, щом пътят ми е честно прав, на енергия богат е просто моя нрав корав. Ломя подмолните игри със факти и без суета, увличам хората добри да скокнат на повърхността. Обиди, глупости, сръдня громя и следвам своя път, на Юпитер съм дъщеря, а тя влияе и отвъд. Вървя напред със своя стил на много борбена жена и никой по не ми е мил от справедливата страна. Каквато кауза да е, аз мога да я устоя, жена - тайфун, жена - небе, жена стихия, не звезда! 31 август 2021г., Симеоново, вилата, място за вдъхновение Росица КОПУКОВА111



За да потвърдите промяната, моля посетете следната страница:



https://blog/change.php?code=xnjcdo4iwnysqp3lrlia



Госпожо Симеоновска самица,

Ще Ви отговоря на тази драсканица,

макар че се съмнявам вие да сте сторили това,

Не Ви е умна толкова глава!


Не се хвали със дяволски постъпки,
защото това не е сила!
Подмолната си ти с интриги ,връзки,
пускаш лъжи, плетеж сценарии дръзки
на мене българката чиста.
Озарена съм от Бог , лъчиста!
Нямаш общо с Юпитер,
а със Сатаната!
Сама си тури ти печата!
Зодия риби си била,
но не, таранка си,
ще се спреш в оливия-вир
щом те изпържат най-подир!
А тез които ми завиждат
очите им няма да виждат,
защото правят грях към мен
с магии клетви всеки ден!

И така не мога даже да влизам в другия си профил –sekirata.blog от днес, блог по-големия разбира се той и пречи на госпожата както и сайтовете в които пуснаха доклади срещу мен, че да ме спрат.

Няма да върнете Боко нито ДПС !



Ясно е че не сте българи Вие които сте се заели да ме спрете отвсякъде в нета, не мислите ли че няма просто да го отмина това, ако се стигне дотам?!



Моля да ми се върне със всичките функции и опции sekirata.blog, в jupel ще спра изобщо да пускам постове,

не заради изнудването, а по други причини.

Ако и това не желаете да сторите защото ,защо Вие си знаете,

Ще продължавам да си пускам в двата профила постове и да ги повтарям. Ако избщо ме спрете ще покажете колко сте слаби вие тайфата , а Копукова е не силна както пише, а образ на Дявола.

Турците тук и циганите за мене НЕ СТЕ ХОРА!





жжжжжжжжжжжжжжжжжж
Приятели, които и да ми останахте!
Вижте как се пише и манипулира в този сайт!

До blog-
Re: Re: Пак ли ми скрихте профила на sekirata
тогава ми спрете жупел
от него спирам да пускам
няма да имате посещения но щом така искате
защо точно секирата?
Изпратено: 18:30 От: jupel
Изтрий
Re: Пак ли ми скрихте профила на sekirata
Пускате едни и същи неща от два профила едновременно и едни и същи неща излизат на първа страница.
Изпратено: 18:24 От: blogbg


И после какво получих на личната си поща при опит да си променя паролата-

Здравейте,

По ваше желание бе променена паролата на вашия акаунт в blog
Ако потвърдите промяната, паролата за акаунт sekirata ще стане: Срещу мен да има град, щом пътят ми е честно прав, на енергия богат е просто моя нрав корав. Ломя подмолните игри със факти и без суета, увличам хората добри да скокнат на повърхността. Обиди, глупости, сръдня громя и следвам своя път, на Юпитер съм дъщеря, а тя влияе и отвъд. Вървя напред със своя стил на много борбена жена и никой по не ми е мил от справедливата страна. Каквато кауза да е, аз мога да я устоя, жена - тайфун, жена - небе, жена стихия, не звезда! 31 август 2021г., Симеоново, вилата, място за вдъхновение Росица КОПУКОВА111

За да потвърдите промяната, моля посетете следната страница:

https://blog/change.php?code=xnjcdo4iwnysqp3lrlia

Госпожо Симеоновска самица,
Ще Ви отговоря на тази драсканица,
Макар че се съмнявам вие да сторили това,
не Ви е умна толкова главата!


И така не мога даже да влизам в другия си профил –sekirata.blog от днес, блог по-големия разбира се той и пречи на госпожата както и сайтовете в които пуснаха доклади срещу мен, че да ме спрат.
Няма да върнете Боко нито ДПС !

Ясно е че не сте българи Вие които сте се заели да ме спрете отвсякъде в нета, не мислите ли че няма просто да го отмина това, ако се стигне дотам?!

Моля да ми се върне със всичките функции и опции sekirata.blog, в jupel ще спра изобщо да пускам постове,
не заради изнудването, а по други причини.
Ако и това не желаете да сторите защото ,защо Вие си знаете,
Ще продължавам да си пускам в двата профила постове и да ги повтарям. Ако избщо ме спрете ще покажете колко сте слаби вие тайфата , а Копукова е не силна както пише, а образ на Дявола.
Турците тук и циганите за мене НЕ СТЕ ХОРА!



цитирай
2. jupel - https://jupel.blog.bg/politika/2021/09/13/kiril-petkov-i-asen-vasilev-iahnaha-vylnata-dali-shte-vzrivi.1779234
20.09.2021 15:59
КИРИЛ ПЕТКОВ И АСЕН ВАСИЛЕВ-

АМЕРИКА ЯХНАХА ВЪЛНАТА...

А БОРИСОВ -ТУРЦИЯ- ДПС ДОГАН,

И РУСИЯ БСП... и още ...

какво става, а ?

БОРБА ЗА БЪЛГАРИЯ!


Дали като лешояди?!



https://www.youtube/watch?v=2Bk9buHPT7E

Петков: В следващия парламент ще има над 121 депутати от коалиция на почтените




https://www.youtube/watch?v=WhHudGRfMCw

Кирил Петков и Асен Василев: "Продължаваме промяната"

ще се яви самостоятелно на изборите







https://www.youtube/watch?v=lLTNtnQxD6I

Социолози: Кирил Петков и Асен Василев яхнаха вълната и може да "взривят" изборите





https://www.youtube/watch?v=JQS7yLZgCcM

Кирил Петков: Вярвам, че в следващия парламент ще има 121 депутати, споделящи нашите ценности

https://www.youtube/watch?v=Jp9rosAcvHU

Тази сутрин: Проф. Маринов: Атаките от ИТН срещу Кирил Петков и Асен Василев ме изненадаха



https://www.youtube/watch?v=TcbvLFTLjtY

120 минути: Какви са амбициите на "Продължаваме промяната"

на Асен Василев и Кирил Петков
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2484155
Постинги: 2857
Коментари: 1224
Гласове: 14513
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930